Waarom oeps?quote:Op zondag 7 december 2025 23:56 schreef lila01 het volgende:
Oeps, Koen en Jacq waren vandaag samen bij de Intratuin.
Dankje!quote:Op maandag 8 december 2025 06:50 schreef Donna het volgende:
Topicnummer aangepast. Die gaat automatisch omhoog bij een nieuw topic.![]()
Inderdaad. Laat die mensen lekker naar de intratuin gaan. Zo lekker gewoon gebleven.quote:Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom oeps?
Hoop dat ze gelukkig zijn samen, of dat nu als vrienden of lovers is.
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?quote:Op maandag 8 december 2025 06:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Waarom oeps?
Hoop dat ze gelukkig zijn samen, of dat nu als vrienden of lovers is.
Of ze willen dit gedeelte van hun privéleven juist graag eens privé houdenquote:Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
K & J zijn wolven in schaapskleren, zich stil en op de achtergrond houdend, maar ondertussen wel een eentweetje doen
Misschien was deze foto wel vorige week genomen. En nu op juiche kanaal geplaatstquote:Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?
Goed idee! Effing gaaf 😆quote:Op maandag 8 december 2025 07:47 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Kunnen we met z’n allen bij haar switchen vandaag?
De tijd gaat snel. Ik weet nog goed dat drama dat ze 30 werd. Maar hiep hiep hoera 🎉quote:
😂quote:Op maandag 8 december 2025 08:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar eerst de beentjes kietelen he
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het is niet alleen de elf bij de Lethers, maar ook allerlei accessoires.
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
Ik vind het vreemd dat ze daar de energie voor heeft, al die zooi klaarzetten en weer opruimen.quote:Op maandag 8 december 2025 08:39 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dat huis puilt uit van de zooi. Bij Sanneke en DBM is dat ook, en maar blijven kopen. Koopziek en geen handen meer over.
Ze heeft half Temu vast leeggekochtquote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
Iets zegt me dat er regelmatig iets bijgekocht ‘moet’ worden want dingen zijn al eerder gebruikt, dát kan niet.
Het lijkt me dat je als ouder meekijkt en weet wat je kinderen online doen. Roblox komt er bij ons niet inquote:Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.quote:Op maandag 8 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Ik zag toevallig een post van huisje eggink op insta, ging over het spel roblocks, dat dat voor agressie zorgde en dat ze het daarom van de tablet had gehaald.
Daaronder een reactie van hvk; mijn kinderen spelen dit ook veel sinds de zomervakantie, geen idee wat het spel inhoudt.Maar hoe dan?
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.quote:Op maandag 8 december 2025 09:02 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Heel zorgelijk als ouders niet volgen wat hun kind online doet.
Da's bij Milou net zo, steeds weer nieuwe zooi in huis. Nu lijkt het bij Milou allemaal wel net iets meer opgeruimd en georganiseerd dan bij Debbie.quote:Op maandag 8 december 2025 08:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
🤢🤢 eet smakelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
AM meldt nog even, met een foto van haar bitje, dat ze deze afgelopen zaterdag, tijdens de lunch met Sam in een restaurant, aan tafel heeft uitgedaan en in het bakje gelegd 😑.
Gatverdammequote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
AM meldt nog even, met een foto van haar bitje, dat ze deze afgelopen zaterdag, tijdens de lunch met Sam in een restaurant, aan tafel heeft uitgedaan en in het bakje gelegd 😑.
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.quote:Op maandag 8 december 2025 09:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Da's bij Milou net zo, steeds weer nieuwe zooi in huis. Nu lijkt het bij Milou allemaal wel net iets meer opgeruimd en georganiseerd dan bij Debbie.
Dat aan tafel doen is echt wel heel goor en asociaal. Ik blijf hoop houden dat ze gewoon even naar de wc is gelopen en het daar heeft gedaan.quote:Op maandag 8 december 2025 09:16 schreef Cattolica het volgende:
Nou 🤮! Ik denk dat ze expres dit soort dingen schrijft; ik weiger (tegen beter weten in) het te geloven dat iemand écht zó bot en onsmakelijk is, zoals zij.quote:
Wie is KC?quote:Op maandag 8 december 2025 08:30 schreef Blossemtje_twente het volgende:
KC heeft van haar zelf kort haar en veel te onnatuurlijk blond. Ziet er echt goedkoop uit.
Ja, dat heb ik ook. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je aan tafel in een restaurant in je mond gaat zitten preutsen/roeren. Dit is gewoon weer bedoeld om reacties op te roepen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou 🤮! Ik denk dat ze expres dit soort dingen schrijft; ik weiger (tegen beter weten in) het te geloven dat iemand écht zó bot en onsmakelijk is, zoals zij.
Precies! Maar zelfs voor dat (het oproepen van reacties) moet je het toch ook ergens leuk vinden, om dit soort "gatverdamme" verhaaltjes te verzinnen en plaatsen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar AM gaat het wel heel erg makkelijk af.quote:Op maandag 8 december 2025 09:35 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je aan tafel in een restaurant in je mond gaat zitten preutsen/roeren. Dit is gewoon weer bedoeld om reacties op te roepen.
Nou dat dus, en ze zijn daar nog zo klein. En dan ook die redenatie: ze zijn er zoet mee, weet niet wat het voor spel is.quote:Op maandag 8 december 2025 09:00 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je als ouder meekijkt en weet wat je kinderen online doen. Roblox komt er bij ons niet in
Dit dus... zou me eerder verbazen als ze zou zeggen "ik kwam er achter dat ze het speelde en heb het direct van de tablets verwijderd "quote:Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.
Mij ook niet, en dat bedoelde ik gisteren o.a. met dom,zij denkt totaal niet na over haar kinderen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bij HVK verbaast me dat totaal niet.
Ze was methaar zoon. Als ik met mijn zoon was en dit zou proberen, zou hij mij echt wel even tot de orde roepen. Ik geloof er echt helemaal niets van (en dat heb ik bij meer van de dingen die Annemarie en collega-influencers roepen). Het is bedoeld om meer engagement te genereren, dit zorgt weer voor wat DM's. Zo'n bitje is gewoon goor als je die uit je mond trekt, ik ken niemand die dat zo op de foto zet, dan spoel je dat echteven af.quote:Op maandag 8 december 2025 09:43 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Precies! Maar zelfs voor dat (het oproepen van reacties) moet je het toch ook ergens leuk vinden, om dit soort "gatverdamme" verhaaltjes te verzinnen en plaatsen. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar AM gaat het wel heel erg makkelijk af.
Nou de intratuin in Rosmalen is allesbehalve romantisch vind ik😉paar weken geleden toevallig even geweest.quote:Op maandag 8 december 2025 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen en Sjaak weer bij de intratuin. Dat is voor Sjaak de 3e keer in 2 weken tijd dat ze bij de intratuin komt. Is het daar zo romantisch?
En het is ook niet zo dat het in 1 snelle handeling uit is, Zoe moet echt met vingers in haar mond om het los te wrikken. Ranzige vrouw.quote:Op maandag 8 december 2025 09:50 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ze was methaar zoon. Als ik met mijn zoon was en dit zou proberen, zou hij mij echt wel even tot de orde roepen. Ik geloof er echt helemaal niets van (en dat heb ik bij meer van de dingen die Annemarie en collega-influencers roepen). Het is bedoeld om meer engagement te genereren, dit zorgt weer voor wat DM's. Zo'n bitje is gewoon goor als je die uit je mond trekt, ik ken niemand die dat zo op de foto zet, dan spoel je dat echteven af.
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?quote:Op maandag 8 december 2025 09:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Koen en Sjaak weer bij de intratuin. Dat is voor Sjaak de 3e keer in 2 weken tijd dat ze bij de intratuin komt. Is het daar zo romantisch?
Is het al taaktober?quote:Op maandag 8 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.
Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.quote:Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt op treads dat ze al twee weken ziek is en dat ze niemand kan vinden om op te passen zodat ze een paar uurtjes echt kan uitrusten.
Ze is niet alleenstaand toch? Ze kan genoeg uren op een dag rusten als haar 'verloofde' gewoon thuis is.
En bovendien hoeft ze niet te werken en slaapt haar kind nog overdag.
AM zit in haar 2e pubertijd. Ze wil zo graag gezien worden en aandacht krijgen.quote:Op maandag 8 december 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En het is ook niet zo dat het in 1 snelle handeling uit is, Zoe moet echt met vingers in haar mond om het los te wrikken. Ranzige vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |