Diaan geeft aan dat het voor haar Making plans voor Nigel is.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie een ultieme Top 2000-plaat? Je hoeft er niet eens op te stemmen of in je Top 10 allertijden te hebben, maar zo'n nummer waarbij je onmiddelijk aan de Top 2000 denkt als je 'm hoort (waarschijnlijk 1 van de laatste 2 dagen)?
Ik denk dat de mijne toch echt Mr Blue Sky is.
Nights in White Satin en toch ook Atemlos durch die nachtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben jullie een ultieme Top 2000-plaat? Je hoeft er niet eens op te stemmen of in je Top 10 allertijden te hebben, maar zo'n nummer waarbij je onmiddelijk aan de Top 2000 denkt als je 'm hoort (waarschijnlijk 1 van de laatste 2 dagen)?
Ja, kans op turbulentie in die DC neeheegen!quote:Op woensdag 10 december 2025 08:01 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb de riemen alvast vastgemaakt.
Ik heb Suus & Freek in mijn 100. Denk je dat ik moet controleren of die er nog in staan?quote:Op woensdag 10 december 2025 08:05 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, kans op turbulentie in die DC neeheegen!
Ik heb helaas geen tijd om alles te volgen vandaag, ik zie het resultaat vanavond wel!
Ik zou het voor de zekerheid maar even checken, je weet maar nooit!quote:Op woensdag 10 december 2025 08:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb Suus & Freek in mijn 100. Denk je dat ik moet controleren of die er nog in staan?
Tubular Bells. Je hoort hem nooit, ik zal hem zelf nooit draaien, ik zal er nooit op stemmen, maar het mag de Top2000 nooit verlaten. Mooi dat dit soort nummers het nog redden, en heerlijk dat ze hem de hele 25 minuten draaien.quote:Op dinsdag 9 december 2025 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1300 meen ikquote:
Oh dan al? Jeetje.quote:
Met Winning en Lionel mogen we wel 2x kwaliteit bij noteren.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Ik geef Winning trouwens wel een redelijke kans om 1 van die 120 te zijn.
Er zijn er nog wel een paar waar ik redelijk in geloof. In The Modern World lijkt me bijvoorbeeld ook zeker, niet perse de beste DC (want er staat geen 9 achter), maar in het grotere geheel een prima toevoeging. Ik hoop er een beetje op dat dat compenseert voor de Atje in de kist muziek.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Winning en Lionel mogen we wel 2x kwaliteit bij noteren.
Oh An Ocean In Between The Waves leek me ook aardig zeker trouwens. Dat zou betekenen dat de laatste avond van de 4851 3 maal verruimd zou worden.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar waar ik redelijk in geloof. In The Modern World lijkt me bijvoorbeeld ook zeker, niet perse de beste DC (want er staat geen 9 achter), maar in het grotere geheel een prima toevoeging. Ik hoop er een beetje op dat dat compenseert voor de Atje in de kist muziek.
Richie? Die vent staat er al jaaaaren in hoor.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Winning en Lionel mogen we wel 2x kwaliteit bij noteren.
Van Raye is ook Where is My Husband wel zeker. Ik verwacht ook alle S&F's die we vorig jaar hadden geloosd, Winning, An Ocean In Between The Waves, die 2 nieuwe liedjes van S&F van dit jaar, Bente, Bente met Blof en Sophie Straat als 100% zekerheidjes. Claude's ESF-nummer lijkt me ook kansrijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:47 schreef BasBasBas3 het volgende:
Toch maar even een nieuw account aangemaakt, lukte niet in m'n oude te komen. Maar ik wil de staatieindetop2000 dag hier niet missen
Deze heb ik alvast met potlood opgeschreven
Black Sabbath - Iron Man
Fontaines D.C. - In the Modern World
Lola Young - Messy
Ozzy Osbourne - Crazy Train
RAYE - Ice Cream Man
RAYE - Worth It
René Karst - Atje voor de sfeer
René Karst - Liever te dik in de kist
Suzan & Freek - Lichtje branden
Ik weet het zo net nog niet, als je zelfs de Radio 2 80s-lijst daar niet mee haalt terwijl je compleet Fok! en MuMe hebt gemobiliseerd zie ik het vrij somber in... en zo'n bekend nummer is het toch niet?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Ik geef Winning trouwens wel een redelijke kans om 1 van die 120 te zijn.
Winning stond voor het eerst op de keuzelijst. Maar oke 100% overtuigd ben ik niet ondanks dat ie ooit de SNOB won.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet, als je zelfs de Radio 2 80s-lijst daar niet mee haalt terwijl je compleet Fok! en MuMe hebt gemobiliseerd zie ik het vrij somber in... en zo'n bekend nummer is het toch niet?
TENZIJ dat nummer echt een Tiktokhype was in like 2023 ofzo want voordat het Fok!'s troetelplaatje werd kende ik het niet eens
Oh ja, Ocean geloof ik ook wel in.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh An Ocean In Between The Waves leek me ook aardig zeker trouwens. Dat zou betekenen dat de laatste avond van de 4851 3 maal verruimd zou worden.
Ik vrees wel dat er ook minimaal 1 kwijtgespeeld wordt van die noteringen, For No One lijkt me vrijwel kansloos voor een nieuwe deelname. Enige hoop is dat de Beatles nog ergens een bonus hebben gepakt, getuige de vele extra kansen in de Evergreen.
Ik verwacht die ook allemaal wel, maar zijn toch nog niet 100% zeker voor mijn gevoelquote:Op woensdag 10 december 2025 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Raye is ook Where is My Husband wel zeker. Ik verwacht ook alle S&F's die we vorig jaar hadden geloosd, Winning, An Ocean In Between The Waves, die 2 nieuwe liedjes van S&F van dit jaar, Bente, Bente met Blof en Sophie Straat als 100% zekerheidjes. Claude's ESF-nummer lijkt me ook kansrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |