Er zijn er altijd wel een paar die dan muteren en als iets veel enger terug komenquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hebben we er zeker nooit meer last van
Oh, dat zal zomaar,quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel een paar die dan muteren en als iets veel enger terug komen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hebben we er zeker nooit meer last van
Dat dan weer wel :quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat zal zomaar,
maar de kans dat wij dat overleven is echt 0
Geen kerstkalkoen dit jaar?quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn bestelling geannuleerd bij bol (of een partner van)
Geen Star Wars Lightsaber mugquote:
Grrrr ik was zo benieuwd of ie in het echt ook zo tof zou zijn. Is ie niet ergens anders te bestellen?quote:
Dit al gelezen ?quote:
Ja, maar wel weer duurder.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grrrr ik was zo benieuwd of ie in het echt ook zo tof zou zijn. Is ie niet ergens anders te bestellen?
Erger nog, al in deze tpoic benoemdquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit al gelezen ?
Iran en Egypte zijn er niet van gediend dat hun onderlinge duel op het WK voetbal volgend jaar in het teken staat van de lhbtqia+-gemeenschap. Beide landen hebben daartegen een protest ingediend.
De Amerikaanse speelstad Seattle had het duel op 26 juni al aangemerkt als Pride-wedstrijd, omdat dan ook het Pride-weekend is in de stad. Zaterdag na de loting en de bekendmaking van het speelschema bleek dat de wedstrijd tussen Iran en Egypte zou gaan.
In Iran is homoseksualiteit strafbaar, soms met de doodstraf tot gevolg. In Egypte is het niet expliciet verboden homoseksueel te zijn, maar er zijn wel wetten waarmee lhbtqia+-rechten worden onderdrukt.
"Dit gaat om een onredelijke daad waarbij een specifieke groep wordt gesteund", zegt de boze Iraanse bondsvoorzitter Mehdi Taj tegen persbureau ISNA. Hij vindt dat er gesprekken over moeten worden gevoerd.
Volgens Hana Tadesse, onderdeel van het organisatiecomité van de WK-activiteiten in Seattle, is de lhbtqia+-gemeenschap een essentieel onderdeel van de stad. De 'Pride Match' is niet officieel verbonden aan de FIFA.
Space Jamquote:
Hmpf. Dan even de feestdagen afwachten en misschien wordt ie daarna weer goedkoper of ergens anders te vinden.quote:
Of nou ja, misschien was het de vorige tpoic,quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erger nog, al in deze tpoic benoemd
Zoiets, of ik wil toch en dan komt ie er alsnog.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf. Dan even de feestdagen afwachten en misschien wordt ie daarna weer goedkoper of ergens anders te vinden.
Dat kan ook natuurlijk, als je perse wil dan wat meer geld er voor neerleggen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets, of ik wil toch en dan komt ie er alsnog.
Als dit al koud voor moet stellen...quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
TV-reclame: “De koude wintermaanden. We zitten er weer middenin.”
Ik zou zeggen: koop een thermometer en trek je eigen conclusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |