Dat is toch wat iedereen al die tijd al roept? Dat de productie ervoor gekozen heeft om dit spel (nu) te spelen en zodoende Churandy en Nordin bewust buitenspel te zetten.quote:
Ehm, inderdaad, wij weten beter wat wij zelf acceptabel vinden.quote:En wij weten het hier allemaal beter op internet.
Dat bepaal je zelf dus als kijker. Je hoeft oneerlijkheid niet te accepteren.quote:Want stel je voor dat je een situatie gewoon accepteert als kijker.
Dat het bewust is gedaan om ze er uit te krijgen, is totaal niet bewezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is toch wat iedereen al die tijd al roept? Dat de productie ervoor gekozen heeft om dit spel (nu) te spelen en zodoende Churandy en Nordin bewust buitenspel te zetten.
[..]
Ehm, inderdaad, wij weten beter wat wij zelf acceptabel vinden.
[..]
Dat bepaal je zelf dus als kijker. Je hoeft oneerlijkheid niet te accepteren.
"Bewust" als in letterlijk je ervan bewust zijn, weten. Ik bedoel daarmee niet "met als doel".quote:Op woensdag 10 december 2025 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het bewust is gedaan om ze er uit te krijgen, is totaal niet bewezen.
Dat is net zo'n grote conspiracy thoy als lizard people.
Aan de ene kant kun je te naief zijn, aan de andere kant ook overal iets achter zoeken.
Waarom zou een regie Churandy bewust buitenspel willen zetten?
Wat zou daar de motivatie voor zijn? Wat winnen ze daarbij?
Ik heb dat gezien, expeditie robinson is vergeleken met dat een oase van rust "en respect" naar elkaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ergens maar goed dat meeste mensen het laatste seizoen good luck guys niet gezien hebben.
Het is een simpel TV programma, geen missie naar Mars.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:33 schreef Hoylei het volgende:
Zo ongeveer elk seizoen komt er altijd wel zo'n twist/breekpunt in bondjes wat vaak door omstandigheden gebeurd. Ik geloof niet dat de productie daar dan nooit een hand in heeft gehad, die sturen dat echt wel. Voor de TV is het toch ook niet goed zo'n bondje van dag 1 maar gewoon simpel naar de finale laten lopen?
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ergens maar goed dat meeste mensen het laatste seizoen good luck guys niet gezien hebben.
Ik ken het programma en heb alle 3 de seizoenen gezien. Maar snap niet helemaal waar hij op doelt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Oh ja, want als ergens anders nog heftiger pestgedrag wordt vertoond is het hier oké.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Same. En met al die munten er nog in wordt de komende aflevering ook heel saai anders was ik daar nog een beetje nieuwsgierig naar geweest.quote:Op zondag 14 december 2025 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
vind dit seizoen niet zo boeiend meer eigenlijk.
Ik merk ook dat het programma steeds verder af komt te staan van waarom ik het oorspronkelijk leuk vond.
Het survival element is er volledig uit ondertussen. Spelletjesshow op een onbewoond eiland met oneerlijke spellen.
Van mij mogen ze allebei hun been brekenquote:Op zondag 14 december 2025 20:15 schreef superniger het volgende:
Het gaat eigenlijk dus tussen Tobias en Mattias voor immuniteit.
Liever Amijequote:Op zondag 14 december 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allebei hun been breken
en dan tobias ineens willen winnen om dat filmpje.....terwijl hij ervan overtuigd is dat hij bij de eilandraad naar huis gestuurd gaat worden.quote:Op zondag 14 december 2025 20:19 schreef superniger het volgende:
3 dagen voor het einde nog een filmpje van je familie.
zie haar wel winnen uiteindelijkquote:
Maar ze zouden Tobias toch uit z'n lijden verlossen?quote:Op zondag 14 december 2025 20:51 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso zal Mattias nu wel genakt worden
Dit. Dikke egotripper is het.quote:Op zondag 14 december 2025 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Dit is precies waarom Amije niet zo sympathiek is
Wanneer is er dit seizoen sprake geweest van pestgedrag?quote:Op zondag 14 december 2025 13:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ja, want als ergens anders nog heftiger pestgedrag wordt vertoond is het hier oké.Lekkere whataboutisme
Begon al met die nare Kevinquote:Op zondag 14 december 2025 20:59 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Wanneer is er dit seizoen sprake geweest van pestgedrag?
Tobias is een behoorlijke act aan het wordenquote:Op zondag 14 december 2025 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar ze zouden Tobias toch uit z'n lijden verlossen?
Dit. Productie zou moeten weten dat op deze manier Churandy of Nordin eruit zou gaan en dat de eilandraad daarna hoe dan ook supervoorspelbaar zou zijn en totaal niet interessant om naar te kijken wat nu dus gebeurt. Als ze het goed hadden willen manipuleren waarom zouden ze er niet voor gezorgd hebben dat Nordin en Churandy een kans maakten om allebei door te gaan zodat de laatste eilandraad enigzins spannend zou worden?quote:Op woensdag 10 december 2025 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het bewust is gedaan om ze er uit te krijgen, is totaal niet bewezen.
Dat is net zo'n grote conspiracy thoy als lizard people.
Aan de ene kant kun je te naief zijn, aan de andere kant ook overal iets achter zoeken.
Waarom zou een regie Churandy bewust buitenspel willen zetten?
Wat zou daar de motivatie voor zijn? Wat winnen ze daarbij?
Gedaan maar ik zie niks wat onder pesten valt.quote:Op zondag 14 december 2025 21:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja hallo dan had je moeten kijken
Tobias is al jaren dezelfde zure doch zeer vermakelijke act. En daardoor juist geen act.quote:Op zondag 14 december 2025 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tobias is een behoorlijke act aan het worden
Lies heeft er toch maar 1? Die 2e had ze toch aan Amije gegevenquote:Op zondag 14 december 2025 21:09 schreef Verida het volgende:
aub geen munten meer volgend jaar
Lies heeft nu nog een extra munt, kan die dus aan mattias geven en dan ligt tobias er eindelijk uit
Wat heeft dit in vredesnaam nog te maken met een goede Robinson zijn
ze had er volgens mij 3. Een heeft ze aan Amije gegeven.quote:Op zondag 14 december 2025 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lies heeft er toch maar 1? Die 2e had ze toch aan Amije gegeven
Nee 2, ze heeft hem niet nodig want de proef gewonnenquote:Op zondag 14 december 2025 21:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ze had er volgens mij 3. Een heeft ze aan Amije gegeven.
Dat kan ze ook nog doen bij de eilandraad.quote:Op zondag 14 december 2025 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee 2, ze heeft hem niet nodig want de proef gewonnen
Als ie vorige keer had opgegeven dan had Churandy hier gewoon gezetenquote:Op zondag 14 december 2025 21:32 schreef Bugno3 het volgende:
Tobi verdient wat petsen op die harses van ‘m, met z’n “ik mag eindelijk naar huis”.
Nordin en flink ookquote:
Nordin overlijd zo te zien in de halve finale.quote:Op zondag 14 december 2025 21:42 schreef Cupfighter het volgende:
Laat dan Lies maar winnen als Nordin het niet red
quote:Op zondag 14 december 2025 21:42 schreef Cupfighter het volgende:
Laat dan Lies maar winnen als Nordin het niet red
quote:Op zondag 14 december 2025 21:42 schreef Cirilico het volgende:
En wie hebben er hier daadwerkelijk niet gekeken?
Amije had een munt van Lies gekregen en dat was bekendquote:Op zondag 14 december 2025 21:55 schreef freaky40 het volgende:
Wat een vreselijke pre-finale aflevering dit zeg, niet te zuinig! Aan alles kon je merken dat die vreselijke Lies van der Pies deze opdracht zou gaan pakken. En dan een jankshowtje opvoeren wie ze zou mee nemen naar winnaarseiland 'goh wie zou ik nou eens mee nemen, traantjes persen, ja Nordin maar ik heb ook een goeie band met Amije...nou dan toch maar Amije' Dit zijn gewoon 2 pure mannenhaters dus het was totaal voorspelbaar wat er zou gebeuren. Die eilandraad al evenzeer. I.p.v. op Amije te gaan, al die kut schapen op Tobias. Echt hetzelfde laken en pak als bij die pinda Linda die naar huis wilde en zich liet wegstemmen. Volgend seizoen echt de regel; als je weg wil ga weg maar laat je niet wegstemmen op de eilandraad. Je verpest het spel en de wil echt een Robinson te willen zijn. Eigenlijk moet je dat besluit al nemen alvorens je 'ja' zegt om hier aan mee te doen aan de productie! Wat mij betreft Camiel, Nordin of Mathias for the win dit seizoen. En dan ben ik er wel weer klaar mee voor dit rondje Expeditie Robinson van dit jaar.
quote:Op zondag 14 december 2025 21:42 schreef Cirilico het volgende:
En wie hebben er hier daadwerkelijk niet gekeken?
Maar Camiel heeft na de samensmelting toch ook alleen dat spel van vorige week gewonnen? waarbij vooral bepalend is wanneer anderen blokken bij je gaan plaatsen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Lies zou het qua aantal gewonnen proeven tot nu toe verdienen om Robinson te worden. Ik kan niet geloven dat ik dat op moet schrijven na die eerste weken waarin haar feministische gekonkel me echt de neus uit kwam.
Voor de rest zou Kesbeke jr. ook nog wel een geschikte winnaar zijn, de anderen vond ik in de proeven toch niet winnaar-waardig.
Munten heb ik geen moeite mee maar zoveel in het spel wel.quote:Op zondag 14 december 2025 21:09 schreef Verida het volgende:
aub geen munten meer volgend jaar
Lies heeft nu nog een extra munt, kan die dus aan mattias geven en dan ligt tobias er eindelijk uit
Wat heeft dit in vredesnaam nog te maken met een goede Robinson zijn
Eens hoor, het is wat dat betreft best karig qua Robinson-potentieelquote:Op maandag 15 december 2025 08:41 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar Camiel heeft na de samensmelting toch ook alleen dat spel van vorige week gewonnen? waarbij vooral bepalend is wanneer anderen blokken bij je gaan plaatsen.
Denk dat men ook vooral heeft onderschat vanuit de productie dat ze allemaal zolang bewaard konden blijven gezien het spelverloop.quote:Op maandag 15 december 2025 08:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Munten heb ik geen moeite mee maar zoveel in het spel wel.
Ik dacht de hele tijd daar had iemand kunnen zitten die er wel zin in had. Waarom heeft de productie dit zo lang door laten gaan? Ik zou me kapot schamen als ik zo’n jankv was maar toch nog wel mensen een pootje wil uitdraaien om dan de volgende dag mezelf weg te laten stemmen. Die Matyas die net zat te doen alsof het nog spannend ging worden was net zo’n act. Wat een vreselijke mensen bij elkaar. Jammer dat Nordin volgende week met z’n kop op een paal klapt dat had ik een paar andere wel gegund.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |