Winning niet, maar de rest is of al genoemd, of kwam goed uit de Facebooklijstjes, of is Suzan en Freek.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:50 schreef BasBasBas3 het volgende:
[..]
Ik verwacht die ook allemaal wel, maar zijn toch nog niet 100% zeker voor mijn gevoel
Subtiele hint dat we The Fate of Ophelia niet hoeven invoeren. Die heeft het toch wel gehaaldquote:Op woensdag 10 december 2025 09:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik krijg het alweer helemaal warm van dat Taylor Swift-gifje.
[ afbeelding ]
Die keuzelijsttoevoeging maakt wel een groot verschil hoor. Ik geloof er best in. Ook nog eens oud nummer 1 in de snob. Al die oud nummers 1 zijn overgestapt op het moment dat het kon. Maar wat je zegt is wel waar, dus misschien ijdele hoop.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet, als je zelfs de Radio 2 80s-lijst daar niet mee haalt terwijl je compleet Fok! en MuMe hebt gemobiliseerd zie ik het vrij somber in... en zo'n bekend nummer is het toch niet?
TENZIJ dat nummer echt een Tiktokhype was in like 2023 ofzo want voordat het Fok!'s troetelplaatje werd kende ik het niet eens
Ja dat klopt, maar is het nummer/de band überhaupt bekend bij mensen die niet op Fok! en MuMe zitten?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Winning stond voor het eerst op de keuzelijst.
Nouja, het stond wel gewoon op 1 in de Snob 2000 toch? Fanbase is wel een stuk kleiner dan van die 2 ja, maar Porcupine Tree staat ook wel een stuk hoger. Top 2000 is natuurlijk wel erg 80s minded, dus dat is dan weer een voorsprong op The National. Ik vind Bloodbuzz relatief laag staan tegenover de Kink 1500 namelijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar is het nummer/de band überhaupt bekend bij mensen die niet op Fok! en MuMe zitten?
Bij bands als The National en Porcupine Tree ofzo is er nog een grote fanbase buiten de vaste forumgasten, maar hier zou ik het echt niet weten wie buiten het internet is van "wajoo Winning, daar ga ik écht op stemmen".
Ja dat klopt, maar a) dat is natuurlijk niet zo'n grote groep stemmers als bij de Top en b) een aanzienlijk deel van díe mensen zal ook wel actief zijn op deze fora.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het stond wel gewoon op 1 in de Snob 2000 toch?
Een aantal jaar geleden 200-250, ik kan me voorstellen dat dat nu net iets hoger ligt.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:59 schreef hihohaswessam het volgende:
hebben we eigenlijk een idee van hoeveel stemmen je ongeveer nodig hebt om een nummer in de lijst te krijgen?
Ik dacht een paar honderd, rond de 500 of zo. Maar ik weet niet of het totaal aantal stemmen de laatste jaren is gestegen of gedaald en of het dus makkelijker of moeilijker is geworden erin te komenquote:Op woensdag 10 december 2025 09:59 schreef hihohaswessam het volgende:
hebben we eigenlijk een idee van hoeveel stemmen je ongeveer nodig hebt om een nummer in de lijst te krijgen?
Ben ik de enige die de Tylor Swift hype niet snapt. Prima popzangeres maar is het nou allemaal echt zo bijzonderquote:Op woensdag 10 december 2025 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Subtiele hint dat we The Fate of Ophelia niet hoeven invoeren. Die heeft het toch wel gehaald
Ik vind het ook wat overdreven, maar het zijn wel een aantal puike songs. Folklore/Evermore zijn echt heel goed en verder zit er ook degelijk materiaal tussen. Maar ook het mindere materiaal hangt er tussen in deze lijst.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Ben ik de enige die de Tylor Swift hype niet snapt. Prima popzangeres maar is het nou allemaal echt zo bijzonder
Dat is zeker waar maar andere pop zangeressen hebben net zo goed puike songs natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2025 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overdreven, maar het zijn wel een aantal puike songs.
1975 sowieso.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
Over The National gesproken, daar was er ook eentje op de keuzelijst bijgezet.
En relatief jonge bands als 1975 en Foals, voor het eerst erop, wat denken jullie daarvan?
Zou prima kunnen!quote:Op woensdag 10 december 2025 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
En relatief jonge bands als 1975 en Foals, voor het eerst erop, wat denken jullie daarvan?
Die nieuwe The National is volstrekt kansloos. Dat is weer zo'n vreemde R2 keuzequote:Op woensdag 10 december 2025 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
Hoevaak zou die volgens Last.fm op Radio 2 gedraaid zijn? 🤔quote:Op woensdag 10 december 2025 10:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die nieuwe The National is volstrekt kansloos. Dat is weer zo'n vreemde R2 keuze
Die eerste vier zijn op zich prima. Ik ken RAYE niet, maar ik denk dat ik zeker twee betere Ice Cream Men kenquote:Op woensdag 10 december 2025 09:47 schreef BasBasBas3 het volgende:
Toch maar even een nieuw account aangemaakt, lukte niet in m'n oude te komen. Maar ik wil de staatieindetop2000 dag hier niet missen
Deze heb ik alvast met potlood opgeschreven
Black Sabbath - Iron Man
Fontaines D.C. - In the Modern World
Lola Young - Messy
Ozzy Osbourne - Crazy Train
RAYE - Ice Cream Man
RAYE - Worth It
René Karst - Atje voor de sfeer
René Karst - Liever te dik in de kist
Suzan & Freek - Lichtje branden
Op zich zou RAYE prima zijn, maar ja, dan wel andere dan deze. Maar dan nog kan het allemaal veel erger.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:13 schreef camilero het volgende:
[..]
Die eerste vier zijn op zich prima. Ik ken RAYE niet, maar ik denk dat ik zeker twee betere Ice Cream Men ken
RAYE is voor mij ook prima, maar ik vind Ice Cream Man van Blur ook leuker iddquote:Op woensdag 10 december 2025 10:13 schreef camilero het volgende:
[..]
Die eerste vier zijn op zich prima. Ik ken RAYE niet, maar ik denk dat ik zeker twee betere Ice Cream Men ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |