Gewoon die snotter aanvallen van alle kanten, dat zal hemquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nog steeds niet helemaal beter schijnbaar, ikke. Stom snotter gedoe.
Nog maar 3 maanden, dat is bijnaquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog wel ff, eerst de winter ook nog.
Geen kracht meer voor, lag gister al om half 9 in bed.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon die snotter aanvallen van alle kanten, dat zal hem
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Dat het eerst nog maar goed winter mag worden
Help je hopen dat het bijna over isquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen kracht meer voor, lag gister al om half 9 in bed.Maar goed, van alles gehad afgelopen week dus denk dat het nu wel bijna voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ieder jaarquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Help je hopen dat het bijna over isIk ook, al 2e keer dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat liedje is niet echt helpend dan he.![]()
Meters sneeuw en -15quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:37 schreef RedShoe het volgende:
Helaas is winter in Nederland meer een sprookje...
Dit jaar of dit seizoen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, al 2e keer dit jaar.![]()
Dat liedje is niet echt helpend dan he.
Zegt het ***** dat snel naar Zuid-Frankrijk vlucht straksquote:
Dit jaar enquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit jaar of dit seizoen?
Niet, dat was vast wel de bedoeling denk ik
Dan valt het mee als het dit jaar isquote:
ik zie het niet meer gebeuren hoewel statistisch gezien februari de koudste maandquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Van december moet je het meestal niet hebben idd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het niet meer gebeuren hoewel statistisch gezien februari de koudste maand
Voor sommige zal dat zo zijn alleen ben ik het niet gewend om ineens zo ziekig te zijn, beetje verkouden ok maar nu 2 keer in 1 jaar best wel heftig. Hoort zeker bij de leeftijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan valt het mee als het dit jaar is
En
Zitten flinke dreunen tussen idd..quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, net weer een keiharde ontploffing tussen de flats, schrok me de tyfus.
Bizar gewoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zitten flinke dreunen tussen idd..
3 vrouwen nog wel. Van 1 kan je al gek worden, laat staan van 3.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Invisibli het volgende:
Door mijn jaarvoorraad tissues heen en mijn 3 vrouwen zijn dat gehoest zat. Kom maar met die zomer
Zomer zonder virussen - ik zeg het er speciaal bij.
quote:
Ah man, sterkte,quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Invisibli het volgende:
Door mijn jaarvoorraad tissues heen en mijn 3 vrouwen zijn dat gehoest zat. Kom maar met die zomer
Tandartsassistente?quote:
Beter dan die vorige die je net postte, dat haar van die mannen was wel weer hilarisch.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
Flashbacks
Bekijk deze YouTube-video
Er was ooit een kroeg in rotterdan, waar ik vaak kwam en later ook werkte.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beter dan die vorige die je net postte, dat haar van die mannen was wel weer hilarisch.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was ooit een kroeg in rotterdan, waar ik vaak kwam en later ook werkte.
Iedere keer als ik daar kwam en 1 bepaald iemand was aanwezig ging dit nummer aan
In een bar/disco waar ik kwam was dit standaard het laatste nummer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was ooit een kroeg in rotterdan, waar ik vaak kwam en later ook werkte.
Iedere keer als ik daar kwam en 1 bepaald iemand was aanwezig ging dit nummer aan
Dan vluchtte iedereen de kroeg uit?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een bar/disco waar ik kwam was dit standaard het laatste nummer.
Welkom in 40+quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Invisibli het volgende:
Ik benakl aan het checken, voorlopig is het daar steeds een graadje of 15quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
Straks koud in Z. Frankrijk terwijl we hier weer op de terrasjes zitten
Ik niet begrijpquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Nog eens kijken hoe goed we nou kunnen rijden,
hij begint met 1 voor choco,
en die op 3.30![]()
![]()
Ja hier ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik benakl aan het checken, voorlopig is het daar steeds een graadje of 15
Link vergetenquote:
En dan vaak naar een strandje waar het feest nog even doorging.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan vluchtte iedereen de kroeg uit?
En daar draaiden ze Bonnie Tyler.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan vaak naar een strandje waar het feest nog even doorging.
Ik klaag niet over de winter, wel over mijn verkoudheid of wat het ook moge wezen. En de vraag waar blijft het voorjaar was van Deisyquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:04 schreef Domnivoor het volgende:
Hier ook een graad of 15. Er wordt geklaagd over een winter die er niet is.
Als je die wolven nou leert om wasberen dood te bijten i.p.v. schapen…quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:12 schreef pullup het volgende:
En die Limburgers kunnen niet eens tegen zo'n schattig lief wasbeertje
https://nos.nl/artikel/25(...)-schadelijke-wasbeer
[ afbeelding ]
Nice, twee vliegen in een klapquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als je die wolven nou leert om wasberen dood te bijten i.p.v. schapen…
gelijk heb je,quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)aanvallen-op-schapen
Dat experiment kunnen ze gewoon beter schrappen met al die paniek schoppers hier in dit land
Hoest met de ratten in je keuken?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:12 schreef pullup het volgende:
En die Limburgers kunnen niet eens tegen zo'n schattig lief wasbeertje
https://nos.nl/artikel/25(...)-schadelijke-wasbeer
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen pasklare oplossing voorquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, twee vliegen in een klap![]()
Heb je ook al iets bedacht tegen de tijgermug?
Ik wel,quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar heb ik geen pasklare oplossing voor
Kernbom?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wel,
dan weten we zeker dat we er nooit meer last van hebben
Mooi dat ik die niet hebquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoest met de ratten in je keuken?
1 per km2quote:
Zijn we er wel vanaf.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 per km2
Gewoon voor de zekerheid
Ik wel…quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat ik die niet heb![]()
Ik stuur ze naar limburg
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wel…![]()
Ik heb overal klemmen vanwege een muizenplaag. Een paar weken geleden zat er een rat in.
Dat zeg ik, hebben we er zeker nooit meer last vanquote:
Er zijn er altijd wel een paar die dan muteren en als iets veel enger terug komenquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hebben we er zeker nooit meer last van
Oh, dat zal zomaar,quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel een paar die dan muteren en als iets veel enger terug komen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hebben we er zeker nooit meer last van
Dat dan weer wel :quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat zal zomaar,
maar de kans dat wij dat overleven is echt 0
Geen kerstkalkoen dit jaar?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn bestelling geannuleerd bij bol (of een partner van)
Geen Star Wars Lightsaber mugquote:
Grrrr ik was zo benieuwd of ie in het echt ook zo tof zou zijn. Is ie niet ergens anders te bestellen?quote:
Dit al gelezen ?quote:
Ja, maar wel weer duurder.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrrr ik was zo benieuwd of ie in het echt ook zo tof zou zijn. Is ie niet ergens anders te bestellen?
Erger nog, al in deze tpoic benoemdquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit al gelezen ?
Iran en Egypte zijn er niet van gediend dat hun onderlinge duel op het WK voetbal volgend jaar in het teken staat van de lhbtqia+-gemeenschap. Beide landen hebben daartegen een protest ingediend.
De Amerikaanse speelstad Seattle had het duel op 26 juni al aangemerkt als Pride-wedstrijd, omdat dan ook het Pride-weekend is in de stad. Zaterdag na de loting en de bekendmaking van het speelschema bleek dat de wedstrijd tussen Iran en Egypte zou gaan.
In Iran is homoseksualiteit strafbaar, soms met de doodstraf tot gevolg. In Egypte is het niet expliciet verboden homoseksueel te zijn, maar er zijn wel wetten waarmee lhbtqia+-rechten worden onderdrukt.
"Dit gaat om een onredelijke daad waarbij een specifieke groep wordt gesteund", zegt de boze Iraanse bondsvoorzitter Mehdi Taj tegen persbureau ISNA. Hij vindt dat er gesprekken over moeten worden gevoerd.
Volgens Hana Tadesse, onderdeel van het organisatiecomité van de WK-activiteiten in Seattle, is de lhbtqia+-gemeenschap een essentieel onderdeel van de stad. De 'Pride Match' is niet officieel verbonden aan de FIFA.
Space Jamquote:
Hmpf. Dan even de feestdagen afwachten en misschien wordt ie daarna weer goedkoper of ergens anders te vinden.quote:
Of nou ja, misschien was het de vorige tpoic,quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, al in deze tpoic benoemd
Zoiets, of ik wil toch en dan komt ie er alsnog.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf. Dan even de feestdagen afwachten en misschien wordt ie daarna weer goedkoper of ergens anders te vinden.
Dat kan ook natuurlijk, als je perse wil dan wat meer geld er voor neerleggen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets, of ik wil toch en dan komt ie er alsnog.
Als dit al koud voor moet stellen...quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
TV-reclame: “De koude wintermaanden. We zitten er weer middenin.”
Ik zou zeggen: koop een thermometer en trek je eigen conclusies.
Er zat toen een heks in mijn speelgoedquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was toen 5 en weet dat nog goedDe hele wereld was wit.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ik was toen 5 en weet dat niet meer. Een paar jaar later is er ook nog een flinke winter geweest. Ik moest lopend naar school want fietsen ging niet en toen ik daar veel te laat aan kwam bleek de school ook gesloten omdat de kachels het niet deden. Toen weer terug gelopen door de sneeuw. Meer weet ik er niet van. Dit is blijven hangen van die keer.zal ergens begin jaren 80 zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Karzai het volgende:
[..]2 jaar geleden was er nog die zware storm waardoor er takken van de bomen vielen, ik ging net iets te vroeg van huis het hele ov kwam plat te liggen en moest de helft lopen en na het werk helemaal terug lopen van amsterdam noord naar west
![]()
de winkel was wel gewoon open verder, ik had gewoon thuis moetn blijven die dag er waren geloof ik drie doden gevallen door omgevallen bomen
Eucalypta?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zat toen een heks in mijn speelgoed
Geen idee, er zijn geen namen genoemdquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn geen namen genoemd
Dat was mijn lego ja, niet van die takkeheksquote:
Ik werd ook 7 en kan het mij ook nog wel herinneren.quote:
Was er nog sneeuw in April dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd ook 7 en kan het mij ook nog wel herinneren.
Ja man, je weetz toch wel? Echt ellende toen,quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was er nog sneeuw in April dan ?
Dat weet jij niet meer?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch iemand die het weet.quote:
Ja, die was ook mooi. Dat viel in de nacht. Mijn vader maakte me wakker en een dikke laag sneeuw.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gehoord dat er in maart 2005 onverwacht heel veel sneeuw is gevallen. Weet iemand dat nog?
(Ik zat aan de andere kant van de wereld.)
Net in between jobs volgens mij ...quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb gehoord dat er in maart 2005 onverwacht heel veel sneeuw is gevallen. Weet iemand dat nog?
(Ik zat aan de andere kant van de wereld.)
Nederland is er niet meer op voorbereid.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
In 2012 of zo was er op een 21 december zoveel sneeuw dat ik dacht om maar vroeg naar huis te gaan (om 13 uur) om uiteindelijk ergens tege 18:30 veilig te arriveren.. afstand max 10 km..
Ja echt ... er was een waarschuwing en ik dacht wegwezen (was al vroeg begonnen) maar alles stapvoets stilstaan .... Ik reed dus van zeg waterlooplein naar mn huis in Nieuw West .. geen snelwegen . Wel doorgaande route ...quote:Op woensdag 10 december 2025 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland is er niet meer op voorbereid.
Datum staat erin hequote:Op woensdag 10 december 2025 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
(Dit is die van dinsdag.)
#WhenTaken Movies 🎬 #331 (09.12.2025)
I scored 531/1000🎟️
1️⃣📍5.5K km - 🗓️6 yrs - 🥉111/200
2️⃣📍3.9K km - 🗓️15 yrs - 🥉101/200
3️⃣📍460 km - 🗓️24 yrs - 🥈125/200
4️⃣📍1.8K km - 🗓️23 yrs - 🥉97/200
5️⃣📍591 km - 🗓️30 yrs - 🥉97/200
https://movies.whentaken.com
Dat weet ikquote:
Ik let er ook op zodat het goed staatquote:
Goede avond marioquote:Op woensdag 10 december 2025 00:12 schreef mario390 het volgende:
barca draaide het om,maar niet veel gezien
Bedankt voor het melden, mijn parkiet doet daar helaas niets mee.quote:
Geeft niksquote:Op woensdag 10 december 2025 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede avond mario
[..]
Bedankt voor het melden, mijn parkiet doet daar helaas niets mee.
Hé maar even he? Dat in de derde persoon spreken (parkiet) is toch wel rete irritant.quote:Op woensdag 10 december 2025 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede avond mario
[..]
Bedankt voor het melden, mijn parkiet doet daar helaas niets mee.
Dat moet ik opzoeken .. Ik kijk nietquote:Op woensdag 10 december 2025 00:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat in spanie pyjama karaoke?
ja op hun beeldscherm staat fiestaquote:Op woensdag 10 december 2025 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet ik opzoeken .. Ik kijk niet
Ik zie jagucci dames
Ja ik zie het nu ook ... maar weinig pijamaquote:Op woensdag 10 december 2025 01:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja op hun beeldscherm staat fiesta
del pyjama
Veel geluk weer ...quote:Op woensdag 10 december 2025 00:12 schreef mario390 het volgende:
barca draaide het om,maar niet veel gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |