abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 8 december 2025 @ 22:35:21 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_219445873
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 22:24 schreef Selmar het volgende:

[..]
Zeker
Wat een held, ik heb een paar jaar gemist die ik recent heb teruggebinged en ben wederom onder de indruk van je brede scala aan witte blousjes _O_

En toch wel grappig om te zien dat mensen je in de tussentijd zo hebben gevonden tijdens opnames om bij te snitchen dat de productie ingrijpt op je socials :D

Moet even mijn man @Treinmeneer porren om hier te komen posten als hij nog ergens vragen over heeft, die is pas recent met me mee gaan bingen 8-)
Fuck the EBU.
pi_219446012
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 21:27 schreef V. het volgende:
Die broer zei volgens mij niks over de koningin.
Nee dat was wel vreemd, hij zei ook dat er verder geen aanwijzing was. Die heeft flink zitten slapen bij het ontvangen van die kaart. :')

Al is die aanwijzing eigenlijk ook wel wat overbodig, ook zonder de hint ziet iedereen op een gegeven moment wel iets achter die postzegel zitten lijkt me.
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_219446059
Contact persoon niveau is weer hoog :D
Z’n buuf mevrouw ook. Je weet dat je contact persoon bent. Waarom dan zoveel weggeven?? Zeg gewoon “af een toe hoi en doei” ipv “we drinken heel vaak limoncello” of allerlei andere inside info tussen jullie
hardcoholic
pi_219446097
Hopen dat die broers nog weg komen met dat bootje. Nou heb ik duo's als die vader en dochter die elke dag hun mail checkten en op haar studentenkamer gingen slapen en die influencers bij VIPs vorig jaar niet bepaald hoog zitten, maar een actie waarmee je de rest zo hard naait als het opnemen van die fragmenten heb ik nog nooit gezien |:(
Als die broers weg komen heeft in ieder geval iedereen de kaart en dan hopen dat de rest van de puzzel weer zo goed in elkaar zit als Pizza Pepi zat, dan kan het nog wel goed gaan komen.

quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 23:20 schreef Ferdii het volgende:
Contact persoon niveau is weer hoog :D
Z’n buuf mevrouw ook. Je weet dat je contact persoon bent. Waarom dan zoveel weggeven?? Zeg gewoon “af een toe hoi en doei” ipv “we drinken heel vaak limoncello” of allerlei andere inside info tussen jullie
Mja, die Hunters zijn natuurlijk wel enorm getraind om informatie uit je te halen. Als gewone, keurige burger ben je het natuurlijk totaal niet gewend om verhoord te worden dus ik snap wel dat zo'n gesprek zo loopt. Zeker als het over koetjes en kalfjes lijkt te gaan.
pi_219446763
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 23:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Hopen dat die broers nog weg komen met dat bootje. Nou heb ik duo's als die vader en dochter die elke dag hun mail checkten en op haar studentenkamer gingen slapen en die influencers bij VIPs vorig jaar niet bepaald hoog zitten, maar een actie waarmee je de rest zo hard naait als het opnemen van die fragmenten heb ik nog nooit gezien |:(
Als die broers weg komen heeft in ieder geval iedereen de kaart en dan hopen dat de rest van de puzzel weer zo goed in elkaar zit als Pizza Pepi zat, dan kan het nog wel goed gaan komen.
[..]
Mja, die Hunters zijn natuurlijk wel enorm getraind om informatie uit je te halen. Als gewone, keurige burger ben je het natuurlijk totaal niet gewend om verhoord te worden dus ik snap wel dat zo'n gesprek zo loopt. Zeker als het over koetjes en kalfjes lijkt te gaan.
Ze besloten in ieder geval te varen naar het Noordzeekanaal geloof ik ipv de sluis, dat biedt al hoop. Ben alleen benieuwd hoe ze ongezien op de slaapplek gaan komen waar hun tassen liggen.

Waar ik ook nog aan dacht, ze lagen allebei in het water. Ik weet niet of zo'n "dot" onder die postzegel daar tegen kan.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219447130
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 23:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
als normale burger wel ja, maar zij wist dat ze contact persoon was en een tijdje daarvoor info heeft gegeven aan de voortvluchtigen. Dan doe je toch gewoon alsof je niks weet en amper contact heb?
die hunters kwamen niet eens voor haar, maar voor de sleutel van het appartement
hardcoholic
pi_219447765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 08:51 schreef Ferdii het volgende:

[..]
als normale burger wel ja, maar zij wist dat ze contact persoon was en een tijdje daarvoor info heeft gegeven aan de voortvluchtigen. Dan doe je toch gewoon alsof je niks weet en amper contact heb?
die hunters kwamen niet eens voor haar, maar voor de sleutel van het appartement
Ja, maar dat is toch makkelijk gezegd? Ze is nog steeds een normale burger, met als enige verschil dat ze nu mee doet aan een spel. Die Hunters zijn nog steeds getrainde politiemensen. Ik vind het echt niet zo gek hoor.
  dinsdag 9 december 2025 @ 12:26:17 #108
136 V.
Like tears in rain...
pi_219448521
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze besloten in ieder geval te varen naar het Noordzeekanaal geloof ik ipv de sluis, dat biedt al hoop. Ben alleen benieuwd hoe ze ongezien op de slaapplek gaan komen waar hun tassen liggen.

Waar ik ook nog aan dacht, ze lagen allebei in het water. Ik weet niet of zo'n "dot" onder die postzegel daar tegen kan.
Ik denk dat het een variant op de microfiche is en dat is kunststof, dus dat zou wel tegen water moeten kunnen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219449058
Wat ik begreep is dat ze dat fiche onder een microscoop moesten leggen om de informatie te lezen. Dan mag zo'n ding best nat worden lijkt me
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_219449934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 10:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ja, maar dat is toch makkelijk gezegd? Ze is nog steeds een normale burger, met als enige verschil dat ze nu mee doet aan een spel. Die Hunters zijn nog steeds getrainde politiemensen. Ik vind het echt niet zo gek hoor.
Als je alleen ontwijkend antwoord is dat ook verdacht, dit was een tamelijk onschuldig detail wat niet relevant leek, want zij kon niet weten dat dat precies de hint was om haar te vinden, en dat die hint gelekt was door een ander team
pi_219454306
Ik vraag me wel af of de Hunters perse een zwarte auto moeten hebben, of dat ze ook eens van kleur mogen switchen. Dat zou wel handig zijn want elke keer zijn de kandidaten achterdochtig op zwarte autos. Maar ik gok dat ze verplicht een zwarte auto moeten gebruiken om het de kandidaten iets makkelijker te maken, Selmar?
pi_219454487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:55 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vraag me wel af of de Hunters perse een zwarte auto moeten hebben, of dat ze ook eens van kleur mogen switchen. Dat zou wel handig zijn want elke keer zijn de kandidaten achterdochtig op zwarte autos. Maar ik gok dat ze verplicht een zwarte auto moeten gebruiken om het de kandidaten iets makkelijker te maken, Selmar?
We mogen alleen gericht en incidenteel in een andere auto (bijv om ons ergens verdekt op te kunnen houden). Het is niet alleen om het ze makkelijk te maken, maar ook gewoon een deel van de identiteit van het programma.
pi_219460511
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2025 21:36 schreef DaMart het volgende:

[..]
Sst... @:selmar leest hier ook mee he ;) :P.
Die kopen we om.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219461931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 07:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als ik het goed zie, moeten ze juist via de sluis om het Noordzeekanaal op te komen, dus daar gaan ze dan niet heen. Ik ben benieuwd of ze nog wegkomen als de hunters ze spotten op het bootje. Misschien een lus maken om de hunters weg te lokken en dan toch terug gaan naar de instapplek en op de fietsen stappen om te vluchten. Daarvoor moeten ze die fietsen wel goed verstopt hebben.
gr gr
  vrijdag 12 december 2025 @ 14:42:04 #115
3542 Gia
User under construction
pi_219474397
Is die locatie die bij de 'leader' te zien is het extractiepunt? Bij die spoorbrug.
Dat is de kuilenburgse spoorbrug.

Heb gekeken hoe die coordinaten te combineren zijn met de aanwijzing op de kaart, maar kom daar niet uit.
pi_219477003
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 14:42 schreef Gia het volgende:
Is die locatie die bij de 'leader' te zien is het extractiepunt? Bij die spoorbrug.
Dat is de kuilenburgse spoorbrug.

Heb gekeken hoe die coordinaten te combineren zijn met de aanwijzing op de kaart, maar kom daar niet uit.
Was al ergens genoemd ja :Y

Wel een kut extractie plek, geen uitvals wegen behalve de lekdijk in 2 kanten. Wel benieuwd naar het eind gezien ik de spot goed ken :P
hardcoholic
  zaterdag 13 december 2025 @ 16:38:49 #117
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_219483125
Contactpersoon zijn en de brief kwijtraken :')
Duo zijn en alle hints opnemen :')

Wat ik me wel afvraag, in hoeverre is het nog echt eerlijk als duo om onopvallend proberen te liften of in auto's zitten met 2 man en een cameraman met dikke camera. Of vluchten met ook een cameraman die met je mee rent?
Als Hunter kan je veel makkelijker "een volle auto met iemand met een grote camera op de achterbank" zien zitten dan "twee mannen op de achterbank".

En bij die 1-op-1 aanhouding zou je in het echt natuurlijk even een flinke klap op de Hunter z'n muil willen geven en verder rennen want het is leven of dood, maar goed, dat dát niet gebeurt snap ik dan nog :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_219483492
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:

Wat ik me wel afvraag, in hoeverre is het nog echt eerlijk als duo om onopvallend proberen te liften of in auto's zitten met 2 man en een cameraman met dikke camera. Of vluchten met ook een cameraman die met je mee rent?
Als Hunter kan je veel makkelijker "een volle auto met iemand met een grote camera op de achterbank" zien zitten dan "twee mannen op de achterbank".

En bij die 1-op-1 aanhouding zou je in het echt natuurlijk even een flinke klap op de Hunter z'n muil willen geven en verder rennen want het is leven of dood, maar goed, dat dát niet gebeurt snap ik dan nog :P
Het is leven of zitten.
pi_219484738
quote:

Tja, hoe vaak zou je zomaar bij mensen mogen blijven slapen en een lift naar de andere kant van het land krijgen als je geen camjo mee had gehad.
  zaterdag 13 december 2025 @ 20:13:37 #120
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_219484911
@Selmar , leuk om over je te lezen in de VARAgids.

En als ik in de Wie is Mol redactie zat, ik zou je uitnodigen voor het volgende seizoen.

Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zondag 14 december 2025 @ 06:58:54 #121
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_219489074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:13 schreef usagi414 het volgende:
@:Selmar , leuk om over je te lezen in de VARAgids.

En als ik in de Wie is Mol redactie zat, ik zou je uitnodigen voor het volgende seizoen.

[ afbeelding ]
ik herken die man nauwelijks zonder wit overhemd :@
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_219489163
quote:

Het rennen bij de arrestatie wordt vaak nagefilmd. Is namelijk niet te doen voor cameraman om dat bij te houden en het is oneerlijk voor de vluchter om rekening te moeten gaan houden met dat ie in het zicht van de camera moet blijven. Maar daar heb ik niet zoveel problemen mee, zolang het zo realistisch mogelijk nagefilmd wordt.
  zondag 14 december 2025 @ 16:29:51 #123
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_219494074
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 07:49 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Het rennen bij de arrestatie wordt vaak nagefilmd. Is namelijk niet te doen voor cameraman om dat bij te houden en het is oneerlijk voor de vluchter om rekening te moeten gaan houden met dat ie in het zicht van de camera moet blijven. Maar daar heb ik niet zoveel problemen mee, zolang het zo realistisch mogelijk nagefilmd wordt.
Oh, dat lijkt me ook veel beter, juist voor het realisme van snel kunnen vluchten als duo/solo en inderdaad geen rekening houden met een cameraman of de zichtbaarheid daarvan.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 14 december 2025 @ 21:07:43 #124
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_219496464
Ik ben nu pas bij. Maar sommige mensen, het is niet seizoen 1 2 of zelfs nog 3 hè 😂 je kon je bedenken dat ze inmiddels oplossing hadden voor de whatsapp status truc
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_219498554
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:07 schreef J-net het volgende:
Ik ben nu pas bij. Maar sommige mensen, het is niet seizoen 1 2 of zelfs nog 3 hè 😂 je kon je bedenken dat ze inmiddels oplossing hadden voor de whatsapp status truc
Volgens mij is het zelfs vorig seizoen al keer gebeurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')