PVV en FvD, die werkelijk door iedereen uitgesloten zijn. Zelfs Coenradi geeft aan dat wat haar betreft JA21 niet met deze partijen gaat regeren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij dat ze NIEMAND hebben uitgesloten?
Ze hebben al minimaal twee partijen uitgesloten.
Wat zou het vet zijn. Een Nederlandse premier die naar Moskou gaat om te praten over vrede en herstel van economische betrekkingen.quote:
Doe mij de complete andere helft maar, als kabinet anti-Poetin I.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:49 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Minderheidskabinet Rusland I
Formeren doe je samen, niet alleen. Als je dat als politicus niet beseft, dan moet je heel snel een andere job gaan zoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch is D66 in de lead en mogen ze laten zien dat ze het kunnen, dat formeren.
Als dat de enige optie is op dit moment, dan moeten ze maar voor landsbelang gaan. En gaan praten.
Alles alleen maar bij Yeşilgöz leggen, dan geef je haar wel heel veel macht.
Als ik jou was, zou ik naar Rusland verhuizen. Goede reis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou het vet zijn. Een Nederlandse premier die naar Moskou gaat om te praten over vrede en herstel van economische betrekkingen.
Bel mij als ze daar niemand voor kunnen vinden!
Ik denk dat Thierry dat dan zal doen met zijn contacten daar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zou het vet zijn. Een Nederlandse premier die naar Moskou gaat om te praten over vrede en herstel van economische betrekkingen.
Bel mij als ze daar niemand voor kunnen vinden!
De PVV is gewoon even groot als D66.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
PVV en FvD, die werkelijk door iedereen uitgesloten zijn. Zelfs Coenradi geeft aan dat wat haar betreft JA21 niet met deze partijen gaat regeren.
Je vergeet Halbe Zijlstra.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat Thierry dat dan zal doen met zijn contacten daar.
Overigens krijg ik van Struijs het idee dat die helemaal niet zo rechts is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Doe mij de complete andere helft maar, als kabinet anti-Poetin I.
Zeg, wil je dit NOOIT meer doen alsjeblieft?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:49 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Minderheidskabinet Rusland I
Nee, die hoort er idd niet bij, zie zeker gebeuren dat die meer met GLPvdA dan met VVD mee stemt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens krijg ik van Struijs het idee dat die helemaal niet zo rechts is.
PVV is geen betrouwbare partij. Er is geen enkele andere partij die weer met deze onbetrouwbare man in een coalitie wil. En dat heeft niet vooral met zijn ideeën te maken, maar met het feit dat hij al meerdere malen bewezen heeft niet betrouwbaar te zijn en alleen zijn eigen gang te willen gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij dat ze NIEMAND hebben uitgesloten?
Ze hebben al minimaal twee partijen uitgesloten.
[..]
De PVV is gewoon even groot als D66.
Dat eindeloze uitsluiten is gewoon drama. En alle partijen doen er aan mee.
En Yeşilgöz mag ook al een toontje lager gaan zingen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
PVV is geen betrouwbare partij. Er is geen enkele andere partij die weer met deze onbetrouwbare man in een coalitie wil. En dat heeft niet vooral met zijn ideeën te maken, maar met het feit dat hij al meerdere malen bewezen heeft niet betrouwbaar te zijn en alleen zijn eigen gang te willen gaan.
In het land verbreken diverse PVV-fracties het contact met de partij omdat ze niet langer alleen naar de nukken van het opperhoofd willen luisteren en moeten handelen.
De PVV is geen democratische partij.
Ik vind de idee dat er WEL met hen onderhandeld zou moeten worden een gotspe.
Nou ja, ik vind je reacties niet heel fijn, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:55 schreef capricia het volgende:
[..]
En Yeşilgöz mag ook al een toontje lager gaan zingen.
Het is wel bal.
De PVV heeft meermaals kansen gehad. Meermaals gefaald.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef capricia het volgende:
[..]
De PVV is gewoon even groot als D66.
Dat eindeloze uitsluiten is gewoon drama. En alle partijen doen er aan mee.
Eens, doen alsof het uitsluiten van GLPvdA en het uitsluiten van PVV vergelijkbaar is, is echt totaal absurd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
PVV is geen betrouwbare partij. Er is geen enkele andere partij die weer met deze onbetrouwbare man in een coalitie wil. En dat heeft niet vooral met zijn ideeën te maken, maar met het feit dat hij al meerdere malen bewezen heeft niet betrouwbaar te zijn en alleen zijn eigen gang te willen gaan.
In het land verbreken diverse PVV-fracties het contact met de partij omdat ze niet langer alleen naar de nukken van het opperhoofd willen luisteren en moeten handelen.
De PVV is geen democratische partij.
Ik vind de idee dat er WEL met hen onderhandeld zou moeten worden een gotspe.
Jij wil stampvoetende kleuter Yeşilgöz haar zin geven en wordt boos op Jetten omdat hij dat niet doet, dat vind ik wel een erg bijzondere insteek.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is wel bal.
Ik heb niet de indruk dat de man contacten heeft op enig aanzienlijk niveau in Rusland.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat Thierry dat dan zal doen met zijn contacten daar.
Ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is wel bal.
Dus uiteindelijk is iedereen van alles en nog wat aan het uitsluiten en zit Buma met zijn handen in zijn haren en is er niets meer mogelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens, doen alsof het uitsluiten van GLPvdA en het uitsluiten van PVV vergelijkbaar is, is echt totaal absurd.
De PVV is uitgesloten op basis van totale onbetrouwbaarheid en het willen slopen van de democratie. Dat gaat verder dan de inhoud, dat is gewoon principieel.
Dit ja.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
GL-PvdA uitsluiten om redenen die je eigenlijk niet kan uitleggen, en ondertussen aangeven wel met FvD te willen babbelen. En dan pretenderen een partij te vertegenwoordigen die je serieus moet nemen?
Ja dag.
Boos ben ik niet. Vind het vooral amusant. Deze dans.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij wil stampvoetende kleuter Yeşilgöz haar zin geven en wordt boos op Jetten omdat hij dat niet doet, dat vind ik wel een erg bijzondere insteek.
Nee, alleen Yeşilgöz sluit echt uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk is iedereen van alles en nog wat aan het uitsluiten en zit Buma met zijn handen in zijn haren en is er niets meer mogelijk.
Goed gewerkt!
Als je van mening bent dat je de VVD niet serieus moet nemen, misschien die partij ook maar uit gaan sluiten?quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
GL-PvdA uitsluiten om redenen die je eigenlijk niet kan uitleggen, en ondertussen aangeven wel met FvD te willen babbelen. En dan pretenderen een partij te vertegenwoordigen die je serieus moet nemen?
Ja dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |