It ain't over 'till the fat lady singsquote:
annoquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:03 schreef Droopie het volgende:
Ik denk dat ik Anno 1800 ga spelen.
Zat te twijfelen om Arc Raiders te kopen of Anno 117, toen bedacht ik, mssn beter eerst die Anno 1800 maar uit t stof halen uit de bibliotheek.
Same. Was wel goede timing. Ik was net klaar met de main story. En dag later was de dlc in de aanbieding.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat gaan jullie allemaal spelen dit weekend?
Ik ga met Cyberpunk 2077 verder, heb de DLC gekocht vorige week . En draai hem nu met alle toeters en bellen aan dus het ziet er insane uit.
tomb raider remakequote:Op vrijdag 12 december 2025 17:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hier nog wat aangekondigde games:
Bekijk deze YouTube-video
Eindelijk weer een (2 zelfs) Tomb Raider games![]()
Ik hou van de Uncharted en Tomb Raiders games
Welke mods heb je geïnstalleerd en zijn essentieel? Ik heb nog nooit cyberpunk met mods gespeeldquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Same. Was wel goede timing. Ik was net klaar met de main story. En dag later was de dlc in de aanbieding.
nu 600 mods geinstalleerd + de dlc. Dus dat ga ik dit weekend eens spelen
Zorgen dat je tegen het einde zelf ook vaag bent, door drank en/of drugs, en voila, probleem opgelostquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
tomb raider remake
interesting, benieuwd hoe ze dat met het einde van het spel doen waar alles nogal vaag wordt
Weet het niet preciesquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke mods heb je geïnstalleerd en zijn essentieel? Ik heb nog nooit cyberpunk met mods gespeeld
paddo’s en tomb raiderquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zorgen dat je tegen het einde zelf ook vaag bent, door drank en/of drugs, en voila, probleem opgelost
Tombraider - The Kingdom of the Myserious Mushroomsquote:
Ziet er gaaf uit.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:33 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Helemaal gemist. Audio gaat helemaal gek in deze trailer
Speel het op pc. Moet er weer eens mee verder.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit.
Control was een tof spel waar ik van heb genoten.
Zeker gaaf, wel net iets te lang.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit.
100%quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit.
Days Gone noem ik vanaf nu Biker Babysitter the Game.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn god de dialogen en voice acting zijn echt tenenkrommend slecht. Ook is het gedrag van Deacon naar Boozer en andersom echt teenager high school drama niveau.
Gameplay is wel fun, beetje rondrijden op de motor is zeer vermakelijk. Spel ziet er fantastisch uit met PSSR.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat gaan jullie allemaal spelen dit weekend?
Stray. 🐈⬛
En daarna wachten tot dinsdag op Ac Mirage.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |