Hij zei het weken geleden al. Hij heeft ook een gevoel en is ook een mens.quote:
Een van de weinige op het eiland.quote:Op zondag 7 december 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zei het weken geleden al. Hij heeft ook een gevoel en is ook een mens.
Ook geen idee waar zij bekend van zou moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 21:29 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat is die Amije toch een verschrikkelijk mens. Zelden zo’n hekel aan iemand gehad tijdens ER.
Slappe hap die Tobias.quote:Op zondag 7 december 2025 21:30 schreef Verida het volgende:
en tobias maar afdwingen dat ze dan de volgende eilandraad op hem stemmen
vent, stap dan gewoon nu op, slap gedoe dit met zijn "eenmansbondje"
Ex van Donny Roelvink.quote:Op zondag 7 december 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook geen idee waar zij bekend van zou moeten zijn.
Tempation Island VIPSquote:Op zondag 7 december 2025 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook geen idee waar zij bekend van zou moeten zijn.
Hij heeft altijd van die krengen.quote:Op zondag 7 december 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een ex is ja.
Neequote:
neequote:
quote:
Kan, maar hoe ben je daar zo zeker van? Zou wel dom zijn van de programmamakers want zo wordt de uitslag alleen maar voorspelbaarder.quote:Op zondag 7 december 2025 21:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Het was bij dit spel doodeenvoudig geweest om andere spelregels te hanteren
Tijd voor Heel Holland Bakt.quote:
Precies. Hoef ik dat niet op een andere dag terug te kijken met het gevaar van spoilers.quote:
Zou wel lachen zijn als Tobias dan wint.quote:Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef superniger het volgende:
Volgende eilandraad dus 3 munten + immuniteit.
Lies gaat een munt aan Amije geven.
boeit ook totaal niet meer wie er wint.quote:
Had ze al gedaan toch?quote:Op zondag 7 december 2025 21:40 schreef superniger het volgende:
Volgende eilandraad dus 3 munten + immuniteit.
Lies gaat een munt aan Amije geven.
Dat kan je toch ook niet toelaten eigenlijk. Wat een flapdrol.quote:Op zondag 7 december 2025 21:30 schreef Verida het volgende:
en tobias maar afdwingen dat ze dan de volgende eilandraad op hem stemmen
vent, stap dan gewoon nu op, slap gedoe dit met zijn "eenmansbondje"
Ja heeft ze al gedaan. Ik snap niet waarop Tobias er nu nog uit wil. Ga nog even 3 dagen door en je bent ook klaar…quote:Op zondag 7 december 2025 21:41 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Had ze al gedaan toch?
Saai en voorspelbaar zo. Camiel zit in de halve finale. Lies, Amije en Nordin zetten de munt in. Tobias wil naar huis dus Mattyas gaat door.
Idd.quote:Op zondag 7 december 2025 21:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja heeft ze al gedaan. Ik snap niet waarop Tobias er nu nog uit wil. Ga nog even 3 dagen door en je bent ook klaar…
Dat heeft het mijn inziens al jaren niets meer mee te maken.quote:Op zondag 7 december 2025 21:47 schreef Verida het volgende:
wat heeft dit allemaal eigenlijk nog te maken met "een Robinson zijn" ?
dus goed zijn in proeven, vuur maken, eten zoeken, overleven op een eiland enz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |