Denk dat het al wel uit de beta fase isquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah dat is gewoon gratis zie ik. Betah
Heb jij nog een leuk opnaarhetpsvtopic gifje?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks mag je na het schijnjuichen het PSV topic uitlachen.
Ik ben PUUR. @:SLOBEEND
Hoeveel % cacao?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks mag je na het schijnjuichen het PSV topic uitlachen.
Ik ben PUUR. @:SLOBEEND
Die gaat @GGMM zo posten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk opnaarhetpsvtopic gifje?
Grietzmanquote:
Zie verklaring die ik al gafquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:41 schreef GGMM het volgende:
Wat een raar bedrag trouwens voor een bon, 40 euro
Zijn fans zijn nog zieliger.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
Mantingh wil Pepi met bal erin schreeuwen
Eens.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:41 schreef GGMM het volgende:
Wat een raar bedrag trouwens voor een bon, 40 euro
Bang om herkend te worden?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom moeten sommige mensen altijd als een complete idioot gekleed naar het stadion gaan?
Zelfde reden waarom sommige mensen al Kerstversiering in november optuigen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom moeten sommige mensen altijd als een complete idioot gekleed naar het stadion gaan?
ies coeltoerquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Raar dat een supporter commentaar geeft.
Ik kan enthousiasme wel waarderen maar dit is debiel.quote:
Ja net een beetje als Nelson Valkenburgquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Raar dat een supporter commentaar geeft.
Heb je altijd wel in Europese wedstrijdenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mantingh klinkt altijd alsof hij in een PSV-pyjama slaapt.
Als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Aad de Mos moeten ze nu ophalen in een witte pyjama.
Die opmerking of de goal?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die had ik nog wel gemaakt.
Op op de Man spelen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Tijdens het WK staat hier een ban op.
Ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |