Nordin en C zoveel mogelijk stemmen op Amije en de munt naar Cquote:Op zondag 7 december 2025 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Churandy zijn munt kwijt en Nordin naar huis.
Ze hebben denk ik niet meer zoveelquote:Op zondag 7 december 2025 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nordin en C zoveel mogelijk stemmen op Amije en de munt naar C
Hetzelfde als hier, belachelijke proef. Te productie gestuurd en ze laten pestgedrag zien.quote:
En een spa pakket als keuze ipv eten.quote:Op zondag 7 december 2025 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hetzelfde als hier, belachelijke proef. Te productie gestuurd en ze laten pestgedrag zien.
Halve finale is toch altijd met vijf deelnemers??quote:Op zondag 7 december 2025 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgende week halve finale?
Of is dat de week daarna?
Dat ze iets posten over respectvol zijnquote:Op zondag 7 december 2025 20:49 schreef Document1 het volgende:
Echt de slechtste proef die er ooit is geweest. Vandaar dat bericht 5 minuten voor de aflevering begon op insta.
Dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:Op zondag 7 december 2025 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ze iets posten over respectvol zijn
Die reacties daarquote:Op zondag 7 december 2025 20:49 schreef Document1 het volgende:
Echt de slechtste proef die er ooit is geweest. Vandaar dat bericht 5 minuten voor de aflevering begon op insta.
2de proef van de halve finale?quote:Op zondag 7 december 2025 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Zou er überhaupt nog een eetproef komen??
Misschien dat ze op beiden gaan stemmen? Weet niet precies verhouding van de stemmen. Maar C en Nordin hebben volgens mij vrijwel niks meer.quote:Op zondag 7 december 2025 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Een idee:
Als Churandy weet dat ze vol op Nordin gaan omdat hij de munt heeft, dan kan Churandy er toch voor kiezen om hem niet in te zetten??
Samensmelting en openingsproef programmaquote:Op zondag 7 december 2025 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Heeft Lies nog 2 munten? Stond net in beeld.
Maar ze had er toch een aan Amije gegeven?quote:Op zondag 7 december 2025 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Samensmelting en openingsproef programma
Kloptquote:Op zondag 7 december 2025 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ze had er toch een aan Amije gegeven?
quote:Op zondag 7 december 2025 20:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die reacties daarecht 99% backfire
Dat die post een afleidingsmanoeuvre is vanwege de oneerlijke proef enz.
Dan heeft ze er nog 1 over toch?quote:
Het vooropgezette droop van heel die proef. Daar werd echt een toneelstukje opgevoerd.quote:Op zondag 7 december 2025 21:13 schreef Verida het volgende:
en dan zit je te kijken naar een proef waarvan Lies al vindt dat Camiel die maar moet winnen, want zij heeft nog munten zat....
dat is toch geen Robinson meer, volgend jaar aub zonder munten, extra stemmen enz.
De proeven worden blijkbaar voor verschillende internationale Robinson versies klaargezet zodat ze na elkaar kunnen spelen, dus ik weet niet of het echt gestuurd is voor het plotquote:Op zondag 7 december 2025 20:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hetzelfde als hier, belachelijke proef. Te productie gestuurd en ze laten pestgedrag zien.
Ik vind ook dat ze die munten weg moeten doen. Of beperk het tot 1 munt in het spel. Vorig jaar waren er ook 3 of 4 munten waardoor bijna iedereen de laatste eilandraad makkelijk doorkwam.quote:Op zondag 7 december 2025 21:13 schreef Verida het volgende:
en dan zit je te kijken naar een proef waarvan Lies al vindt dat Camiel die maar moet winnen, want zij heeft nog munten zat....
dat is toch geen Robinson meer, volgend jaar aub zonder munten, extra stemmen enz.
Is de uitvoering van de spellen ook hetzelfde?quote:Op zondag 7 december 2025 21:20 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
De proeven worden blijkbaar voor verschillende internationale Robinson versies klaargezet zodat ze na elkaar kunnen spelen, dus ik weet niet of het echt gestuurd is voor het plot
Het was bij dit spel doodeenvoudig geweest om andere spelregels te hanterenquote:Op zondag 7 december 2025 21:20 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
De proeven worden blijkbaar voor verschillende internationale Robinson versies klaargezet zodat ze na elkaar kunnen spelen, dus ik weet niet of het echt gestuurd is voor het plot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |