@Coco had daar kunnen zitten, jammer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:23 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo heeft de lege stoeltjes verder opgevuld met AI.
@Coco neemt zijn taken als forummoderator tenminste serieusquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Coco had daar kunnen zitten, jammer.
Dat zal dus een mooi kerstpakket voor hem worden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:coco neemt zijn taken als forummoderator tenminste serieus
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft die Mantingh drugs gehad of ziet hij de helft niet wat er gebeurt?
Dan koop je gewoon een kaartje voor het stadion of je reist mee met een uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Hoe wordt dat straks sjempjens liek kijken als ik geen Ziggy meer heb?
Net als GGMMquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Leuk dat je erover begintquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zal dus een mooi kerstpakket voor hem worden.
Ik was er op 13 september 2016 bij.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Coco had daar kunnen zitten, jammer.
Het is gratis hè, al blijft het kut.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Verkeerd geparkeerd?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je erover begint
Ik heb vandaag mijn "kerstpakket" gehad (een bon van 50 euro)
goeiequote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon een kaartje voor het stadion of je reist mee met een uitwedstrijd.
Wat leuk zeg.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets kopenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Wat ga je ermee doen?
Hier maar 40 euro.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wist ik niet, mercikes.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is gratis hè, al blijft het kut.
Ik kijk ziggo sport met kpnquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
In het noodpakket zit vast wel een CL bon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |