Dat is toch wat iedereen al die tijd al roept? Dat de productie ervoor gekozen heeft om dit spel (nu) te spelen en zodoende Churandy en Nordin bewust buitenspel te zetten.quote:
Ehm, inderdaad, wij weten beter wat wij zelf acceptabel vinden.quote:En wij weten het hier allemaal beter op internet.
Dat bepaal je zelf dus als kijker. Je hoeft oneerlijkheid niet te accepteren.quote:Want stel je voor dat je een situatie gewoon accepteert als kijker.
Dat het bewust is gedaan om ze er uit te krijgen, is totaal niet bewezen.quote:Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is toch wat iedereen al die tijd al roept? Dat de productie ervoor gekozen heeft om dit spel (nu) te spelen en zodoende Churandy en Nordin bewust buitenspel te zetten.
[..]
Ehm, inderdaad, wij weten beter wat wij zelf acceptabel vinden.
[..]
Dat bepaal je zelf dus als kijker. Je hoeft oneerlijkheid niet te accepteren.
"Bewust" als in letterlijk je ervan bewust zijn, weten. Ik bedoel daarmee niet "met als doel".quote:Op woensdag 10 december 2025 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat het bewust is gedaan om ze er uit te krijgen, is totaal niet bewezen.
Dat is net zo'n grote conspiracy thoy als lizard people.
Aan de ene kant kun je te naief zijn, aan de andere kant ook overal iets achter zoeken.
Waarom zou een regie Churandy bewust buitenspel willen zetten?
Wat zou daar de motivatie voor zijn? Wat winnen ze daarbij?
Ik heb dat gezien, expeditie robinson is vergeleken met dat een oase van rust "en respect" naar elkaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ergens maar goed dat meeste mensen het laatste seizoen good luck guys niet gezien hebben.
Het is een simpel TV programma, geen missie naar Mars.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:33 schreef Hoylei het volgende:
Zo ongeveer elk seizoen komt er altijd wel zo'n twist/breekpunt in bondjes wat vaak door omstandigheden gebeurd. Ik geloof niet dat de productie daar dan nooit een hand in heeft gehad, die sturen dat echt wel. Voor de TV is het toch ook niet goed zo'n bondje van dag 1 maar gewoon simpel naar de finale laten lopen?
Verklaar je nader?quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ergens maar goed dat meeste mensen het laatste seizoen good luck guys niet gezien hebben.
Ik ken het programma en heb alle 3 de seizoenen gezien. Maar snap niet helemaal waar hij op doelt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Oh ja, want als ergens anders nog heftiger pestgedrag wordt vertoond is het hier oké.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Same. En met al die munten er nog in wordt de komende aflevering ook heel saai anders was ik daar nog een beetje nieuwsgierig naar geweest.quote:Op zondag 14 december 2025 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
vind dit seizoen niet zo boeiend meer eigenlijk.
Ik merk ook dat het programma steeds verder af komt te staan van waarom ik het oorspronkelijk leuk vond.
Het survival element is er volledig uit ondertussen. Spelletjesshow op een onbewoond eiland met oneerlijke spellen.
Van mij mogen ze allebei hun been brekenquote:Op zondag 14 december 2025 20:15 schreef superniger het volgende:
Het gaat eigenlijk dus tussen Tobias en Mattias voor immuniteit.
Liever Amijequote:Op zondag 14 december 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allebei hun been breken
en dan tobias ineens willen winnen om dat filmpje.....terwijl hij ervan overtuigd is dat hij bij de eilandraad naar huis gestuurd gaat worden.quote:Op zondag 14 december 2025 20:19 schreef superniger het volgende:
3 dagen voor het einde nog een filmpje van je familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |