Dat valt niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:21 schreef TjjWester het volgende:
"Daar komt bij dat er in deze zaak ook kanttekeningen zijn te plaatsen bij wat het ‘dagboek’ is genoemd. Er wordt namelijk gesproken over een dagboek, maar op de pagina waar de datum “18’06’2015” op is geschreven wordt iets beschreven wat – volgens de tekst op dezelfde pagina –sinds ongeveer vijf maanden speelt. Niet blijkt dat er op de betreffende dag zelf iets is voorgevallen. Daarnaast hebben meerdere deskundigen onderzoek gedaan naar het boekje. Uit deze onderzoeken blijkt dat niet kan worden vastgesteld wanneer de passages daadwerkelijk zijn opgeschreven. Daarbij zijn er op de hiervoor genoemde pagina met datum 18 juni 2015 stukken tekst doorgestreept net voor de tijdsaanduiding ‘vijf maanden ofzo”, die de indruk kunnen wekken dat de passage op een andere datum is geschreven. De rechtbank stelt verder vast dat op basis van de inhoud van de passages ook niet duidelijk kan worden afgeleid waar en wanneer de handelingen die worden genoemd zouden zijn gepleegd. Daarbij is de beschrijving van de vermeende ontuchtige handelingen zeer algemeen.
De rechtbank is gelet op al het voorgaande van oordeel dat het dagboek niet kan dienen als steunbewijs"
Zou er dan toch gerommeld zijn met het dagboek?
Goh .... ja?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook dingen die niet strafbaar zijn maar die wel een beetje dubieus zijn, en daarbij maakt context weldegelijk uit.
Dat zijn we ook, we hebben alleen een andere mening over wat moreel acceptabel is en wat moreel niet acceptabel is. Zoals gezegd, Marcootje is wat mij betreft een beetje een viespeuk en deze situatie kwam hem wel lekker uit en kon ie zich mooi in mee laten voeren. Daarin is blijkbaar niets gebeurd wat bewezen strafbaar is.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Goh .... ja?![]()
Echt?![]()
Mooi, dan zijn we het eens.
Het is een schoolschriftje.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:21 schreef TjjWester het volgende:
"Daar komt bij dat er in deze zaak ook kanttekeningen zijn te plaatsen bij wat het ‘dagboek’ is genoemd. Er wordt namelijk gesproken over een dagboek, maar op de pagina waar de datum “18’06’2015” op is geschreven wordt iets beschreven wat – volgens de tekst op dezelfde pagina –sinds ongeveer vijf maanden speelt. Niet blijkt dat er op de betreffende dag zelf iets is voorgevallen. Daarnaast hebben meerdere deskundigen onderzoek gedaan naar het boekje. Uit deze onderzoeken blijkt dat niet kan worden vastgesteld wanneer de passages daadwerkelijk zijn opgeschreven. Daarbij zijn er op de hiervoor genoemde pagina met datum 18 juni 2015 stukken tekst doorgestreept net voor de tijdsaanduiding ‘vijf maanden ofzo”, die de indruk kunnen wekken dat de passage op een andere datum is geschreven. De rechtbank stelt verder vast dat op basis van de inhoud van de passages ook niet duidelijk kan worden afgeleid waar en wanneer de handelingen die worden genoemd zouden zijn gepleegd. Daarbij is de beschrijving van de vermeende ontuchtige handelingen zeer algemeen.
De rechtbank is gelet op al het voorgaande van oordeel dat het dagboek niet kan dienen als steunbewijs"
Zou er dan toch gerommeld zijn met het dagboek?
De rechtbank noemt het een dagboek.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is een schoolschriftje.
Hun mores is niet mijn mores. Maar ik ga het niet veralgemeniseren door het "moreel verwerpelijk" te noemen.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, we hebben alleen een andere mening over wat moreel acceptabel is en wat moreel niet acceptabel is. Zoals gezegd, Marcootje is wat mij betreft een beetje een viespeuk en deze situatie kwam hem wel lekker uit en kon ie zich mooi in mee laten voeren. Daarin is blijkbaar niets gebeurd wat bewezen strafbaar is.
Jij vindt (blijkbaar?) dat Marco daarin moreel prima heeft gehandeld, ik vind van niet. Dat kan.
En stelt zelfs vraagtekens erbij of het werkelijk een DAGboek was.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De rechtbank noemt het een dagboek.
Lastig he, discussiëren op inhoudquote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef Aberkullie het volgende:
Alleen voor die jas al hadden ze hem levenslang moeten geven.
Eigenlijk al toen hij Afscheid nemen bestaat niet opnam, maar soit.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:29 schreef Aberkullie het volgende:
Alleen voor die jas al hadden ze hem levenslang moeten geven.
Humor, gadverdamme, moeten we niet willen.quote:
Ja joh, ik lig dubbelquote:Op donderdag 4 december 2025 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Humor, gadverdamme, moeten we niet willen.
Marco nam moeders anders ook heel serieus.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:33 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen hier nemen het heel serieus
Niet alleen moedersquote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Marco nam moeders anders ook heel serieus.
Nee joh, het is gewoon één grote klucht. Zoals altijd met kindjes betasten .... boeiuh johquote:Op donderdag 4 december 2025 15:33 schreef GGMM het volgende:
Sommige mensen hier nemen het heel serieus
quote:Op donderdag 4 december 2025 15:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Marco nam moeders anders ook heel serieus.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal niet gevolgd, mijn welgemeende excuses.
Maan ook, maar dat snapte ik destijds wel.quote:
Is je hond wel meerderjarig?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Maan ook, maar dat snapte ik destijds wel.
Tegenwoordig zou ik m'n hond er nog vanaf trekken, en ik heb niet eens een hond.
Honden aftrekken is sowieso vies.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik m'n hond er nog vanaf trekken, en ik heb niet eens een hond.
Is die zo slecht opgedroogd ja?quote:Op donderdag 4 december 2025 15:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sterktequote:Op donderdag 4 december 2025 15:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee joh, het is gewoon één grote klucht. Zoals altijd met kindjes betasten .... boeiuh joh![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |