Oh, die was ik nog vergetenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:17 schreef BasBasBas3 het volgende:
[..]
RAYE is voor mij ook prima, maar ik vind Ice Cream Man van Blur ook leuker idd
Niet keuzelijst is vanwege 2025, he. Ruud heeft hem wel een paar keer gedraaid. Tijdens de stemfinale dag zei Emmely dat 1% van de stemmers K-Pop als favoriete genre had ingevuld. Als die allemaal daarop stemmen, dan is het wel binnen. En Rosé komt natuurlijk sowieso binnen,K-Pop technisch. Maar dat staat los van Demon Hunters.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben ook benieuwd of er nog iets uit K-Pop Demon Hunters in de Top komt te staan. Golden was een gigantische hit, maar natuurlijk niet op de keuzelijst (plus ook nauwelijks door R2 gedraaid, dacht ik).
Als voor de hand liggende opties wil ik hier nog even More than a feeling, Keep on loving you en aanverwanten aan toevoegenquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie een ultieme Top 2000-plaat? Je hoeft er niet eens op te stemmen of in je Top 10 allertijden te hebben, maar zo'n nummer waarbij je onmiddelijk aan de Top 2000 denkt als je 'm hoort (waarschijnlijk 1 van de laatste 2 dagen)?
Ik denk dat de mijne toch echt Mr Blue Sky is.
Zag ook BTS online wel eens opduiken los van die draak met koudspel. Riemen vastquote:Op woensdag 10 december 2025 10:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet keuzelijst is vanwege 2025, he. Ruud heeft hem wel een paar keer gedraaid. Tijdens de stemfinale dag zei Emmely dat 1% van de stemmers K-Pop als favoriete genre had ingevuld. Als die allemaal daarop stemmen, dan is het wel binnen. En Rosé komt natuurlijk sowieso binnen,K-Pop technisch. Maar dat staat los van Demon Hunters.
Los van of ze t wel of niet halen: ik begin elk jaar steeds minder zin te krijgen in de top 2000 door al die actiesquote:Op woensdag 10 december 2025 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zag ook BTS online wel eens opduiken los van die draak met koudspel. Riemen vast
dat worden er steeds mee ja, aan de andere kant, dat maakt ook maar een heel klein deel uit van de lijst natuurlijk. Het ene jaar boeren, het andere jaar SeF. En dan nog de losse acties voor platen die actueel of nieuwswaarde hebben zoals Dermot Kennedy of Soldier On. En het begon natuurlijk met Radio 2 zelf die Avond toen erg ging promoten als nieuwe nummer 1 plaat.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Los van of ze t wel of niet halen: ik begin elk jaar steeds minder zin te krijgen in de top 2000 door al die acties
Als Dynamite of Butter in de Top 2000 zou komen, zou ik daar wel mee kunnen leven. Gewoon hits geweest in Nederland, op 2 gedraaid destijds ook. Ik heb meer moeite met Utreg of Bloemkole of meer van dat soort 3-man-en-een-paardekop-doelgroepenmuziek.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Los van of ze t wel of niet halen: ik begin elk jaar steeds minder zin te krijgen in de top 2000 door al die acties
Na elk jaar begint het natuurlijk wel een groter deel van de lijst te worden, want sommige dingen blijven hangen. Andere stemacties zijn na een jaar weg.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef alopio het volgende:
[..]
dat worden er steeds mee ja, aan de andere kant, dat maakt ook maar een heel klein deel uit van de lijst natuurlijk. Het ene jaar boeren, het andere jaar SeF. En dan nog de losse acties voor platen die actueel of nieuwswaarde hebben zoals Dermot Kennedy of Soldier On. En het begon natuurlijk met Radio 2 zelf die Avond toen erg ging promoten als nieuwe nummer 1 plaat.
En elk jaar heb je natuurlijk de onvermijdelijke dodenbonussen voor diverse artiesten.
We hadden al geteld dat m dat noet ging worden aangezien ie er 12/13 van zn lijstje de lijst hadden gehaald?quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ben zeker geen fan van Ruud de Wild maar zou het toejuichen als zijn oproep voor 12 to 12 in de lijst slaagt
Aah sombr vooruitzichtquote:Op woensdag 10 december 2025 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We hadden al geteld dat m dat noet ging worden aangezien ie er 12/13 van zn lijstje de lijst hadden gehaald?
forum@fok.nl mailen geloof ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:47 schreef BasBasBas3 het volgende:
Toch maar even een nieuw account aangemaakt, lukte niet in m'n oude te komen.
Nee hoor, maak je geen zorgen. Wij gaan gewoon als kippen zonder koppen dingen neerplempen, en daarna juichen of koken over de smaakvolheid van Nederland.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Nog even vooraf, voor wie de nieuwkomers gaan zoeken, denken jullie eraan om een lijstje te maken, niet alles door elkaar, voor als ik na een uur uitvallers schrapen terugkom
Lekker man.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je geen zorgen. Wij gaan gewoon als kippen zonder koppen dingen neerplempen, en daarna juichen of koken over de smaakvolheid van Nederland.
Ze heeft iets heel goed gedaan qua ondernemen en qua fans aan zich (en aan elkaar) binden.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de Tylor Swift hype niet snapt. Prima popzangeres maar is het nou allemaal echt zo bijzonder
Dus het is eigenlijk een soort Suzan van Freek?quote:Op woensdag 10 december 2025 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze heeft iets heel goed gedaan qua ondernemen en qua fans aan zich (en aan elkaar) binden.
Ik had die als eerste mainstreamhit van Tame Impala eigenlijk wel met potlood staan. Of in ieder geval bij de bovenste 15 internationale vrije-keus-opties die kans maken.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zou het Béla Lugosi momentje van Kevin Parker kans maken? Vrees van niet he
Die twee ga ik zoveel mogelijk uit de weg dus ik weet er zo weinig mogelijk van maar ik neem aan dat zij geen miljardair zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk een soort Suzan van Freek?
Zij binnen een jaar of 2 wel. Bohhhquote:Op woensdag 10 december 2025 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die twee ga ik zoveel mogelijk uit de weg dus ik weet er zo weinig mogelijk van maar ik neem aan dat zij geen miljardair zijn.
Om 12:01 weten we of dat zo is!quote:Op woensdag 10 december 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luke combs versie mag er wel uit
Tis niet mn eerste zoektermquote:Op woensdag 10 december 2025 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Om 12:01 weten we of dat zo is!
Bij mij wel, want het is de nummer 1800.quote:
Stukje Den Helder in de lijst voor @Dagoduckquote:Op woensdag 10 december 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Jan Klaassen was ook al gespoild
Jullie zijn te serieusquote:Op woensdag 10 december 2025 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
Houden we dit nog aan?
1901-2000 @:Tussle266
1801-1900 Dagoduck
1701-1800 @:Mexicanobakker
1601-1700 @:Felagund
Jaarlijks.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef mitt het volgende:
Ik vul nooit vrije keuzes in, is er überhaupt een kans dat deze dan in de lijst komen?
Voorbeelden?
Ik vind die uitvallers snel in kaart brengen wel echt fijn.quote:
Ik vind het een beetje puzzelen en niet alles meteen in kaart hebben ook wel leuk. :-)quote:Op woensdag 10 december 2025 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die uitvallers snel in kaart brengen wel echt fijn.
Ja dat kan met de binnenkomers.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje puzzelen en niet alles meteen in kaart hebben ook wel leuk. :-)
We moeten ook nog tijd overhouden om alles heel ellendig te vinden he? Een beetje tempo erin kan dan geen kwaad.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje puzzelen en niet alles meteen in kaart hebben ook wel leuk. :-)
Ik heb een lijstje op mijn pc met nummers waarin Den Helder wordt genoemd.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stukje Den Helder in de lijst voor @:Dagoduck
Was ik ook van planquote:Op woensdag 10 december 2025 11:36 schreef BasBasBas3 het volgende:
Ik ga in elk geval de nieuwe toevoegingen uit de keuzelijst langs
De een de oudjes en de ander de 2023/24 toevoegingenquote:Op woensdag 10 december 2025 11:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gewoon in 2-en delen, het waren er zo'n 300.
quote:Op woensdag 10 december 2025 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje op mijn pc met nummers waarin Den Helder wordt genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |