De eerste dagen zijn altijd een beetje zoeken naar de juiste temperatuur. Vorig jaar begon het ook wat lauw. Maar de 23e (die avond met Gurney-Hempel en Evans-Chisnall) barstte het los.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Tot nu toe is het nog een lauw bad, maar ik verwacht dat de kraan nog wel op standje heet gaat.
Iedereen verwacht maar de duvel en z'n moederquote:Op donderdag 11 december 2025 08:35 schreef mitt het volgende:
ik verwacht dat de kraan nog wel op standje heet gaat.
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:48 schreef mabo11 het volgende:
Lekker tot de kerst op het open net, is er al bekend wie er vanavond in de studio zitten?
Ook live, of met vertraging?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:48 schreef mabo11 het volgende:
Lekker tot de kerst op het open net, is er al bekend wie er vanavond in de studio zitten?
Lekker ff die paar zakken patat laten staan voor een maandje adloos Viaplay genotquote:Op donderdag 11 december 2025 10:48 schreef mabo11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
De streamingdienst zendt alle wedstrijden live uit: het gaat hierbij om zowel de middagsessies als de avondsessies. De eerste en tweede ronde van het toernooi zijn ook te zien via Viaplay TV. Deze zender is bij veel aanbieders te zien in het digitale basispakket.quote:
De NOS moet het lekker bij schaatsen houden.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel gelachen om de NOS. Die sneakten Wright onderaan hun preview erin als kanshebber om ver te komen.
Er was niet per se een Oostenrijkse qualifier dit jaar. En op de Challenge Tour niet veel neergezet.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit nog van Raar-Joch Rodriguez (4x) terechtgekomen? Niet van de partij deze keer zie ik.
Als @Dr_Flash z'n airfryer in ons lauwe bad flikkert komt het wel goed met de temperatuurquote:Op donderdag 11 december 2025 08:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Tot nu toe is het nog een lauw bad, maar ik verwacht dat de kraan nog wel op standje heet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |