Het lijken me in elk geval figuren die niet instaat zijn een plotlijn in het Sinterklaasjournaal tot het einde te volgen, een knipoogje naar een overheidscampagne niet zien, en, tenslotte, niet zien dat de hoofdpiet zijn eigen falen aan het verdoezelen is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee wie hem bedreigd heeft en wat voor figuur het zou moeten zijn... Weet jij het wel?
Sinterklaas is dan ook een volksfeest wat niet voorbehouden is aan het elitaire gedeelte van de naastelkanderlevingquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het lijken me in elk geval figuren die niet instaat zijn een plotlijn in het Sinterklaasjournaal tot het einde te volgen, een knipoogje naar een overheidscampagne niet zien, en, tenslotte, niet zien dat de hoofdpiet zijn eigen falen aan het verdoezelen is.
Kortom, de intellectuele bloem der natie.
Ik heb wel smakelijk moeten lachen om die domme boomers die vonden dat het Sinterklaasfeest nu helemaal werd verklapt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het lijken me in elk geval figuren die niet instaat zijn een plotlijn in het Sinterklaasjournaal tot het einde te volgen, een knipoogje naar een overheidscampagne niet zien, en, tenslotte, niet zien dat de hoofdpiet zijn eigen falen aan het verdoezelen is.
De niet-elitaire doodsbedreigers mogen naar hartelust participeren: Vóór het behoud van het mooie kinderfeest, Dood aan de hoofdpiet! Met korte samenvattingen op TikTok van wat men niet begrijpt. Goed gedaan, kindervrienden!quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Sinterklaas is dan ook een volksfeest wat niet voorbehouden is aan het elitaire gedeelte van de naastelkanderleving
Zal bij degenen waar de kinderen slimmer zijn dan de ouders ook wel gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel smakelijk moeten lachen om die domme boomers die vonden dat het Sinterklaasfeest nu helemaal werd verklapt.
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik keur de actie af maar snap het wel
ik sta er neutraal in
Ehhhh, nee? Je ongenoegen uiten hoeft niet dmv doodsbedreigingen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik keur de actie af maar snap het wel
ik sta er neutraal in
Vooral het eerste.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
maar als je de woorden niet hebt of men wil ze niet verstaan....
Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik sta ondertussen nergens meer van te kijken, als het uberhaupt al gebeurd is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:44 schreef OllieA het volgende:
Een soort van Akwasi/van Zeijl gedrag bedoel je?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:14 schreef OllieA het volgende:
De niet-elitaire doodsbedreigers mogen naar hartelust participeren: Vóór het behoud van het mooie kinderfeest, Dood aan de hoofdpiet! Met korte samenvattingen op TikTok van wat men niet begrijpt. Goed gedaan, kindervrienden!
Probeer je nu met een idioot als Akwasi het gedrag van dit soort volslagen idioten goed te praten?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een soort van Akwasi/van Zeijl gedrag bedoel je?
[ x ]
[ afbeelding ]
Quote me even waar ik dit soort gedrag goed praat? Er wordt gesuggereerd dat eea wel uit een bepaalde hoek moet komen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:28 schreef KareldeStoute het volgende:
Probeer je nu met een idioot als Akwasi het gedrag van dit soort volslagen idioten goed te praten?
Ik vind het gedrag van beide zijden, zowel 'verontruste ouders' als KOZP etc, even verwerpelijk. Ideologisch schuimbekken, noem ik het.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een soort van Akwasi/van Zeijl gedrag bedoel je?
[ x ]
[ afbeelding ]
Van welke zijde deze bedreiging komt is nog afwachten. En het maakt mij idd ook geen flikker uit verder wie het doet, het is beide keren verwerpelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:59 schreef OllieA het volgende:
Ik vind het gedrag van beide zijden, zowel 'verontruste ouders' als KOZP etc, even verwerpelijk. Ideologisch schuimbekken, noem ik het.
Het zijn twee kanten van dezelfde goedkope kermismedaille.
https://speld.nl/2025/12/(...)urnaal-niet-echt-is/quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef havanagila het volgende:
De schrijver van dit gebeuren kan ook gewoon een plot bedenken waarbij het paard speciale wortels nodig heeft oid, ipv GEEN CADEAUTJES want de Sint is ziek, de pakjesboot afgebrand, het boek is kwijt, om te zorgen dat je publiek van kindertjes van 5 in paniek raken en koste wat kost het Sinterklaasjournaal MOETEN zien.
....en dan nog volhouden dat het Sinterklaasfeest gewoon nog hartstikke gezellig is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zeven pagina's gelul over het feit dat de hoofdpiet uit het Sinterklaasjournaal wordt bedreigd...en serieus ook nog he
Is het ook, voor de kinderen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
....en dan nog volhouden dat het Sinterklaasfeest gewoon nog hartstikke gezellig is.
Uiteindelijk is het gewoon een doodsbedreiging aan het adres van NvdL. Waarom zouden we dat niet serieus bespreken?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zeven pagina's gelul over het feit dat de hoofdpiet uit het Sinterklaasjournaal wordt bedreigd...en serieus ook nog he
Nee, het is een afkorting en het betekent internationaal netwerk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een eigennaam, dus met hoofdletter. Bovendien is het internationaal usance om het met hoofdletter te schrijven.
Natuurlijk niet als Piet met de dood wordt bedreigd. Er is veel te veel spanning rond dat feest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |