Emmelie de Forest heeft weinig invloed. Haar carrière gaat de laatste jaren niet zo lekker meer. Ik heb geen idee hoe groot Salvador Sobral nog is in Portugal.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd of er in verschillende landen nog wat extra momentum voor een boycot komt. Zag Salvador Sobral en Emmelie de Forest zich al distantiëren...
Ik ben zeker overtuigt van mijn gelijk, omdat ik ook gelijk heb. Ik onderbouw mijn argumenten ook op een gedegen manier, waarbij de argumenten vanuit de andere kant gebaseerd zijn op onderbuikgevoelens. Ik zou ook niet weten waarom ik open zou moeten staan voor zulke 'argumenten'?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of misschien ben je overtuigd van je eigen gelijk en sta je helemaal niet open voor wat andere mensen aandragen. Zo sta je namelijk wel vaker in discussies. En dat staat je vrij, maar op die manier is het wel vrij zinloos om inhoudelijk met je door te praten.
En welke oorlogscriminelen hebben we het hier over? Het Songfestival wordt namelijk gepolitiseerd door activisten in het Westen, maar om die mensen nu weg te zetten als oorlogscriminelen gaat ook weer erg ver.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:01 schreef Moira het volgende:
Wat een dumpsterfire allemaal he jongons.
Ik moet zeggen dat het me vooral niet aan staat dat mensen heel Nederland als antisemitisch land bestempelen omdat onze deelnemende omroep niet mee wil doen aan een contest dat door oorlogscriminelen wordt gepolitiseerd.
De veiligheid van de Joodse gemeenschap in Nederland gaat me oprecht nauw aan het hart, en de mensen die dat zeggen hebben geen idee van Eurovision en wat de Israëlische delegatie en overheid daar allemaal in heeft zitten roeren en poeren.
quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:41 schreef Greys het volgende:
Wat een bende is het geworden.
Alles.
*gebaart weids*
Dat kan inderdaad ook nog.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hoe het waarschijnlijk zal gaan is dat we wel terugkeren, maar dan niet met Avrotros als omroep. Het wordt Omroep Max of WNL ofzo. Eurovisie was goed bezig om populairder te worden bij een steeds jonger, progressiever publiek maar de laatste paar jaar hebben ze hun eigen ruiten wat dat betreft behoorlijk ingegooid. Kan me zo voorstellen dat het nu meer iets wordt voor de SBS6-crowd.
De Israëlische overheid die zich heeft lopen bemoeien met stemmen ronselen, ik heb het gewoon over het Songfestival zelf.. Heb je die wel eens gekeken?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En welke oorlogscriminelen hebben we het hier over? Het Songfestival wordt namelijk gepolitiseerd door activisten in het Westen, maar om die mensen nu weg te zetten als oorlogscriminelen gaat ook weer erg ver.
Dit is jouw argumentatie samengevat in één zin. Like arguing with a brick wall.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben zeker overtuigt van mijn gelijk, omdat ik ook gelijk heb.
Dit is ook mijn motto de laatste dagen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:15 schreef Aadrianus het volgende:
Misschien moeten we sommige mensen gewoon met een korreltje zout nemen. Want tegen een muur praten maakt ook geen deuren open, toch?
Ik ben sowieso heel benieuwd of KAN nu wederom all-inn gaat met een inzending die volledig op het sentiment gaat en daadwerkelijk de overwinning kan kapen met de televote, of dat ze mede ingefluisterd door de EBU nu lowball gaan spelen en iets kansloos gaan selecteren.Met het idee dat de EBU en KAN kunnen roepen "zie je wel, de nieuwe regels werken"quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:11 schreef Cee het volgende:
Benieuwd of de Tel Aviv preparty / Snoepreis nu nieuw leven in wordt geblazen.
Misschien kunnen we Michael Ben David weer vragen, zou grappig zijn als de PVV achterban daarvoor all in zou gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel benieuwd of KAN nu wederom all-inn gaat met een inzending die volledig op het sentiment gaat en daadwerkelijk de overwinning kan kapen met de televote, of dat ze mede ingefluisterd door de EBU nu lowball gaan spelen en iets kansloos gaan selecteren.Met het idee dat de EBU en KAN kunnen roepen "zie je wel, de nieuwe regels werken"
Ik mag dan toch zeker hopen dat ze ons op z’n minst weer eens een Golden Boy (Nadav in 2015) gevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben sowieso heel benieuwd of KAN nu wederom all-inn gaat met een inzending die volledig op het sentiment gaat en daadwerkelijk de overwinning kan kapen met de televote, of dat ze mede ingefluisterd door de EBU nu lowball gaan spelen en iets kansloos gaan selecteren.Met het idee dat de EBU en KAN kunnen roepen "zie je wel, de nieuwe regels werken"
Alsof ze de laatste twee keer iets kansrijks hebben ingestuurd? Toch ook niet. Maar het zou zeker bizar interessant zijn als ze met een sufnummer weer de hele televote achter zich krijgen. En dan nog met een stug gezicht vol gaan houden dat het echt heel eerlijk is gegaan. Ik lach me nu al dood.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erg verfrissend inderdaad, ongeacht of je het met de sprekers eens of oneens bent.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:53 schreef Zigsky het volgende:
Tjeetje, waarom kunnen ze in België wel normale talkshows hebben en hier niet?
Bekijk deze YouTube-video
Het zou me niet verbazen als ze nu voor een televote-knaller gaan, in het verlengde van Kaj en Tommy Cash enzo. Die Karen nogwat, die volgens gewijzigde regels van KAN na twee edities dit jaar de inzending blijkbaar niet nog eens mag schrijven, hintte daar eerder al op. Dat is ook wel een manier om de kritiek dat de televotingfavoriet van veel landen niets doet in hun hitlijsten tegen te gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze het maximale televoteresultaat sowieso wel hebben uitgespeeld de afgelopen editie. Er valt nog nauwelijks meer bij te manipuleren.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze nu voor een televote-knaller gaan, in het verlengde van Kaj en Tommy Cash enzo. Die Karen nogwat, die volgens gewijzigde regels van KAN na twee edities dit jaar de inzending blijkbaar niet nog eens mag schrijven, hintte daar eerder al op. Dat is ook wel een manier om de kritiek dat de televotingfavoriet van veel landen niets doet in hun hitlijsten tegen te gaan.
Het zou op zich ook wel een leuk testje zijn om te kijken hoe figuren die alleen bij het woord Joost het schuim al op de bek hebben een hoge score voor zo’n nummer gaan beoordelen.
Ik heb je hoog zitten, Summer, maar wat dit topic betreft dram je een beetje door.quote:Op zondag 7 december 2025 07:57 schreef summer52 het volgende:
Ik probeer netjes te blijven, maar waarom blijven de sneren naar users die Pro Israël doorgaan? En natuurlijk je mag van mening verschillen, maar als er users hier komen posten die Pro Israël zijn dan worden er allerlei opmerkingen geplaatst en worden ze weggezet als trol,dom, dagjesmensen, PVV aanhanger, ach kijk daar heb je er weer eentje, soms is het beter om die mensen met een korreltje zout te nemen etc.
Of nog erger...helemaal dood te zwijgen.
Maar ik heb een levensmotto:
"Negatieve mensen hebben drama nodig als zuurstof,blijf dus positief, het zal hun de adem ontnemen".
En oh wat mis ik Ato, die alles kon relativeren, zijn houding van alles komt goed, users met verschillende meningen met elkaar kon verbinden, respectvol was.
Je mag toch ook als dagjesmens je mening geven?quote:Op zondag 7 december 2025 08:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb je hoog zitten, Summer, maar wat dit topic betreft dram je een beetje door.
Mijn ‘dagjesmensen’ opmerking heeft niets, maar dan ook helemaal niets met Israël te maken, maar met het feit dat als er ook maar enige vorm van ophef is (Deze ophef nu, maar ook Joost, de blauwe vogel, Mia en Dion, het tijgerpak van Waylon, Trijntje, enzovoort) er allerlei mensen hierheen komen die hier normaal nauwelijks tot nooit posten, om hun mening als feit te verkondigen en het allemaal even komen mansplainen zonder open te staan voor de rest van de users.
Dat jij dit dan vervolgens zo ziet heeft meer met jouw tunnelvisie over dit onderwerp te maken, dan met mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |