Gewoon die snotter aanvallen van alle kanten, dat zal hemquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nog steeds niet helemaal beter schijnbaar, ikke. Stom snotter gedoe.
Nog maar 3 maanden, dat is bijnaquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog wel ff, eerst de winter ook nog.
Geen kracht meer voor, lag gister al om half 9 in bed.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon die snotter aanvallen van alle kanten, dat zal hem
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Dat het eerst nog maar goed winter mag worden
Help je hopen dat het bijna over isquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen kracht meer voor, lag gister al om half 9 in bed.Maar goed, van alles gehad afgelopen week dus denk dat het nu wel bijna voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ieder jaarquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Dat het eerst nog maar goed winter mag worden
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Help je hopen dat het bijna over isIk ook, al 2e keer dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat liedje is niet echt helpend dan he.![]()
Meters sneeuw en -15quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:37 schreef RedShoe het volgende:
Helaas is winter in Nederland meer een sprookje...
Dit jaar of dit seizoen?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook, al 2e keer dit jaar.![]()
Dat liedje is niet echt helpend dan he.
Zegt het ***** dat snel naar Zuid-Frankrijk vlucht straksquote:
Dit jaar enquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit jaar of dit seizoen?
Niet, dat was vast wel de bedoeling denk ik
Dan valt het mee als het dit jaar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |