De OOM wordt elk jaar lelijker en saaier.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:20 schreef Rnie het volgende:
Dat mongooltje Jermaine boven legendes als Peter Wright, Chisnall en Michael Smith staat bij de Order of Merit, is voor mij zeer moeilijk te verkroppen.
Rnie hoopt dat Peter Wright zijn werparm breektquote:Op donderdag 11 december 2025 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we hier nou met z'n allen als een soort Mark van Bommel cringy zitten doen omdat we van alles moeilijk te verkroppen vinden ja?![]()
Dat lijkt me niet de bedoeling
Rnie is stiekem Yannick de Vos?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rnie hoopt dat Peter Wright zijn werparm breekt
Thierry Boon doet teveel sporten waar ie niet werkelijk verstand van heeftquote:Op donderdag 11 december 2025 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel gelachen om de NOS. Die sneakten Wright onderaan hun preview erin als kanshebber om ver te komen.
Dan moeten Wright, Chisnall en Michael Smith beter gooien. Maar zeker die eerste 2 zijn op hun retour, dus wen er maar aan.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:20 schreef Rnie het volgende:
Dat mongooltje Jermaine boven legendes als Peter Wright, Chisnall en Michael Smith staat bij de Order of Merit, is voor mij zeer moeilijk te verkroppen.
Is toch niet zo moeilijk om even een telefoontje naar een kenner, journalist oid te doen? (lol).quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thierry Boon doet teveel sporten waar ie niet werkelijk verstand van heeft
Hij doet ook t wk dit jaar, wsl zie ie zichzelf als die expert. Dus verwacht nog meer irritatie.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om even een telefoontje naar een kenner, journalist oid te doen? (lol).
Ben al 2x gekomen pohquote:Op donderdag 11 december 2025 08:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
't Heerlijk avondje is gekomen.
En tot 21:00 op een borrelquote:Op donderdag 11 december 2025 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben vooral altijd horse.
Ik heb voor mijn vlucht het podcastje gedownload. Genietenquote:Op donderdag 11 december 2025 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Even de docu van klompvoet en vvdv aanslingeren zo. Om in de stemming te komen.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:18 schreef BarryBangkok het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kan niet wachten op woensdag.
Boon is echt vreselijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij doet ook t wk dit jaar, wsl zie ie zichzelf als die expert. Dus verwacht nog meer irritatie.
Moet er niet gewerkt worden maatquote:Op donderdag 11 december 2025 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Even de docu van klompvoet en vvdv aanslingeren zo. Om in de stemming te komen.
Bowa en werken hmm hmm ja neequote:Op donderdag 11 december 2025 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Moet er niet gewerkt worden maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |