Er zat toen een heks in mijn speelgoedquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was toen 5 en weet dat nog goedDe hele wereld was wit.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
Ik was toen 5 en weet dat niet meer. Een paar jaar later is er ook nog een flinke winter geweest. Ik moest lopend naar school want fietsen ging niet en toen ik daar veel te laat aan kwam bleek de school ook gesloten omdat de kachels het niet deden. Toen weer terug gelopen door de sneeuw. Meer weet ik er niet van. Dit is blijven hangen van die keer.zal ergens begin jaren 80 zijn geweest.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:50 schreef Karzai het volgende:
[..]2 jaar geleden was er nog die zware storm waardoor er takken van de bomen vielen, ik ging net iets te vroeg van huis het hele ov kwam plat te liggen en moest de helft lopen en na het werk helemaal terug lopen van amsterdam noord naar west
![]()
de winkel was wel gewoon open verder, ik had gewoon thuis moetn blijven die dag er waren geloof ik drie doden gevallen door omgevallen bomen
Eucalypta?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zat toen een heks in mijn speelgoed
Geen idee, er zijn geen namen genoemdquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn geen namen genoemd
Dat was mijn lego ja, niet van die takkeheksquote:
Ik werd ook 7 en kan het mij ook nog wel herinneren.quote:
Was er nog sneeuw in April dan ?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd ook 7 en kan het mij ook nog wel herinneren.
Ja man, je weetz toch wel? Echt ellende toen,quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was er nog sneeuw in April dan ?
Dat weet jij niet meer?quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch iemand die het weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |