Jaja, je moet natuurlijk wel indruk maken op de anderen en voorkomen dat je gezichtsverlies lijdt. Is natuurlijk ook een stukje schaamte en onzekerheid en dergelijke. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op donderdag 4 december 2025 17:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Ach, de een heeft het over 'hopen', de ander over 'moeten'. Komt in feite op hetzelfde neer.
Ik denk overigens dat het OM wel in beroep gaat. Want laten we wel wezen, dit vandaag is wel een enorm gezichtsverlies voor het OM. Wat een pleefiguur zeg (en ja ze hebben zich dit zelf ingebrokt maar dan nog)![]()
Ik denk ook dat Borsato zijn aangifte van smaad/laster niet intrekt (verwachting: sepot) en hem en duo Knoops kennende zal hij de dame(s) ook wel civielrechtelijk dagen. Al was het al om zijn naam verder te zuiveren. Want wat heeft hij nog te verliezen?
En wat Ootje zegt: niks doen = afwachten wat Nathalie nog allemaal gaat doen (waaronder dat boek). Ik ging niet nogmaals geduldig afwachten hoe ik nogmaals publiekelijk te kakken werd gezet, meteen je tanden laten zien zodat moeder het wel uit haar bolle kop laat Borsato nog verder te bechadigen.
Voor de materiële schade hoeft-ie het niet te doen, zo vermogend zijn de Thielens niet.
Just my 2 cents
Je kan beweren dat je een vrouw bent, maar we hebben daarnet alweer geleerd dat vrouwen over de meest gevoelige zaken kunnen liegen. Schaam jequote:
Want jij dacht dat vrouwen nooit liegen? Dan denk je vast ook dat vrouwen naar roosjes ruiken als ze poepen.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je kan beweren dat je een vrouw bent, maar we hebben daarnet alweer geleerd dat vrouwen over de meest gevoelige zaken kunnen liegen. Schaam je
Extra duidelijk?quote:Op donderdag 4 december 2025 18:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik dacht dat als er onvoldoende bewijs is maar er niet gesteld wordt dat iemand onschuldig is het vaak naar de hogere rechter gaat om het te laten toetsen.. er was ook geen uitspraak over de betrouwbaarheid van de aangifte. En volgens mij ook dat het om een zedenzaak gaat met een minderjarige en een publiek figuur.. dan kan ik me voorstellen dat ze een extra duidelijke uitspraak willen hebben..
Zelf vind ik het ook raar hoe ze toen zogenaamd 500 uur aan materiaal hadden doorgenomen zo snel, volgens mij is dat niet zo, maar goed dat is een ander verhaal. Ik vind het allemaal een beetje te vaag
Die was live bij een radioprogramma, zie site van Shownieuws daar hebben ze het fragment.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:36 schreef superniger het volgende:
Geen John van den Heuvel bij Boulevard.
Lafaard.
Clarice wel aanwezig? Die kan vd Heuvel ook wel schieten volgens mij.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:36 schreef superniger het volgende:
Geen John van den Heuvel bij Boulevard.
Lafaard.
Jaquote:Op donderdag 4 december 2025 18:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Clarice wel aanwezig? Die kan vd Heuvel ook wel schieten volgens mij.
https://www.shownieuws.nl(...)vonnis-marco-borsatoquote:Op donderdag 4 december 2025 18:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die was live bij een radioprogramma, zie site van Shownieuws daar hebben ze het fragment.
Hij was zijn bijdrage flink aan het bagatelliseren.
Dat doet hij dan ook.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan kan Marco dat meisje en die moeder aanklagen wegens laster.
John heeft altijd ruzie met advocaten bij Boulevard.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Clarice wel aanwezig? Die kan vd Heuvel ook wel schieten volgens mij.
Ja, als je een precedent wil scheppen voor toekomstige zaken, dan is het nuttig als er gesproken wordt over schuldig/onschuldig in plaats van slechts het ontbreken van bewijs.. (inclusief de rest dat ik meldde als redenen) dit is een vrij unieke zaakquote:
Dat de aarde niet meer rond isquote:Op donderdag 4 december 2025 18:35 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
HOE VERTEL IK JOUUUUUUUUU
@:wereldgozer
Dus dan vind je dat ons rechtssysteem niet goed functioneert?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, als je een precedent wil scheppen voor toekomstige zaken, dan is het nuttig als er gesproken wordt over schuldig/onschuldig in plaats van slechts het ontbreken van bewijs.. (inclusief de rest dat ik meldde als redenen) dit is een vrij unieke zaak
Echt?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne Coldeweijer’s programma De Juice is toevallig ineens uit de programmering gehaald.![]()
Das toevallig..
Nu nog ff op het ontslag van John van den Heuvel wachten…
Uhm.. wat bedoel je? Het mogelijk in beroep gaan door het OM is toch ook onderdeel van het rechtssysteem?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus dan vind je dat ons rechtssysteem niet goed functioneert?
Domper voor Yvonne Coldeweijer: juice-programma uitgesteldquote:
Ordinaire ramptoerist dusquote:Op donderdag 4 december 2025 18:02 schreef Masberum het volgende:
Ik hoop dat het OM in hoger beroep gaat, dit soort drama trekt mij wel
Gelukkig doe jij niet weer je standaard riedeltjequote:Op donderdag 4 december 2025 20:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Ordinaire ramptoerist dus![]()
Gelukkig niet gehinderd door veel kennis van zaken![]()
En mijn standaard riedeltje is ....?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij niet weer je standaard riedeltje
Weet iemand of Angela nog ergens aanschuift vanavond of morgen?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu nog ff op het ontslag van John van den Heuvel wachten…
Als iets of iemand je niet zint ga je maar gewoon dingen zeggen over de anderquote:Op donderdag 4 december 2025 20:10 schreef r_one het volgende:
[..]
En mijn standaard riedeltje is ....?
Nee hoor, ik confronteer wel mensen met hun eigen uitspraken, dat klopt. Maar "gewoon maar dingen zeggen" (als in dikke duim) ....quote:Op donderdag 4 december 2025 20:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als iets of iemand je niet zint ga je maar gewoon dingen zeggen over de ander
Waarom ga je dan niet in op de argumenten die ik geef? Maar zeg je gewoon dat ik er geen kennis van heb?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee hoor, ik confronteer wel mensen met hun eigen uitspraken, dat klopt. Maar "gewoon maar dingen zeggen" (als in dikke duim) ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |