Humor, gadverdamme, moeten we niet willen.quote:
Ja joh, ik lig dubbelquote:Op donderdag 4 december 2025 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Humor, gadverdamme, moeten we niet willen.
Marco nam moeders anders ook heel serieus.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:33 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen hier nemen het heel serieus
Niet alleen moedersquote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Marco nam moeders anders ook heel serieus.
Nee joh, het is gewoon één grote klucht. Zoals altijd met kindjes betasten .... boeiuh johquote:Op donderdag 4 december 2025 15:33 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen hier nemen het heel serieus
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Marco nam moeders anders ook heel serieus.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal niet gevolgd, mijn welgemeende excuses.
Maan ook, maar dat snapte ik destijds wel.quote:
Is je hond wel meerderjarig?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Maan ook, maar dat snapte ik destijds wel.
Tegenwoordig zou ik m'n hond er nog vanaf trekken, en ik heb niet eens een hond.
Honden aftrekken is sowieso vies.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik m'n hond er nog vanaf trekken, en ik heb niet eens een hond.
Is die zo slecht opgedroogd ja?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sterktequote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon één grote klucht. Zoals altijd met kindjes betasten .... boeiuh joh![]()
![]()
Nee dat valt wel mee, ze is alleen nogal een beetje gek aan het doen.quote:
Pijp ze dan lieverquote:Op donderdag 4 december 2025 15:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Honden aftrekken is sowieso vies.
Beter neuk je een geitquote:
112?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingsnummer van Marco Borsato?
Hoe gekker, hoe beter. Relatiemateriaal was het toch niet voor Marco.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee, ze is alleen nogal een beetje gek aan het doen.
Niet meer het lieve girl next door meisje
Dat nummer over z'n konijn (Flappie) vind ik wel grappigquote:Op donderdag 4 december 2025 15:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat is jouw lievelingsnummer van Marco Borsato?
Is overal waar hij komtquote:Op donderdag 4 december 2025 15:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Sinds @:GGMM in het topic is loopt alles volledig uit de hand.
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat nummer over z'n konijn (Flappie) vind ik wel grappig
Jij?
Z'n columns waren ook wel aardig.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij?
Ja die gaat wel. Die met Maximaquote:Op donderdag 4 december 2025 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij?
Als hij komt, loopt het volledig uit de hand. Zou hij veel eiwitten tot zich nemen?quote:
Daar wil ik helemaal niet over nadenken dank je welquote:Op donderdag 4 december 2025 15:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als hij komt, loopt het volledig uit de hand. Zou hij veel eiwitten tot zich nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |