🤣quote:Op zondag 14 december 2025 06:58 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ik herken die man nauwelijks zonder wit overhemd
Door deze post kwam ik erachter dat dat blijkbaar niet de bedoeling isquote:
Voor 1 en 2 lijkt het me dat je best afspraken kunt maken met de productie? Ik kan me heel goed voorstellen dat er bij ieder duo in de omgeving mensen zitten die niet mee willen werken, prima dan is je vrouw niet de contactpersoon maar lijkt me de deal dat je zelf ook geen contact met haar mag hebben of haar alsnog om hulp kan vragen want dan kunnen ze hun verhaallijn niet rond maken. Zelfde lijkt mij voor apparten - prima als je die niet wilt inleveren maar dan mag er daar ook geen informatie op staan.quote:Op maandag 8 december 2025 21:38 schreef V. het volgende:
[..]
Ik voel het al jaren jeuken, maarrrr:
1. ik ben redelijk privacy-focused, en wil niemand in mijn computers of telefoon laten.
2. wil mijn vrouw geen camerateams en hunters aandoen
3. Ik ben oud.
Plus dat ik vermoed dat zij géén idee heeft dat dit de aanwijzingen zijn waarmee naar haar verwezen is. Waarschijnlijk denkt ze dat de voortvluchtigen gewoon te horen hebben gekregen dat hun hint bij Margot ligt, en is die limoncello / 1 minuut juist iets dat ze vertelt als: grappig feitje, iets dat hun vriendschap typeert maar verder inhoudelijk precies niets zegtquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch makkelijk gezegd? Ze is nog steeds een normale burger, met als enige verschil dat ze nu mee doet aan een spel. Die Hunters zijn nog steeds getrainde politiemensen. Ik vind het echt niet zo gek hoor.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2025 20:39 schreef DrMarten het volgende:
"niet kijken hoor, niet kijken!" Cameraman staat rechtop in het riet
Jawel, maar onderweg uitgestapt.quote:Op maandag 15 december 2025 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
Begin gemist, niet met het bootje gegaan?
@Selmar ?quote:Op maandag 15 december 2025 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Voor 1 en 2 lijkt het me dat je best afspraken kunt maken met de productie? Ik kan me heel goed voorstellen dat er bij ieder duo in de omgeving mensen zitten die niet mee willen werken, prima dan is je vrouw niet de contactpersoon maar lijkt me de deal dat je zelf ook geen contact met haar mag hebben of haar alsnog om hulp kan vragen want dan kunnen ze hun verhaallijn niet rond maken. Zelfde lijkt mij voor apparten - prima als je die niet wilt inleveren maar dan mag er daar ook geen informatie op staan.
Maar misschien denk ik er te makkelijk over
Klopt, het is Kaam.quote:Op maandag 15 december 2025 13:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Door deze post kwam ik erachter dat dat blijkbaar niet de bedoeling is
Die zal nu wel een andere code hebben genomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |