quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks is het Hadjar die achter Max en Piastri op het podium staat
Als Norris uitvalt vind ik het prima.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell gaat winnen met Piastri er achter. En Max voltooid het podium.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met Verstappen dan
Netjes toch.quote:
P9 mag ook.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Norris uitvalt vind ik het prima.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
ode to the bouncer @:esf1gamer
Hirakawa
Uitvallen is beter.quote:
90% van de F1 fans kan daarmee leven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als Norris uitvalt vind ik het prima.
P9 is leuker wanneer Piastri 2e wordt en Max 3e.quote:
Wie weet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
gaan we morgen een historische polerun zien van Max?
quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:57 schreef greysbones het volgende:
gaan we morgen een historische polerun zien van Max?
En Ferrari.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat de Merc ertussen zitten
dat zou wel heel bijzonder zijnquote:
Lewis moet er ook bij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zou wel heel bijzonder zijn
maar Lec weet je die geeft zijn plekje niet op
je wilt 4 andere coureurs tussen max en Piaquote:
Dat is onmogelijk.quote:
Ja en Norris.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt 4 andere coureurs tussen max en Pia
nu nog de 1 2 3tjes en wie er uiteindelijk won... zodat we weten hoe vaak nummer 1 verloorquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:59 schreef raptorix het volgende:
Terugkomend hoe vaak er nog 3 coureurs in de laatste race kampioen konden worden:
[ afbeelding ]
Alles is mogelijkquote:
Ik wist dat je dat iemand dat ging vragenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu nog de 1 2 3tjes en wie er uiteindelijk won... zodat we weten hoe vaak nummer 1 verloor
Ik zou je voor gek verklaren als Verstappen niet 100 punten was ingelopen.quote:
ja als je 1 vinger geeft kun je net zo goed je hele hand gevenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat iemand dat ging vragen
niet altijd het achterste van je tong laten zienquote:
of wel om ze bang te maken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet altijd het achterste van je tong laten zien
Daarbij hou je er geen rekening mee dat er ook schrapresultaten waren. Zowel in de jaren '50 (beste 4 resultaten tellen) als jaren '80 (beste 11 resultaten)quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:59 schreef raptorix het volgende:
Terugkomend hoe vaak er nog 3 coureurs in de laatste race kampioen konden worden:
[ afbeelding ]
Volgens Alard een blikje red bull.quote:
jep zie het nu ook goedquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens Alard een blikje red bull.
Max is aan het Mario karten.
ging het in dit verhaal ook niet over. het ging er om hoe vaak de nummer 1 voor de driekanshebbersrace niet op 1 bleefquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarbij hou je er geen rekening mee dat er ook schrap resultaten waren. Zowel in de jaren '50 als jaren '80.
Bijna. Net een close shot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep zie het nu ook goed
een redbull blikje ja
Om RBR ff te vrijwaren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
aah toch geen redbull
een look a like
5 van de 6 keer. Alleen in 1959 werd de leider kampioen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ging het in dit verhaal ook niet over. het ging er om hoe vaak de nummer 1 voor de driekanshebbersrace niet op 1 bleef
the meme with the frogquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"If you have the most points, you win the championship"
Wie had dat gedacht…quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef TweedeKlum het volgende:
De familie Leclerc barst van de humor.
Je ziet bij Hamilton wat er gebeurt als je zonder humor bij Ferrari zitquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef TweedeKlum het volgende:
De familie Leclerc barst van de humor.
vond het ook een grappige opmerkingquote:
heeft hij uberhaupt humor?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je ziet bij Hamilton wat er gebeurt als je zonder humor bij Ferrari zit
Samen met Vettel was hij buiten de baan wel een komisch duoquote:
dat schrijf ik toe aan Vettelquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Samen met Vettel was hij buiten de baan wel een komisch duo
En dat voor een Duitser.quote:
Om Zak in de zeik te nemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij is het niet heel erg kapot.
Mijn vader gisteren ook dat Max punten kwijt was geraakt na de vorige race. Gaat het om zijn strafpunten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
De kop op de clickbaitsites zal zijn: Norris wint vrije training, Verstappen sloopt auto.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader gisteren ook dat Max punten kwijt was geraakt na de vorige race. Gaat het om zijn strafpunten.
"Lewis, we need you to pick up the pace."quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:48 schreef Kickstart het volgende:
Zo ga nu ffe de 2016 race op Abu Dhabi terugkijken
Ook een spannende race waarbij Rosberg met een 2e of 3e plek genoeg had om kampioen te worden
Zie hoe Lewis de boel maar aan het ophouden was om Rosberg in de schoot van Vettel te werpen.
Max spint in het begin maar komt sterk terug
Klopt. Just let us race.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
"Lewis, we need you to pick up the pace."
"I am losing the worldtitle now" of zoiets, episch was het wel.
Nou vertelquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat iemand dat ging vragen
Dat heb ik je al gezegdquote:
Z(w)akquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren gaat blijkbaar toch teamorders doen als het erop aan komt.
quote:
Volgens mij zat in eerste ook een foutje, omdat ik per ongeluk de punten van laatste race pakte, en niet van voorlaatstequote:
Ik dacht dat McLaren hun coureurs vrij wilde laten racen? Papaya rules? Wat gebeurt dat gebeurt?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren gaat blijkbaar toch teamorders doen als het erop aan komt.
Ze willen Norris koste wat kost laten winnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat McLaren hun coureurs vrij wilde laten racen? Papaya rules? Wat gebeurt dat gebeurt?
Ja precies. Die praat over "we hebben nog liever dat Verstappen wint dan dat we een teamorder geven" was zeker toen Piastri nog aan de leiding ging.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze willen Norris koste wat kost laten winnen
Was het niet Max ipv Vettel?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:48 schreef Kickstart het volgende:
Zo ga nu ffe de 2016 race op Abu Dhabi terugkijken
Ook een spannende race waarbij Rosberg met een 2e of 3e plek genoeg had om kampioen te worden
Zie hoe Lewis de boel maar aan het ophouden was om Rosberg in de schoot van Vettel te werpen.
Max spint in het begin maar komt sterk terug
Alleen bij het al zo vaak gestelde scenario.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze willen Norris koste wat kost laten winnen
Max reed achter Vettelquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zat in eerste ook een foutje, omdat ik per ongeluk de punten van laatste race pakte, en niet van voorlaatste
[ afbeelding ]
Maar ik vroeg de hand van rap.quote:
Het is niet "net zoals altijd".quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen bij het al zo vaak gestelde scenario.
Dus nee, bij aanvang van de race krijgen ze gewoon gelijke kansen net zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |