En Ghost Recon Wildlandsquote:Op woensdag 17 december 2025 21:12 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
Nu Far Cry 3 en Far Cry Blood Dragon nog.
Mijn download kwam net binnenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ben hem nu aan het downloaden, de PS4 versie, had ik ooit gekocht.
Als het goed is volgt daarna de update.
Om de een of andere reden kon ik bij de installatie van mijn Pro geen PS4 savegames en data downloaden
Hopelijk is mijn progressie wel beschikbaar zodra ik in de game zit en gekoppeld ben aan het Ubi account.
Minus sixty onequote:Op donderdag 18 december 2025 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Death Stranding 2 begonnen (dat intro filmpje.... tering)
Je zou vast zitten aan die store met je no disc PS5quote:Op donderdag 18 december 2025 15:47 schreef Alloch87 het volgende:
Op de PS Store hebben ze de prijzen van de games ook even lekker opgeschroefd zo tegen het einde van het jaar...
Achteraf inderdaad wel spijt dat ik niet wat meer neergelegd heb voor een disc versie...quote:Op donderdag 18 december 2025 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou vast zitten aan die store met je no disc PS5
Gaat rap idd, hoeveel uur nu erin zitten?quote:Op donderdag 18 december 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik schiet goed op in Elden Ring. Zojuist in Leyndell the boss verslagen zodat ik naar de Mountain Tops kan. Spirit Ashes headless is nu +10
Heb nu 4 Great Runes dacht ik. Vermaak me enorm, en dan heb ik de DLC nog niet eens gevonden.
50 denk ik. Gebruik Bloodhound's Fang als mijn main weapon, die is nu +10. Krijgt veel gedaanquote:Op donderdag 18 december 2025 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaat rap idd, hoeveel uur nu erin zitten?
Daarom heb ik bij mij Pro ook een disc drive erbij genomenquote:Op donderdag 18 december 2025 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou vast zitten aan die store met je no disc PS5
In Lords of the Fallen heb je in NG+ ook wat multipliers die je kunt kiezen, sommige met negatieve effecten, sommige met positieve effecten, en ik heb er een geselecteerd die een kans geeft op wapenloot gebaseerd op je level.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
50 denk ik. Gebruik Bloodhound's Fang als mijn main weapon, die is nu +10. Krijgt veel gedaan
Losse disc drive is 80 of 90 euro normale prijs.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:12 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Achteraf inderdaad wel spijt dat ik niet wat meer neergelegd heb voor een disc versie...
Alleen de open beta destijds gespeeld van deel 1. Ga hem ook wel binnenhalen. Deel 2 vond ik de zomers sfeer in Washington D.C. niet boeiend.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
Loop nu in het donker door NY City, in de sneeuw, met stoom overal uit de grond licht
effecten van politie auto's, kerstverlichting
Op de 60fps na als het goed is verder geen grafische verbeteringen.
Nog steeds een ontzettend mooie game anno 2025
Game kwam uit in 2016 alweer.
Dat cover systeem en het hoekje om en lopen naar de volgende cover is nog steeds ontzettend goed.
Ik ben weer helemaal hooked.
Verhaal is sowieso ontzettend tof, en semi-actueel (kuch, corona, kuch) en combat en gameplay is 9 jaar na dato nog steeds goed.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen de open beta destijds gespeeld van deel 1. Ga hem ook wel binnenhalen. Deel 2 vond ik de zomers sfeer in Washington D.C. niet boeiend.
Ja das lekkerquote:Op donderdag 18 december 2025 18:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Lords of the Fallen heb je in NG+ ook wat multipliers die je kunt kiezen, sommige met negatieve effecten, sommige met positieve effecten, en ik heb er een geselecteerd die een kans geeft op wapenloot gebaseerd op je level.
In mijn geval krijg ik soms dan wapens die al +10 zijn
Met level 574 is het sowieso een ochtendwandelingetjequote:Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja das lekker
Kan wel bijna die Rivers of Blood katana vinden
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja das lekker
Kan wel bijna die Rivers of Blood katana vinden
Ja en met de huidige COD hebben ze helemaal vrij spelquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat is bf6 toch geweldig.
Voelt echt weer aan als bf4 na al die mislukte releases.
Ik.quote:Op maandag 22 december 2025 08:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie van jullie had er ook alweer platina in Hogwarts Legacy?
Ik mis nog een aantal collectibles maar heb wel alle kisten gevonden.
Ja, heb ik allemaal. Moet nog wat pagina's, 3 wand handles en wat van de cosmetica voor de kamer. Snap alleen niet waar ik doe vandaan moet halen. Staan bij exploration. Maar op de kaart staat dat ik alles al heb.quote:Op maandag 22 december 2025 10:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik.
Je moet echt alle collectables hebben. Dus ook alle bezemstelen, alle beesten in de vivarium etc.
https://psnprofiles.com/g(...)6-collectors-edition
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Dat filmpje is muziek dus daar heb je niet veel aanquote:Op maandag 22 december 2025 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb ik allemaal. Moet nog wat pagina's, 3 wand handles en wat van de cosmetica voor de kamer. Snap alleen niet waar ik doe vandaan moet halen. Staan bij exploration. Maar op de kaart staat dat ik alles al heb.
Misschien eens kijken met dat filmpje op de laptop.
Heb ik ook allemaal al.quote:Op maandag 22 december 2025 12:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat filmpje is muziek dus daar heb je niet veel aan
Mijn laatste waren alle Merlin Trials en bepaalde vijanden verslaan.
Mea Culpa is het zwaard uit Blasphemousquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister gezondigd en op m'n PC gegamed, met de PS5 controller aangesloten voor het eerst
Mea culpa
Mea culpa
Mea maxima culpa
(maar gvd wat is GRIS een visueel mooi spel!)
"Door mijn schuld"quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mea Culpa is het zwaard uit Blasphemous
Dat is dat spel ookquote:Op dinsdag 23 december 2025 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Door mijn schuld"
Gewoon kei Bijbels
Wel godverdommequote:Op dinsdag 23 december 2025 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Door mijn schuld"
Gewoon kei Bijbels
Sadquote:Op maandag 22 december 2025 22:46 schreef RotatoR het volgende:
Vince Zampella (55) is overleden door een auto ongeluk.
https://www.nbclosangeles(...)all-of-duty/3819576/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |