Barneyquote:Op donderdag 11 december 2025 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alaphilippe_ in DRT / 2026 PDC World Darts Championship #4: Dikzakken
En dan Vinnie er nog bij die net zijn dartspensioen heeft aangekondigd.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:20 schreef mitt het volgende:
Ach Barney is niet echt een positief begin.
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
R. Smiss en Humphries wel. Henderson en Jermaine dan weer niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van Gerwen is wel afgevallen
Daar ga je over het algemeen niet beter van darten
Vincent gaat vanavond al roepen dat er niet doorheen te komen is.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dan Vinnie er nog bij die net zijn dartspensioen heeft aangekondigd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 december 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we hier nou met z'n allen als een soort Mark van Bommel cringy zitten doen omdat we van alles moeilijk te verkroppen vinden ja?![]()
Dat lijkt me niet de bedoeling
'Malle eppie'quote:Op donderdag 11 december 2025 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeroen Stekelenburg
Joris van den Berg
Thierry Boon
Ja. Ik ga niet eens klikken godverdomme.quote:
Meer woorden aan Lex besteed dan aan de daadwerkelijke deelnemers afzonderlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)na-12~1765433807054/
@:Wimderon Toch nog een Lex Paeshuyse-mention onderaan het artikel.
Maar ze beginnen pas om 20u toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash gauw avondeten naar binnen schrokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |