Well done Bakuquote:Op woensdag 10 december 2025 20:01 schreef Meke het volgende:
Sowieso, Baku alleen maar goede herinneringen aan. Wat een TOP-ESF winnaar toen we daar 15(!) jaar geleden waren
Zoals verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, weer thuis na het sporten. Hoe gaat t met Ajax?
Liefde maakt blind. Maar dit gaat wel erg ver.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:00 schreef Meke het volgende:
Ai, Ahukunzade, nu moeten we echt bang worden
Oeh cadeautje.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
Ook bijzonder, volgens PostNL komt er morgen weer een pakketje aan van een webshop waar ik vandaag al een pakket van heb ontvangen:
Heb verder niks anders besteld. Het pakket is groter qua afmetingen, maar wel lichter qua gewicht dan die ik vandaag heb ontvangen.
Haha nee ik zit het geschreeuw naast me te negeren en dacht: laat ik ook doen of ik eens wat intelligents over voetbal kan zeggen dus heb letterlijk de naam overgetypt die in beeld stond.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Maar dit gaat wel erg ver.
2025 blijft maar nemen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Ach en daar gaat Hans Otjes. Die ken ik vooral van Bassie en Adriaan en de shows van Andre van Duin
https://www.rtl.nl/boulev(...)s-otjes-78-overleden
Ja Sophie Kinsella ook alquote:Op woensdag 10 december 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2025 blijft maar nemen.
Zegt me niks, maar ik zie pas 55 jaar.quote:
Ja is een schrijfster van feelgoodboeken. Haar bekendste is Shopaholic. Ze had een hersentumor en heeft daar ook een heel mooi boek over geschreven, over hoe dat voor haar wasquote:Op woensdag 10 december 2025 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar ik zie pas 55 jaar.
Bizar ditquote:
Even gekeken op mijn tv. Die gaat van 21 naar kanaal 23.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de halve finale, komende vrijdagavond:
Ziggo kanaal 13, KPN kanaal 51, Odido kanaal 13 en Delta kanaal 22.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |