Yesilgöz sluit de VVD uit, niemand anders doet dat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat je de VVD niet serieus moet nemen, misschien die partij ook maar uit gaan sluiten?
Waarom zou je überhaupt willen praten met een partij die je niet serieus neemt.
Het is niet te vroeg, want werkelijk bijna iedere serieuze partij wil zo snel mogelijk een nieuw, goed werkend kabinet. Dan is het redelijk onverantwoordelijk en behoorlijk vreemd om geen grote stappen te willen zetten omdat het nog veel te vroeg zou zijn. Het is al te laat, zelfs, maar dus zou men gebaat zijn bij goede, grote stappen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Boos ben ik niet. Vind het vooral amusant. Deze dans.
Het is nog veel te vroeg voor grote stappen. De formatie is nog maar net begonnen en je ziet nu al de irritaties onderling.
Misschien moeten ze maar een andere informateur naar voren schuiven. Eentje die het wel kan.
Omdat er toch een regering gevormd moet worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je van mening bent dat je de VVD niet serieus moet nemen, misschien die partij ook maar uit gaan sluiten?
Waarom zou je überhaupt willen praten met een partij die je niet serieus neemt.
Als Yesilgöz werkelijk denkt dat ze kans maakt op het torentje met dit gedrag, is ze echt wel van het padje.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:07 schreef capricia het volgende:
Maar ik zie de VVD nu geen grote stappen zetten. Waarom zouden ze?
Tenzij er heel wat hun kant op komt. Het torentje ofzo.
Daarom heeft Buma JA21 ook uitgenodigd vandaag. Hopelijk kan Jetten die stap zetten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet te vroeg, want werkelijk bijna iedere serieuze partij wil zo snel mogelijk een nieuw, goed werkend kabinet. Dan is het redelijk onverantwoordelijk en behoorlijk vreemd om geen grote stappen te willen zetten omdat het nog veel te vroeg zou zijn. Het is al te laat, zelfs, maar dus zou men gebaat zijn bij goede, grote stappen.
Maar de rest moet dat wél in jouw optiek? Bijzonder..quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:07 schreef capricia het volgende:
Maar ik zie de VVD nu geen grote stappen zetten. Waarom zouden ze?
Tenzij er heel wat hun kant op komt. Het torentje ofzo.
En ook GL/PvdA.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom heeft Buma JA21 ook uitgenodigd vandaag. Hopelijk kan Jetten die stap zetten.
Ze houdt gewoon vast aan wat ze de kiezer beloofd heeft. Ik heb daar wel respect voor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als Yesilgöz werkelijk denkt dat ze kans maakt op het torentje met dit gedrag, is ze echt wel van het padje.
Waarom moet D66 wél een stap zetten eigenlijk en de VVD niet?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom heeft Buma JA21 ook uitgenodigd vandaag. Hopelijk kan Jetten die stap zetten.
Ik niet. Helemaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze houdt gewoon vast aan wat ze de kiezer beloofd heeft. Ik heb daar wel respect voor.
Ja, die zouden inderdaad ook de stap kunnen zetten om te gaan gedogen.quote:
Ik niet in deze mate. En op dit onderwerp. In de situatie waarin Nederland en met name de Nederlandse politiek zich bevindt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze houdt gewoon vast aan wat ze de kiezer beloofd heeft. Ik heb daar wel respect voor.
En waarom moet GLPvdA wél een stap zetten en de VVD niet?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, die zouden inderdaad ook de stap kunnen zetten om te gaan gedogen.
Zo zijn er al weer meer opties.
En Yesilgöz om met hen in zee te gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, Klaver is geen cuck.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je op veel verschillende manieren naar zaken kunt kijken. En er niet 1 waarheid is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En Yesilgöz om met hen in zee te gaan.
Maar goed, ik ga stoppen met op je reageren, want dit gaat nergens heen.
Landsbelang toch?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, Klaver is geen cuck.
Jij houdt vast aan één waarheid. Dus ik zie niet welke les je nu denkt me geleerd te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je op veel verschillende manieren naar zaken kunt kijken. En er niet 1 waarheid is.
Dat Yesilgöz niet beweegt is volkómen logisch (waarom zouden ze tenzij ze de premier mogen leveren?), dat de rest niet beweegt is beláchelijk..quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, Klaver is geen cuck.
Dan kunnen ze in de regering. Niet in de regering maar wel gedogen is geen landsbelang, dat is VVD-belang, dat is wat anders.quote:
Maar dat geldt totáál niet voor de VVD toch volgens jou? Want waarom zouden die bewegen tenzij ze het premierschap in de schoot geworpen krijgen als beloning voor hun bizarre gedrag? Toch?quote:
Los van de samenstelling van een coalitie heeft Yesilgoz door helemaal opnieuw te willen beginnen de relatie met D66 en CDA nog verder onder druk gezet. Waar die partijen inhoudelijk al keuzes gemaakt hebben en daarbij ook pijn genomen hebben, wil Yesilgoz nog steeds vooral dingen niet. Daar valt op deze manier niet mee te werken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom zou je Yeşilgöz haar zin geven?
Ik denk juist dat die optie volledig afgeschoten is door de huiding van Yeşilgöz.
Ach, D66 weet ook prima dat PvdA/Groenlinks niet acceptabel is voor de VVD. Dit is gewoon een spelletje van D66.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, de VVD weet ook prima dat JA21 niet acceptabel is voor normale partijen. Dus dit is gewoon een spelletje van de VVD.
JA21 is best acceptabel voor D66, trap niet in het VVD-frame.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, de VVD weet ook prima dat JA21 niet acceptabel is voor normale partijen. Dus dit is gewoon een spelletje van de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |