SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Hmm.. tja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:08 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Er moeten eerst nog heel veel Russische soldaten dood van deze sterke leider. Alles voor het moederland. Die Russische wijven neuken de gesneuvelde aantallen wel weer terug, dus laat maar gaan. Lang leven de Sovjet mentaliteit.
Probleem is vooral dat Rusland tot geen enkel compromis bereid is en heeft aangegeven zijn doelen desnoods militair te willen bereiken. Tel daarbij op dat inmiddels hardop wordt gezegd dat Rusland niet mag verliezen en je kan wel raden welke kant het op gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:39 schreef LXIV het volgende:
Goede TT, want dit lijkt inderdaad zo. Probleem is ook dat Oekraïne en Rusland allebei al veel te veel verloren hebben om nog gemakkelijk tot een overeenkomst te komen. Sunk cost, maar zo werkt de menselijke psyche nu eenmaal.
Wat we daarentegen zien is een sluipende maar gestaag voortgaande escalatie. Die m.i. op zeker moment wel gestopt en omgedraaid moet worden. Maar dit wordt ook iedere dag moeilijker.
Sja die Global South moet toch niks van ons hebben.quote:
Liefde moet inderdaad wel van 2 kanten komen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja die Global South moet toch niks van ons hebben.
SAS Survival handboekquote:
Klopt, en zo rollen we steeds verderquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:39 schreef LXIV het volgende:
Goede TT, want dit lijkt inderdaad zo. Probleem is ook dat Oekraïne en Rusland allebei al veel te veel verloren hebben om nog gemakkelijk tot een overeenkomst te komen. Sunk cost, maar zo werkt de menselijke psyche nu eenmaal.
Wat we daarentegen zien is een sluipende maar gestaag voortgaande escalatie. Die m.i. op zeker moment wel gestopt en omgedraaid moet worden. Maar dit wordt ook iedere dag moeilijker.
Zinnigere besteding van geld idd.quote:
Maar gelukkig hebben we Tunesië nog.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zinnigere besteding van geld idd.
Al wordt dat geld over het algemeen ook gebruikt om ze daar te houden.
Afwachten!quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:24 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hmm.. tja.
Wanneer de balans opgemaakt wordt valt er inderdaad te spreken van een trieste balans en opoffering van levens.
Achteraf gezien misschien totaal onnodig geweest voor beide landen in een bijna vier jaar durende oorlog!
Hopen nu maar dat het allemaal spoedig stopt bij een compromis en goede intenties, wat geheel naar goeddunken van alle partijen gestalte krijgt, waar uiteraard ook Poetins Rusland belangrijk deel van uitmaakt.
Nog even voor de goede orde: hoop zelf uiteraard ook met de meeste mensen mee op dit resultaat!
Dan kunnen Westerse centjes idd beter besteed worden.quote:
Ik zie het nog dagelijks in de krant, maar minder op de voorpagina. Dat ligt ook aan de consumenten, dat zie je ook op FOK!. De topics over onzin als het Songfestival en Zwarte Piet gaan als een trein.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef LXIV het volgende:
Maar om terug te komen op mijn oorspronkelijke vraag; bij jullie leeft dit thema ook, maar in de kranten lees ik vooral over de hoofdpiet, Marco Borsato en het songfestival. Maar niks hierover!
Waarom?
Inderdaad. Geef maar aan China.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sja die Global South moet toch niks van ons hebben.
Alleen wij denken nog steeds dat we Rusland kunnen verslaan. De VS weet dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:39 schreef LXIV het volgende:
De VS weet niets, die heeft gewoon een corrupte president die naar de pijpen van Poetin danst.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alleen wij denken nog steeds dat we Rusland kunnen verslaan. De VS weet dat dat niet het geval is.
Enige optie is boots on the ground, maar dat gaan we nooit doen.
Ik weet niet of we dat nooit gaan doen..quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alleen wij denken nog steeds dat we Rusland kunnen verslaan. De VS weet dat dat niet het geval is.
Enige optie is boots on the ground, maar dat gaan we nooit doen.
Niger pleasequote:Op vrijdag 5 december 2025 22:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan kunnen Westerse centjes idd beter besteed worden.
[ x ]
Ik denk dat Poetin gek genoeg is om dan tegen alles in nukes te gebruiken. Als ik moet verliezen, dan verliest iedereen is het voor type. Zijn leven hangt al van dit conflict af.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dat nooit gaan doen..
Rusland als zodanig verslaan (onvoorwaardelijke capitulatie) gaat nooit gebeuren, maar in de Oekraïne verslaan kan wel met aanwezigheid van troepen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |