Man, die Reetveger met z'n triomfantelijke bakkes... ook nog even noemen dat Davina Michelle er echt wel klaar voor was. En dan dat wijf ernaast die zegt "maar het gaat toch om de muziek, niet om politiek". JA DAAROM MOET ISRAËL JUIST NIET MEEDOEN STOMME TRUT!quote:Op donderdag 4 december 2025 19:32 schreef NailQueen het volgende:
Ah ik heb eindelijk een gezicht bij Reetveger
Altijd van die onzin, dit soort statements.quote:
Ik heb echt nog geen idee wat ik wel of niet ga kijken.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:57 schreef Momo het volgende:
Gaan mensen nog nationale finales kijken of enkel Sanremo?
Sanremo sowieso. De rest moet ik nog even zien. De afgelopen jaren genoot ik meer van het NF seizoen dan ESF zelf.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:57 schreef Momo het volgende:
Pssst extra stembiljetten voor de volgende verkiezingen? Extra doping voor je sport?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het toch bijzonder om te zien hoeveel mensen geen moeite hebben met stemmanipulatie. Je zou bijna gaan denken dat ze geen idee hebben wat er allemaal is gebeurd.
Dan helpt het niet dat als er een "expert" als Reetveger wordt uitgenodigd hij daar helemaal niks over zegt. Sterker nog, hij benadrukt alleen maar dat Nederland een soort roepende in de woestijn is, en dat we eigenlijk niet zo moeten zeuren en gewoon moeten meedoen. Ja, dan snapt mevrouw Van Zetten uit Tiel natuurlijk ook niet wat het probleem is.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het toch bijzonder om te zien hoeveel mensen geen moeite hebben met stemmanipulatie. Je zou bijna gaan denken dat ze geen idee hebben wat er allemaal is gebeurd.
En ook dit was Stefan Raatgever.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:37 schreef spitskool het volgende:
Taco zegt dat Omroep Max het volgens sterke geruchten wil overnemen volgend jaar (in 2027 dus). Omroep Max… ga weg man
Ja, ik denk dat er veel mensen zijn die denken dat het alleen maar draait om wat er in Gaza aan de hand is en dat ze niet op de hoogte zijn van de misdragingen van de Israëlische delegatie en de stemmenmanipulatie.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:01 schreef Cyan9 het volgende:
Het is dan ook veel makkelijker om maar wat te roepen. Eigenlijk best treurig.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er veel mensen zijn die denken dat het alleen maar draait om wat er in Gaza aan de hand is en dat ze niet op de hoogte zijn van de misdragingen van de Israëlische delegatie en de stemmenmanipulatie.
Nationale finales > Eurovisie.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:57 schreef Momo het volgende:
Tja, als je dat wel opbrengt in NWS dan is het antwoord "Ach het is wat'. Net alsof hun graag zouden willen zien dat mensen vals spelen in iets dat ze zelf graag kijken.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er veel mensen zijn die denken dat het alleen maar draait om wat er in Gaza aan de hand is en dat ze niet op de hoogte zijn van de misdragingen van de Israëlische delegatie en de stemmenmanipulatie.
Ik vermoed dat het vooral wordt misbruikt om bepaalde politiek overtuigingen kracht bij te zetten. Wat dat betreft ben ik blij dat er ook genoeg mensen zijn die wat verder kijken dan hun neus lang is.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja, als je dat wel opbrengt in NWS dan is het antwoord "Ach het is wat'. Net alsof hun graag zouden willen zien dat mensen vals spelen in iets dat ze zelf graag kijken.
Ik ben hartstikke pro Oekraine, maar als hun met het stemsysteem zouden fucken, zou ik ook zeker niet blij zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het vooral wordt misbruikt om bepaalde politiek overtuigingen kracht bij te zetten. Wat dat betreft ben ik blij dat er ook genoeg mensen zijn die wat verder kijken dan hun neus lang is.
Maar dat is dan ook maar een bijzaak. Wat Israël deed, was niet volledig verboden en de regels zijn ondertussen aangepast.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Eens. Zelfde geldt voor ander wangedrag, daar zou gewoon naar gehandeld moeten worden.quote:Op donderdag 4 december 2025 20:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke pro Oekraine, maar als hun met het stemsysteem zouden fucken, zou ik ook zeker niet blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |