Laten we dit aan Ajax vragen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef Adames het volgende:
Leuk meedoen en toch achterstaan
Is dat typisch Nederlands?
Gezellig.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef GGMM het volgende:
Als Ziggo het doet (en dat is een grote als) kijk ik de rest van PSV even mee
Die doen niks leuks hoorquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we dit aan Ajax vragen.
Ja dat is wel deze wedstrijd al had je veel pech bij de 1-2quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef Adames het volgende:
Leuk meedoen en toch achterstaan
Is dat typisch Nederlands?
Koop een kabel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef GGMM het volgende:
Als Ziggo het doet (en dat is een grote als) kijk ik de rest van PSV even mee
Morgen even punten scoren in Qarabagquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:16 schreef GGMM het volgende:
Oh, 1-3
Kut PSV verpest het weer voor ONZE coëfficiënt.
Ik heb daar geen leuk voetbal meer van gezien afgelopen jarenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we dit aan Ajax vragen.
Fijn.quote:
Lijkt al gaande.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PSV moet oppassen voordat ze door het putje worden getrokken.
Timmerfabriek vogelhuisjes maken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morgen weer China aan geavanceerde chips helpen
Die dikke?quote:
Zo'n ouwe net met de armen over elkaar en mond op not amused, 'heb ik hier nou m'n zuurverdiende geld aan uitgegeven'.quote:
Ow die, waarschijnlijk ook gekort op zijn Philipspensioen, stukje fraude.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo'n ouwe net met de armen over elkaar en mond op not amused, 'heb ik hier nou m'n zuurverdiende geld aan uitgegeven'.
@Coco had daar kunnen zitten, jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo heeft de lege stoeltjes verder opgevuld met AI.
@Coco neemt zijn taken als forummoderator tenminste serieusquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Coco had daar kunnen zitten, jammer.
Dat zal dus een mooi kerstpakket voor hem worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:coco neemt zijn taken als forummoderator tenminste serieus
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft die Mantingh drugs gehad of ziet hij de helft niet wat er gebeurt?
Dan koop je gewoon een kaartje voor het stadion of je reist mee met een uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Hoe wordt dat straks sjempjens liek kijken als ik geen Ziggy meer heb?
Net als GGMMquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Leuk dat je erover begintquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zal dus een mooi kerstpakket voor hem worden.
Ik was er op 13 september 2016 bij.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Coco had daar kunnen zitten, jammer.
Het is gratis hè, al blijft het kut.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Verkeerd geparkeerd?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je erover begint
Ik heb vandaag mijn "kerstpakket" gehad (een bon van 50 euro)
goeiequote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon een kaartje voor het stadion of je reist mee met een uitwedstrijd.
Wat leuk zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets kopenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Wat ga je ermee doen?
Hier maar 40 euro.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, mercikes.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is gratis hè, al blijft het kut.
Ik kijk ziggo sport met kpnquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
In het noodpakket zit vast wel een CL bon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Nintendo spelletje kopenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Wat ga je ermee doen?
Hoe oud is 'ie inmiddels?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Je gelooft het niet maar die ligt lekker op schoot momenteel
Heb je daar een illustratie bij?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Je gelooft het niet maar die ligt lekker op schoot momenteel
SOWquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lijkt Max in Barcelona wel.
Ik zag hem voorbijkomen in een nieuwsbericht maar GGMM vond het niet leuk want geen reactiequote:
Hij komt niet buiten (ja zielig ik weet het maar het asiel is zieliger)quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zó. Is het een beetje een huiskat, of struint hij ook over straat?
Je hoeft je niet te verantwoordenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt niet buiten (ja zielig ik weet het maar het asiel is zieliger)
Daar dee ik altijd gewoon VTM Go voorquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Nemen jullie Viaplee voor WK darts?
Nee. Wel voor Verstappens eindejaarsinterview.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Nemen jullie Viaplee voor WK darts?
Ah dat is gewoon gratis zie ik. Betahquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar dee ik altijd gewoon VTM Go voor
Hoe spreek jij Griezmann uit?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Wel voor Verstappens eindejaarsinterview.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar dee ik altijd gewoon VTM Go voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |