ik zie het niet meer gebeuren hoewel statistisch gezien februari de koudste maandquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Dat het eerst nog maar goed winter mag worden
Van december moet je het meestal niet hebben idd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie het niet meer gebeuren hoewel statistisch gezien februari de koudste maand
Voor sommige zal dat zo zijn alleen ben ik het niet gewend om ineens zo ziekig te zijn, beetje verkouden ok maar nu 2 keer in 1 jaar best wel heftig. Hoort zeker bij de leeftijd.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan valt het mee als het dit jaar is
En
Zitten flinke dreunen tussen idd..quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ook, net weer een keiharde ontploffing tussen de flats, schrok me de tyfus.
Bizar gewoon.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zitten flinke dreunen tussen idd..
3 vrouwen nog wel. Van 1 kan je al gek worden, laat staan van 3.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Invisibli het volgende:
Door mijn jaarvoorraad tissues heen en mijn 3 vrouwen zijn dat gehoest zat. Kom maar met die zomer
Zomer zonder virussen - ik zeg het er speciaal bij.
quote:
Ah man, sterkte,quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Invisibli het volgende:
Door mijn jaarvoorraad tissues heen en mijn 3 vrouwen zijn dat gehoest zat. Kom maar met die zomer
Tandartsassistente?quote:
Beter dan die vorige die je net postte, dat haar van die mannen was wel weer hilarisch.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
Flashbacks
Bekijk deze YouTube-video
Er was ooit een kroeg in rotterdan, waar ik vaak kwam en later ook werkte.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beter dan die vorige die je net postte, dat haar van die mannen was wel weer hilarisch.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was ooit een kroeg in rotterdan, waar ik vaak kwam en later ook werkte.
Iedere keer als ik daar kwam en 1 bepaald iemand was aanwezig ging dit nummer aan
In een bar/disco waar ik kwam was dit standaard het laatste nummer.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er was ooit een kroeg in rotterdan, waar ik vaak kwam en later ook werkte.
Iedere keer als ik daar kwam en 1 bepaald iemand was aanwezig ging dit nummer aan
Dan vluchtte iedereen de kroeg uit?quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een bar/disco waar ik kwam was dit standaard het laatste nummer.
Welkom in 40+quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:49 schreef Invisibli het volgende:
Ik benakl aan het checken, voorlopig is het daar steeds een graadje of 15quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef chufi het volgende:
Straks koud in Z. Frankrijk terwijl we hier weer op de terrasjes zitten
Ik niet begrijpquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
Nog eens kijken hoe goed we nou kunnen rijden,
hij begint met 1 voor choco,
en die op 3.30![]()
![]()
Ja hier ookquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik benakl aan het checken, voorlopig is het daar steeds een graadje of 15
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |