Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 26 november 2025 18:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar de VTM kijken, gratis en beter commentaar.
Ja dat vinden jullie wel een dingetje geloof ik hequote:
Nee. Gewoon rake woorden.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vinden jullie wel een dingetje geloof ik heWas dat zoiets raars wat ik daar zei?
Ja, kaassoufles zijn beter dan kaassticks/stengels whatever.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat vinden jullie wel een dingetje geloof ik heWas dat zoiets raars wat ik daar zei?
Je bent zelf middelmaat. En je moeder erbij.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:55 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja, kaassoufles zijn beter dan kaassticks/stengels whatever.
MIDDELMAAT
MVG:quote:Op woensdag 10 december 2025 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat is Van Gerwen toch een zeldzaam onsympathieke gast als het om collega's gaat
quote:Ik denk dat Taylor alles een beetje teveel op zichzelf betrekt
En het dagjes/vlaggetjes maar blijven juichen voor dit narcistische schepsel.quote:
Van Gerwen is wel afgevallenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat is Van Gerwen toch een zeldzaam onsympathieke gast als het om collega's gaat
Dat merken vooral Chisnall en Wright, makker. Van Gerwen kon als magere jongen ook al magnificent darten.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van Gerwen is wel afgevallen
Daar ga je over het algemeen niet beter van darten
Oh ja, de vies dun-stekeltjes 9 darterquote:Op woensdag 10 december 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat merken vooral Chisnall en Wright, makker. Van Gerwen kon als magere jongen ook al magnificent darten.
Dikke Raybar > dunne raybarquote:Op woensdag 10 december 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat merken vooral Chisnall en Wright, makker. Van Gerwen kon als magere jongen ook al magnificent darten.
Andy Fordham kreeg hij ook lastig toen hij zoveel was afgevallen. Bij Taylor en Barney niet zo heel veel van gemerkt, al speelt Barney waardeloos natuurlijk. En bij Wattimena...dat was een hele korte afval-periode..quote:Op woensdag 10 december 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zit ook in de werpstijl opgesloten. De reden dat Van Gerwen minder is geworden, zit niet in zijn gewicht: het zit veel meer in de verandering van zijn stijl. Op wilskracht, talent, kan Van Gerwen soms nog uitstekende dingen eruit persen.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Andy Fordham kreeg hij ook lastig toen hij zoveel was afgevallen. Bij Taylor en Barney niet zo heel veel van gemerkt, al speelt Barney waardeloos natuurlijk. En bij Wattimena...dat was een hele korte afval-periode..
quote:Op donderdag 11 december 2025 03:17 schreef Niels_ het volgende:
Maar even met een simpel betje begonnen voor morgen: winst Huybrechts en Razma, Smith meeste 180'ers (-1,5) en Littler winst + hoogste uitgooi + meeste 180'ers in de eerste set.
Quotering precies vijf.
Nu al een kwakjequote:Op donderdag 11 december 2025 05:34 schreef de_boswachter het volgende:
JAAAAAAAAAAAA RIEMEN LOS ALLEN
Dit verdient een ban.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu al een kwakje
Om Lisa Ashton uiteraard
Jij bent/was geen vaste gast in het warme badquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent/was geen vaste gast in het warme bad
Welkom. Laten we elkaar nou geen bans aansmeren vlak voor het feest begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |