Nadat de banden met de VS waren gesloopt.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
En de Russen hebben er aan bijgedragen dat we definitief in een multipolaire wereldorde leven.
Banden met USA versterkt.
Ja. Putin heeft een zekere mildheid of onpartijdigheid verward met toegeeflijkheid of zwakte. Typisch maar vooral tragisch.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Putin dacht een makkelijke aan Zelensky te hebben, dat viel tegen tijdens een van de eerste ontmoetingen van beide. Las een stuk waar de schrijver zelfs zover ging dat Zelensky tijdens een van die gesprekken; Putin onbedoeld had beledigd omdat ie niet mee ging in de praatjes van Putin.. En dat zou meteen het echt zaadje voor dit conflict te zijn ik.
Lijkt mij persoonlijk wat te ver gaan, Putin is niet zo'n klein kind als Trump bijvoorbeeld. Tevens waren er al spanningen vanuit het Oekraïnsche volk tegen Rusland.
Ik denk dat die piloten vriend van je onder tafel zou liggen van het lachen als die zou lezen wat je in dat andere topic allemaal had verzonnen.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Ludo ofzo? Of zijn broertje?? Die wist het ook allemaal beter dan mensen die verstand van zaken hebben.. Heel irritant gedrag iig.
er is beeld, even kijken voor een linkjequote:Op woensdag 10 december 2025 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens belangrijke russische bron rybar:
[ afbeelding ]
Het westen is alleen niet gedestabiliseerdquote:Op woensdag 10 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De jure Donbas en de Krim toe-eigenen is wel een vinkje waard. Westen verdelen en destabiliseren, ook een vinkje. Of in elk geval een mooie bijkomstigheid .
Maar heel Oekraine veroveren lijkt er niet in te zitten.
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het westen is alleen niet gedestabiliseerd
Merk jij wat van de oorlog in je dagelijkse leven?quote:
Uh goede vraag.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Merk jij wat van de oorlog in je dagelijkse leven?
Ik moet wat meer moddenquote:Op woensdag 10 december 2025 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh goede vraag.
Eigenlijk niet. Hoewel ik ook wel zie dat gas structureel duurder is, maar laten we niet vergeten dat nog steeds het grootste deel belastingen zijn.
Jij?
In welk opzicht is het westen dan gestabiliseerd door Rusland?quote:Op woensdag 10 december 2025 18:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uh goede vraag.
Eigenlijk niet. Hoewel ik ook wel zie dat gas structureel duurder is, maar laten we niet vergeten dat nog steeds het grootste deel belastingen zijn.
Jij?
Bondgenootschap overleeft Trump echt welquote:Op woensdag 10 december 2025 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
In welk opzicht is het westen dan gestabiliseerd door Rusland?
Het enige dat ik zie is dat we een mafklapper aan het roer hebben in de VS die het bondgenootschap tussen de VS en Europa doet wankelen.
Maar dat is Trump zijn triomf, niet die van Poetin.
Dat lijkt mij hobby.quote:
Vraag was of ik er wat van merktequote:
We zien dat mede door de oorlog in Oekraine en zwalkende narratieven en beloftes die niet uitkomen dat eu-regeringen het steeds lastiger krijgen. Denk aan een Starmer of Macron. Wij zijn nog niet instabiel, maar onze geopolitieke macht is tanende.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
In welk opzicht is het westen dan gestabiliseerd door Rusland?
Het enige dat ik zie is dat we een mafklapper aan het roer hebben in de VS die het bondgenootschap tussen de VS en Europa doet wankelen.
Maar dat is Trump zijn triomf, niet die van Poetin.
Ik had gehoopt op een antwoord met wat meer bezieling.quote:
Verder merk ik er niks vanquote:Op woensdag 10 december 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een antwoord met wat meer bezieling.
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We zien dat mede door de oorlog in Oekraine en zwalkende narratieven en beloftes die niet uitkomen dat eu-regeringen het steeds lastiger krijgen. Denk aan een Starmer of Macron. Wij zijn nog niet instabiel, maar onze geopolitieke macht is tanende.
Neuh.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We zien dat mede door de oorlog in Oekraine en zwalkende narratieven en beloftes die niet uitkomen dat eu-regeringen het steeds lastiger krijgen. Denk aan een Starmer of Macron. Wij zijn nog niet instabiel, maar onze geopolitieke macht is tanende.
Het wester is instabieler geworden, maar niet absoluut gedestabiliseerd natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:36 schreef sp3c het volgende:
eerst zeg je nou poeh het westen is gedestabiliseerd man, vinkje voor poetin
nog geen 10 minuten later zeg je ja het is natuurlijk nog niet instabiel he??
dan ben jij toch gewoon de vervelende clown of hoe zie je het zelf?
Dus ja sp3c, je had gelijk het westen is niet gedestabiliseerd en ik ben zelf de vervelende clown hierquote:Op woensdag 10 december 2025 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het wester is instabieler geworden, maar niet absoluut gedestabiliseerd natuurlijk.
Maar dat de oorlog niet gewonnen wordt, zet wel druk op het politiek bestuur hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |