Volgens mij is er uit mijn top 300 echt kaalslag opgetreden. Echt bijna 10 nummers weg.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de regio 1700-1800 wel een paar kutte uitvallers, de uitvallers daaronder doen me minder
Nederland is een walgelijk land.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:33 schreef Felagund het volgende:
Tim Hardin - How can we hang on a dream
Thanks. Heb het aangepastquote:Op woensdag 10 december 2025 11:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Da's al een hele lijst!
Eén dingetje: dat nummer van Johan Hoogeboom en dat van Andermans Veren zijn precies hetzelfde. Just so you know 😊
WAT! BOEquote:Op woensdag 10 december 2025 12:33 schreef Felagund het volgende:
Adele - Water under the bridge
Tim Hardin - How can we hang on a dream
OUT
Die 7 noteringen waren op zich wel ingecalculeerd.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:35 schreef laxus13 het volgende:
Jeetje wat een slagveld zeg... En dan wel zoveel S&F
Met dat kuttankstation, erger wordt het bijna niet.quote:
Nederland is een sentimenteel land.quote:
Ik ken dat nummer helemaal niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:36 schreef pipster het volgende:
[..]
Met dat kuttankstation, erger wordt het bijna niet.
Nou ja gaan ze maar een tattoo zetten
Stonden er zeker ook al in met Avond? Iets zegt me dat het niet bij die 7 blijft.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland is een sentimenteel land.
Dat was zeker te verwachten maar maakt het niet minder kutquote:Op woensdag 10 december 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 7 noteringen waren op zich wel ingecalculeerd.
Wees blij, houden zo.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer helemaal niet.
Wat versta je hier aan alternative? Ik zou de Fonteinen en de nieuwe Gorillaz persoonlijk ook nog meenemen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat An Ocean In Between The Waves het niet heeft gehaald verbaast me wel, zeer spijtig. Nee, dit wordt een totale kaalslag dan. De enige nieuwe alternative is met dank aan bonussen en dan kan Let Down me ook totaal niet boeien.
Ja, blijkbaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel opvallend zag veel stemmen in bepaalde groepen, maar misschien te niche.
Oh Gorillaz wel, Fontaines vooruit maar dat is een nieuw nummer dus tel ik niet helemaal meequote:Op woensdag 10 december 2025 12:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Wat versta je hier aan alternative? Ik zou de Fonteinen en de nieuwe Gorillaz persoonlijk ook nog meenemen.
Ja omdat het met jullie isquote:Op woensdag 10 december 2025 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nog steeds dikke zin in week 53 hoor
So far:quote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja omdat het met jullie is
Heb jij een lijstje 1600-1700 compleet? @:Felagund
1701-1800 komt uit op 91 uitvallers. Ik kan Felagund z'n uitvallers niet zo goed vinden in dit geweld. Maar ik denk dat we richting 115 moeten gaan denken. Iets meer uitvallers en binnenkomers dan afgelopen jaren.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef BasBasBas3 het volgende:
hoeveel uitvallers en binnenkomers hebben we nu?
Gewoon allebei niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
Die Eagles relay tussen Take It To The Limit en Peaceful Easy Feeling de laatste jaren is ook mateloos fascinerend he? Kunnen die mensen niet gewoon een definitieve keuze maken?
The Beatles - She is Leaving home is de laatste uitvaller bij mij, ik zal het nu samenvoegen.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja omdat het met jullie is
Heb jij een lijstje 1600-1700 compleet? @:Felagund
dan moeten we nog beste wat nieuwequote:Op woensdag 10 december 2025 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1701-1800 komt uit op 91 uitvallers. Ik kan Felagund z'n uitvallers niet zo goed vinden in dit geweld. Maar ik denk dat we richting 115 moeten gaan denken. Iets meer uitvallers en binnenkomers dan afgelopen jaren.
Wat.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:40 schreef Fred_B het volgende:
De Sjonnies - Dans Je De Hele Nacht Met Mij
I can't tell you whyquote:Op woensdag 10 december 2025 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
Die Eagles relay tussen Take It To The Limit en Peaceful Easy Feeling de laatste jaren is ook mateloos fascinerend he? Kunnen die mensen niet gewoon een definitieve keuze maken?
Concurrentie voor Johnny Reggae, jawel!quote:Op woensdag 10 december 2025 12:40 schreef Fred_B het volgende:
De Sjonnies - Dans Je De Hele Nacht Met Mij
Had dit al voor je:quote:Op woensdag 10 december 2025 12:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
The Beatles - She is Leaving home is de laatste uitvaller bij mij, ik zal het nu samenvoegen.
Zijn er nog meer actie nummers? De hits van 2025 zijn er volgens mij wel redelijk doorgehaald zo.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:41 schreef BasBasBas3 het volgende:
[..]
dan moeten we nog beste wat nieuwe
Je had dit zelf al voorgerekend, dat klopt gewoon. Er zijn gewoon flink minder stemmers bij Qanon.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft die zooi van Schuurmans enzo het allemaal niet gered? Dat is nog enige opluchting.
Kali blijft ons ook bespaardquote:Op woensdag 10 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft die zooi van Schuurmans enzo het allemaal niet gered? Dat is nog enige opluchting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Sla je dan de eerste of de laatste week over?quote:Op woensdag 10 december 2025 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar allemaal twee weekjes vrijhouden voor de Veronica Top 3000? Ik heb deze lijst kwalitatief wel als verloren beschouwd, het gaat vooral om de gezelligheid met jullie.
https://staatieindetop200(...)e-arnaert/zoutelandequote:Op woensdag 10 december 2025 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Zoutelande eruit? Kan hem nog niet vinden
Dat is een schrijfwijze-dingetje, dat snapt dat systeem niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Zoutelande eruit? Kan hem nog niet vinden
Dat is tegenwoordig geen probleem meer met die keuzelijst die in beeld komt.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is een schrijfwijze-dingetje, dat snapt dat systeem niet.
Opeens met achternaam, Radio 2-logicaquote:Op woensdag 10 december 2025 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
https://staatieindetop200(...)e-arnaert/zoutelande
OUTquote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Pino112 het volgende:
833. MACKLEMORE - HIND'S HALL
860. Queen - Thank God It's Christmas
Kan ik niet vinden.
Wel als je een automaat erop draait, zoals Pino.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig geen probleem meer met die keuzelijst die in beeld komt.
https://staatieindetop200(...)e-arnaert/zoutelande
Ah de Lionel die we allemaal verwachtten.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
2 Brothers On The 4th Floor - Dreams
2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone
Acda en De Munnik - De stad Amsterdam
Alex Warren - Before You Leave Me
Alex Warren - Burning Down
Alex Warren - Carry You Home
Alex Warren - Ordinary
Andre Hazes - Uit mn bol
B.B. King - The Thrill Is Gone
Bente - Kan je me zien
Beyoncé - Texas Hold 'Em
Billie Eilish - Lunch
Black Sabbath - Iron Man
Bloem - Even aan mijn moeder vragen
Blof - Later als ik groter ben
Bob Marley & the Wailers - One Love/People Get Ready
Chappell Roan - Pink Pony Club
Chappell Roan - The Subway
Chic - Le Freak
Chris Stapleton & Dua Lipa - Think I'm In Love with You (Live from the 59th ACM Awards)
Coldplay - All My Love
Coldplay - Feelslikeimfallinginlove
Coldplay, Little Simz, Burna Boy, Elyanna, TINI - We Pray
Damiano David - Born with a Broken Heart
De Sjonnies - Dans je de hele nacht met mij
Di-Rect - All In Vain
Di-Rect - My Blood
Dr. Dre & Snoop Dogg - Still D.R.E.
Eagles - Take It to the Limit
Eminem - Houdini
Fontaines D.C. - In the Modern World
Frank Ocean - Pink + White
Froukje - Kwijt
George Michael - Kissing a fool
Gerard Cox - 't Is weer voorbij die mooie zomer
Golden Earring - Johnny Make Believe
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Golden Earrings - Sound of the Screaming Day
Gorillaz - Dare
Gracie Abrams - That's So True
Hiigo - Tankstation
Huntr/X - Golden
Jan Smit - Als de morgen is gekomen
Iron Maiden - The Number of the Beast
K3 - Heyah mama
K3 - Oya lélé
Lee Towers - Mijn Feyenoord
Lionel Richie - All Night Long
Lola Young - Messy
Marco Borsato - Vrij zijn
Meau - Stukje van mij
Mumford & Sons - Lover of the Light
Olivia Dean - Dive
Olivia Dean - Man I Need
Ozzy Osbourne - Crazy Train
Ozzy Osbourne - Dreamer
Pommelien Thijs - Atlas
Pommelien Thijs & Meau - Het midden
Post Malone ft. Morgan Wallen - I Had Some Help
Radiohead - Let Down
RAYE - Where Is My Husband!
René Karst - Atje voor de sfeer
Rob de Nijs - Jan Klaassen de trompetter
Robbie Williams - Come Undone
Rose ft. Bruno Mars - APT.
Roxy Dekker - Satisfyer
Sabrina Carpenter - Taste
Sef - De leven
Sia - Snowman
Son Mieux - Have a Little Faith
Sophie Straat - Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Stef Ekkel & René Karst - Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist
Supertramp - It's Raining Again
Suzan & Freek - Honderd keer
Suzan & Freek - Kwijt
Suzan & Freek - Lichtje branden
Suzan & Freek - Niemand
Suzan & Freek - Nooit meer regen
Suzan & Freek - Onderweg naar later
Suzan & Freek - Verleden tijd
Suzan & Freek - Weg van jou
Taylor Swift - August
Taylor Swift - The Fate of Ophelia
Taylor Swift ft. Post Malone - Fortnight
Teddy Swims - Bad Dreams
The Beach Boys - Tears in the Morning
The Beach Boys - Wouldn't It Be Nice
The Police - Don't Stand So Close to Me
Tina Turner - What's Love Got To Do With It
Ja, maar makkelijk te controleren dus.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel als je een automaat erop draait, zoals Pino.
Jullie hebben Tina Turner al.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar ook maar voor ons mooie PSV er in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |