Mijn vader gisteren ook dat Max punten kwijt was geraakt na de vorige race. Gaat het om zijn strafpunten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:35 schreef TweedeKlum het volgende:
De kop op de clickbaitsites zal zijn: Norris wint vrije training, Verstappen sloopt auto.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader gisteren ook dat Max punten kwijt was geraakt na de vorige race. Gaat het om zijn strafpunten.
"Lewis, we need you to pick up the pace."quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:48 schreef Kickstart het volgende:
Zo ga nu ffe de 2016 race op Abu Dhabi terugkijken
Ook een spannende race waarbij Rosberg met een 2e of 3e plek genoeg had om kampioen te worden
Zie hoe Lewis de boel maar aan het ophouden was om Rosberg in de schoot van Vettel te werpen.
Max spint in het begin maar komt sterk terug
Klopt. Just let us race.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
"Lewis, we need you to pick up the pace."
"I am losing the worldtitle now" of zoiets, episch was het wel.
Nou vertelquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat iemand dat ging vragen
Dat heb ik je al gezegdquote:
Z(w)akquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren gaat blijkbaar toch teamorders doen als het erop aan komt.
quote:
Volgens mij zat in eerste ook een foutje, omdat ik per ongeluk de punten van laatste race pakte, en niet van voorlaatstequote:
Ik dacht dat McLaren hun coureurs vrij wilde laten racen? Papaya rules? Wat gebeurt dat gebeurt?quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren gaat blijkbaar toch teamorders doen als het erop aan komt.
Ze willen Norris koste wat kost laten winnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat McLaren hun coureurs vrij wilde laten racen? Papaya rules? Wat gebeurt dat gebeurt?
Ja precies. Die praat over "we hebben nog liever dat Verstappen wint dan dat we een teamorder geven" was zeker toen Piastri nog aan de leiding ging.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze willen Norris koste wat kost laten winnen
Was het niet Max ipv Vettel?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:48 schreef Kickstart het volgende:
Zo ga nu ffe de 2016 race op Abu Dhabi terugkijken
Ook een spannende race waarbij Rosberg met een 2e of 3e plek genoeg had om kampioen te worden
Zie hoe Lewis de boel maar aan het ophouden was om Rosberg in de schoot van Vettel te werpen.
Max spint in het begin maar komt sterk terug
Alleen bij het al zo vaak gestelde scenario.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze willen Norris koste wat kost laten winnen
Max reed achter Vettelquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zat in eerste ook een foutje, omdat ik per ongeluk de punten van laatste race pakte, en niet van voorlaatste
[ afbeelding ]
Maar ik vroeg de hand van rap.quote:
Het is niet "net zoals altijd".quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen bij het al zo vaak gestelde scenario.
Dus nee, bij aanvang van de race krijgen ze gewoon gelijke kansen net zoals altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |