abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze vrijdag 5 december 2025 @ 14:19:47 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219416017
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:14 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Voor zover ik kan zien zijn alle omroepen 'members'.

https://www.ebu.ch/about/members

Die andere voorwaarden zullen dan wel het obstakel zijn maar het lijkt me niet onmogelijk dat een andere omroep gewoon in zou kunnen stappen.
Ik zie alleen maar zenders van de NPO er tussen staan.
Your beauty never ever scared me.
pi_219416045
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Dus in theorie zou de EO of BNN het wel kunnen overnemen, want die zijn lid.... de NPO is de koepel, maar de beslissing lag bij AvroTros en niet bij NPO. Denk alleen dat het echt te kortdag is voor andere omroepen of ze gaan sowieso mee in de beslissing van AvroTros en hebben bij voorbaat al geen interesse.
  roze vrijdag 5 december 2025 @ 14:24:00 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219416071
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:22 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
Dus in theorie zou de EO of BNN het wel kunnen overnemen, want die zijn lid.... de NPO is de koepel, maar de beslissing lag bij AvroTros en niet bij NPO. Denk alleen dat het echt te kortdag is voor andere omroepen of ze gaan sowieso mee in de beslissing van AvroTros en hebben bij voorbaat al geen interesse.
Ik weet eerlijk gezegd niet of dat zou kunnen.
pi_219416114
Kan mij dit kutoorlog boeien. Sneu gedoe dit
pi_219416142
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja, een van hen zou het kunnen doen dus. AVROTROS besloot er uit te stappen, niet NPO.

Tenzij er een soort exclusiviteitscontract is met AVROTROS ofzo, dat weet ik natuurlijk niet.
  roze vrijdag 5 december 2025 @ 14:46:56 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219416233
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja, een van hen zou het kunnen doen dus. AVROTROS besloot er uit te stappen, niet NPO.

Tenzij er een soort exclusiviteitscontract is met AVROTROS ofzo, dat weet ik natuurlijk niet.
Poeh daar durf ik niet met zekerheid antwoord op te geven eerlijk gezegd. Misschien iemand die dit leest die het wel met zekerheid weet.
pi_219416634
Nou dan doet Davina maar mooi mee in 2027 :P
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 december 2025 @ 15:41:30 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219416639
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
:') :') :')

Eens met de boodschap, maar Jezus wat een hypocriete uitspraak van jou.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_219416650
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Mijn muzieksmaak over het algemeen ook niet maar ik vind het Songfestival wel leuk. 🤷🏼‍♀️
Ik kijk gewoon nog.

Als je moet wachten tot alle conflicten/oorlogen voorbij zijn kan je nooit meer kijken, denk ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator vrijdag 5 december 2025 @ 17:56:12 #35
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219417463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 07:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Context.

Hier speelt heel erg mee wat de delegatie van Israël in 2024 heeft gedaan en voor Nederland is dat natuurlijk het moeilijkst te verkroppen van allemaal ivm die belachelijke DQ voor Joost.

We hadden vorig jaar al niet moeten gaan.
Precies, daarom neemt niemand de AVROTROS (naast de EBU) nog serieus.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 5 december 2025 @ 18:01:16 #36
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 5 december 2025 @ 18:06:48 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_219417556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zegt hij met zijn Israël vlaggetje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Redactie Sport vrijdag 5 december 2025 @ 18:07:01 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219417558
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:56 schreef Coco het volgende:

[..]
Precies, daarom neemt niemand de AVROTROS (naast de EBU) nog serieus.
:Y
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219422377
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 december 2025 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël verdedigt zichzelf tegen uitsluiting en de ongefundeerde haatcampagne waar het land mee te maken krijgt, wat is daar mis mee?
Loop je ook zo te janken over Rusland? Die verdedigen zich ook alleen maar tegen die haatcampagne.

Goh, hoe durven mensen humanitaire en oorlogsmidaden te veroordelen hè Howard. Hoe durven ze!

quote:
Mocht het je ontgaan zijn: een land als Azerbeidzjan doet ook mee met het Songfestival, die hebben recent nog even doodleuk Nagorno-Karabach gezuiverd van honderduizenden etnische Armenen. Azerbeidzjan ook maar uitsluiten dan?

Opmerkelijk genoeg horen we hier niemand over die het zegt zo nauw te nemen met mensenrechten, waarbij dit argument dan ook weer heel selectief wordt toegepast op Israël.
Dat is letterlijk onzin.
Israël werd een tijdje benoemd omdat we het land als Westers zagen. Wat ze dus duidelijk niet zijn.

Maar op andere conflicten wordt genoeg aandacht gegeven. Maar dat zie jij natuurlijk niet.
Er is geen extra aandacht op Israël.
pi_219422383
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dan ben je dus een GeNoCiDe liefhebber. Heb ik uit betrouwbare bronnen van een aantal subforums hier.

Wel hilarisch dat op andere sociale media de meeste reacties neerkomen op 'Israël ligt toch helemaal niet in Europa!?' Grote ESF fans, duidelijk :+
Want? Oorlogs en humanitaire misdaden, waaronder genocide, moet je maar goedpraten en toelaten?
Nee....

Owh en idd, Israël ligt niet in Europa.
Nou weet ik ook wel dat het ESF pure politiek is, maar zo'n barbaars land hoort op geen enkele manier bij Europa.
pi_219422419
Irrelevante zandbak Israël lijkt me een slechte reden om wel of niet mee te doen aan het songfestival.

Anderzijds, songfestival is toch het laagste soort vermaak. Iets voor korfballers enzo.
Conscience do cost.
  zaterdag 6 december 2025 @ 10:01:07 #42
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_219422694
Zouden ze vaker moeten doen zonde van het geld meedoen aan deze lhtbq freak feest.
Hoe gestoorder de act hoe meer kans op winst.

Vroeger was er nog wel eens iets van kwaliteit.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_219422866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dan ben je dus een GeNoCiDe liefhebber. Heb ik uit betrouwbare bronnen van een aantal subforums hier.

Wel hilarisch dat op andere sociale media de meeste reacties neerkomen op 'Israël ligt toch helemaal niet in Europa!?' Grote ESF fans, duidelijk :+
Ja daar lat ik me niet door chanteren door zulke uitspreken hoor. Ik kijk gewoon en dat typ ik hier ook.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219423240
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nou weet ik ook wel dat het ESF pure politiek is, maar zo'n barbaars land hoort op geen enkele manier bij Europa.
Soms vraag ik me weleens af wanneer bepaalde mensen die compilatiefilmpjes zien van ESF winnaars, er gelijk stoom uit hun oren komt bij het zien van bepaalde wit/blauwe overwinningen (vooral ironisch inzake de laatste 2 keer).

Maar ach, het is wel altijd mooi om te zien wie er geen ESF of voetbal volgt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219428224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Loop je ook zo te janken over Rusland? Die verdedigen zich ook alleen maar tegen die haatcampagne.

Goh, hoe durven mensen humanitaire en oorlogsmidaden te veroordelen hè Howard. Hoe durven ze!
[..]
Dat is letterlijk onzin.
Israël werd een tijdje benoemd omdat we het land als Westers zagen. Wat ze dus duidelijk niet zijn.

Maar op andere conflicten wordt genoeg aandacht gegeven. Maar dat zie jij natuurlijk niet.
Er is geen extra aandacht op Israël.
Rusland is natuurlijk zelf een oorlog begonnen tegen Oekraïne. Mbt het Midden-Oosten zien we daar dat de Palestijnen een oorlog waren begonnen tegen Israël.

En daarom is het ook vreemd om in de ene situatie de aangevallen partij te steunen (logisch) maar in de andere situatie de aanvallende partij (niet logisch). Zowel Oekraïne als Israël zijn slachtoffers, de Russen en de Palestijnen de daders.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Want? Oorlogs en humanitaire misdaden, waaronder genocide, moet je maar goedpraten en toelaten?
Nee....

Zoals we weten is er nooit een genocide geweest. En een land uitsluiten op basis van een leugen zou natuurlijk niet juist zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219428290
Maakt toch helemaal niks uit...wordt niet heel serieus genomen verder toch die poppenkast?
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:11:04 #47
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219428391
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals we weten is er nooit een genocide geweest. En een land uitsluiten op basis van een leugen zou natuurlijk niet juist zijn.
https://www.ohchr.org/en/(...)-un-commission-finds

En de link naar het rapport:

https://www.ohchr.org/sit(...)n/a-hrc-60-crp-3.pdf
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 6 december 2025 @ 21:29:39 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219428617
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat dan?

Al je principes overboord gooien?
Het goedkeuren wat voor oorlogs en humanitaire misdaden een land pleegt?
Gewoon geen kamikaze acties doen die niks opleveren maar waar we enkel onzelf mee hebben. De situatie in Gaza wordt niet beter hierdoor.

Laat onze delegatie lekker de zaal verlaten ofzo als Israel optreedt. Of een ander soort actie om je afkeuring te laten blijken. Maar niet dit.
pi_219428964
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:29 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon geen kamikaze acties doen die niks opleveren maar waar we enkel onzelf mee hebben. De situatie in Gaza wordt niet beter hierdoor.

Laat onze delegatie lekker de zaal verlaten ofzo als Israel optreedt. Of een ander soort actie om je afkeuring te laten blijken. Maar niet dit.
Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat we eraan hebben om wel mee te doen.
  zaterdag 6 december 2025 @ 22:13:27 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219429042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Je kunt je natuurlijk ook afvragen wat we eraan hebben om wel mee te doen.
Hetgene we er altijd aan hebben. Een leuke avond voor degenen die van campmuziek houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')