Wat een held, ik heb een paar jaar gemist die ik recent heb teruggebinged en ben wederom onder de indruk van je brede scala aan witte blousjesquote:
Nee dat was wel vreemd, hij zei ook dat er verder geen aanwijzing was. Die heeft flink zitten slapen bij het ontvangen van die kaart.quote:Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef V. het volgende:
Die broer zei volgens mij niks over de koningin.
Mja, die Hunters zijn natuurlijk wel enorm getraind om informatie uit je te halen. Als gewone, keurige burger ben je het natuurlijk totaal niet gewend om verhoord te worden dus ik snap wel dat zo'n gesprek zo loopt. Zeker als het over koetjes en kalfjes lijkt te gaan.quote:Op maandag 8 december 2025 23:20 schreef Ferdii het volgende:
Contact persoon niveau is weer hoog
Z’n buuf mevrouw ook. Je weet dat je contact persoon bent. Waarom dan zoveel weggeven?? Zeg gewoon “af een toe hoi en doei” ipv “we drinken heel vaak limoncello” of allerlei andere inside info tussen jullie
Ze besloten in ieder geval te varen naar het Noordzeekanaal geloof ik ipv de sluis, dat biedt al hoop. Ben alleen benieuwd hoe ze ongezien op de slaapplek gaan komen waar hun tassen liggen.quote:Op maandag 8 december 2025 23:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hopen dat die broers nog weg komen met dat bootje. Nou heb ik duo's als die vader en dochter die elke dag hun mail checkten en op haar studentenkamer gingen slapen en die influencers bij VIPs vorig jaar niet bepaald hoog zitten, maar een actie waarmee je de rest zo hard naait als het opnemen van die fragmenten heb ik nog nooit gezien![]()
Als die broers weg komen heeft in ieder geval iedereen de kaart en dan hopen dat de rest van de puzzel weer zo goed in elkaar zit als Pizza Pepi zat, dan kan het nog wel goed gaan komen.
[..]
Mja, die Hunters zijn natuurlijk wel enorm getraind om informatie uit je te halen. Als gewone, keurige burger ben je het natuurlijk totaal niet gewend om verhoord te worden dus ik snap wel dat zo'n gesprek zo loopt. Zeker als het over koetjes en kalfjes lijkt te gaan.
als normale burger wel ja, maar zij wist dat ze contact persoon was en een tijdje daarvoor info heeft gegeven aan de voortvluchtigen. Dan doe je toch gewoon alsof je niks weet en amper contact heb?quote:Op maandag 8 december 2025 23:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hopen dat die broers nog weg komen met dat bootje. Nou heb ik duo's als die vader en dochter die elke dag hun mail checkten en op haar studentenkamer gingen slapen en die influencers bij VIPs vorig jaar niet bepaald hoog zitten, maar een actie waarmee je de rest zo hard naait als het opnemen van die fragmenten heb ik nog nooit gezien![]()
Als die broers weg komen heeft in ieder geval iedereen de kaart en dan hopen dat de rest van de puzzel weer zo goed in elkaar zit als Pizza Pepi zat, dan kan het nog wel goed gaan komen.
[..]
Mja, die Hunters zijn natuurlijk wel enorm getraind om informatie uit je te halen. Als gewone, keurige burger ben je het natuurlijk totaal niet gewend om verhoord te worden dus ik snap wel dat zo'n gesprek zo loopt. Zeker als het over koetjes en kalfjes lijkt te gaan.
Ja, maar dat is toch makkelijk gezegd? Ze is nog steeds een normale burger, met als enige verschil dat ze nu mee doet aan een spel. Die Hunters zijn nog steeds getrainde politiemensen. Ik vind het echt niet zo gek hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als normale burger wel ja, maar zij wist dat ze contact persoon was en een tijdje daarvoor info heeft gegeven aan de voortvluchtigen. Dan doe je toch gewoon alsof je niks weet en amper contact heb?
die hunters kwamen niet eens voor haar, maar voor de sleutel van het appartement
Ik denk dat het een variant op de microfiche is en dat is kunststof, dus dat zou wel tegen water moeten kunnen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze besloten in ieder geval te varen naar het Noordzeekanaal geloof ik ipv de sluis, dat biedt al hoop. Ben alleen benieuwd hoe ze ongezien op de slaapplek gaan komen waar hun tassen liggen.
Waar ik ook nog aan dacht, ze lagen allebei in het water. Ik weet niet of zo'n "dot" onder die postzegel daar tegen kan.
Als je alleen ontwijkend antwoord is dat ook verdacht, dit was een tamelijk onschuldig detail wat niet relevant leek, want zij kon niet weten dat dat precies de hint was om haar te vinden, en dat die hint gelekt was door een ander teamquote:Op dinsdag 9 december 2025 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch makkelijk gezegd? Ze is nog steeds een normale burger, met als enige verschil dat ze nu mee doet aan een spel. Die Hunters zijn nog steeds getrainde politiemensen. Ik vind het echt niet zo gek hoor.
We mogen alleen gericht en incidenteel in een andere auto (bijv om ons ergens verdekt op te kunnen houden). Het is niet alleen om het ze makkelijk te maken, maar ook gewoon een deel van de identiteit van het programma.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:55 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vraag me wel af of de Hunters perse een zwarte auto moeten hebben, of dat ze ook eens van kleur mogen switchen. Dat zou wel handig zijn want elke keer zijn de kandidaten achterdochtig op zwarte autos. Maar ik gok dat ze verplicht een zwarte auto moeten gebruiken om het de kandidaten iets makkelijker te maken, Selmar?
Die kopen we om.quote:Op maandag 8 december 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sst... @:selmar leest hier ook mee he![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik het goed zie, moeten ze juist via de sluis om het Noordzeekanaal op te komen, dus daar gaan ze dan niet heen. Ik ben benieuwd of ze nog wegkomen als de hunters ze spotten op het bootje. Misschien een lus maken om de hunters weg te lokken en dan toch terug gaan naar de instapplek en op de fietsen stappen om te vluchten. Daarvoor moeten ze die fietsen wel goed verstopt hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze besloten in ieder geval te varen naar het Noordzeekanaal geloof ik ipv de sluis, dat biedt al hoop. Ben alleen benieuwd hoe ze ongezien op de slaapplek gaan komen waar hun tassen liggen.
Was al ergens genoemd jaquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:42 schreef Gia het volgende:
Is die locatie die bij de 'leader' te zien is het extractiepunt? Bij die spoorbrug.
Dat is de kuilenburgse spoorbrug.
Heb gekeken hoe die coordinaten te combineren zijn met de aanwijzing op de kaart, maar kom daar niet uit.
Het is leven of zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Contactpersoon zijn en de brief kwijtraken
Duo zijn en alle hints opnemen
Wat ik me wel afvraag, in hoeverre is het nog echt eerlijk als duo om onopvallend proberen te liften of in auto's zitten met 2 man en een cameraman met dikke camera. Of vluchten met ook een cameraman die met je mee rent?
Als Hunter kan je veel makkelijker "een volle auto met iemand met een grote camera op de achterbank" zien zitten dan "twee mannen op de achterbank".
En bij die 1-op-1 aanhouding zou je in het echt natuurlijk even een flinke klap op de Hunter z'n muil willen geven en verder rennen want het is leven of dood, maar goed, dat dát niet gebeurt snap ik dan nog
Tja, hoe vaak zou je zomaar bij mensen mogen blijven slapen en een lift naar de andere kant van het land krijgen als je geen camjo mee had gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat ik me wel afvraag, in hoeverre is het nog echt eerlijk als duo om onopvallend proberen te liften of in auto's zitten met 2 man en een cameraman met dikke camera. Of vluchten met ook een cameraman die met je mee rent?
Als Hunter kan je veel makkelijker "een volle auto met iemand met een grote camera op de achterbank" zien zitten dan "twee mannen op de achterbank".
En bij die 1-op-1 aanhouding zou je in het echt natuurlijk even een flinke klap op de Hunter z'n muil willen geven en verder rennen want het is leven of dood, maar goed, dat dát niet gebeurt snap ik dan nog
ik herken die man nauwelijks zonder wit overhemdquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:13 schreef usagi414 het volgende:
@:Selmar , leuk om over je te lezen in de VARAgids.
En als ik in de Wie is Mol redactie zat, ik zou je uitnodigen voor het volgende seizoen.
[ afbeelding ]
Het rennen bij de arrestatie wordt vaak nagefilmd. Is namelijk niet te doen voor cameraman om dat bij te houden en het is oneerlijk voor de vluchter om rekening te moeten gaan houden met dat ie in het zicht van de camera moet blijven. Maar daar heb ik niet zoveel problemen mee, zolang het zo realistisch mogelijk nagefilmd wordt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Oh, dat lijkt me ook veel beter, juist voor het realisme van snel kunnen vluchten als duo/solo en inderdaad geen rekening houden met een cameraman of de zichtbaarheid daarvan.quote:Op zondag 14 december 2025 07:49 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het rennen bij de arrestatie wordt vaak nagefilmd. Is namelijk niet te doen voor cameraman om dat bij te houden en het is oneerlijk voor de vluchter om rekening te moeten gaan houden met dat ie in het zicht van de camera moet blijven. Maar daar heb ik niet zoveel problemen mee, zolang het zo realistisch mogelijk nagefilmd wordt.
Volgens mij is het zelfs vorig seizoen al keer gebeurdquote:Op zondag 14 december 2025 21:07 schreef J-net het volgende:
Ik ben nu pas bij. Maar sommige mensen, het is niet seizoen 1 2 of zelfs nog 3 hè 😂 je kon je bedenken dat ze inmiddels oplossing hadden voor de whatsapp status truc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |