Kan ie weer lullen over Borsato en Ail B en Moeder Monique.quote:
Die komen later vanavond met een update.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef PinkLow het volgende:
Portugal er ook uit? Of is dit enkel een gerucht.
Ik weet niet waarom, maar erger me ook het meest aan deze landen. Vooral Zweden en Noorwegen.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Wij juichen niet meer voor Scandinavië.
Eenschquote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar erger me ook het meest aan deze landen. Vooral Zweden en Noorwegen.
Zweden verbaast me niets. Noorwegen schreeuwt vaak maar durft nooit acties te ondernemen.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Wij juichen niet meer voor Scandinavië.
Ik gok dat dit het is? Anders hadden we het wel eerder gehoord denk ik. Misschien IJsland en België nog, maar weet niet.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:22 schreef PinkLow het volgende:
Nou ik ga even afwassen om dan hopelijk hier straks te kunnen lezen dat nog 10 landen zich hebben teruggetrokken.
Ja, bij Cyprus of Azerbeidzjan is het toch meer “our expectations were low…”quote:Op donderdag 4 december 2025 19:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar erger me ook het meest aan deze landen. Vooral Zweden en Noorwegen.
Mwah, met al die Oost-Europese landen erbij heeft Oekraïne ook goede kans.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:29 schreef Dave het volgende:
Want wat ze ook sturen, winst voor Israël lijkt me nu een zekerheidje.
Ik hoop in ieder geval dat er zoveel kosten bijkomen nu dat heel veel landen en de EBU snappen wat je krijgt als je een valsspeler beloondquote:Op donderdag 4 december 2025 18:48 schreef Aadrianus het volgende:
Ik hoop van harte dat Israël volgend jaar het festival definitief om zeep helpt. EBU verdient het.
Is dat de man die nu praat bij Eva?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:32 schreef NailQueen het volgende:
Ah ik heb eindelijk een gezicht bij Reetveger
Dus gewoon een livestream op NPO start en op een bijkanaalquote:
Lijkt mij ook de meest passende oplossing.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus gewoon een livestream op NPO start en op een bijkanaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |