Vorige race hield hij de auto ook heel en binnen de lijntjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:02 schreef Perox het volgende:
Mijn inschatting:
Max: 5%
Piastri: 0%
Norris: 95%
0% kans bestaat niet, maar verwaarloosbaar klein voor Piastri. De uiterst kleine kans dat Max en Norris beiden uitvallen om wat voor reden dan ook.
Als Norris de auto heel houdt en binnen de witte lijntjes dan is ie kampioen.
Als het in de laatste ronde van de race zo is als vorige week dan zakt Piastri af en is Norris kampioen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Vorige race hield hij de auto ook heel en binnen de lijntjes.
Max heeft echt wel meer dan 5% kans, want als het podium is zoals vorige week dan heeft Max hem gewoon.
Lijkt me sterk dat dat hok nu ineens de snelste is terwijl het amper een week geleden nog drama was.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:06 schreef vosss het volgende:
Hij gaat zondag iedereen de moeder racen en zijn 5de titel pakken! Ik weet het zeker!!
Nee want Max staat 12 punten achter. Als hij wint krijgt hij er 25 bij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Als het in de laatste ronde van de race zo is als vorige week dan zakt Piastri af en is Norris kampioen.
Als Norris uitvalt en piastri wint de race is ie gewoon kampioen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:02 schreef Perox het volgende:
Mijn inschatting:
0% kans bestaat niet, maar verwaarloosbaar klein voor Piastri. De uiterst kleine kans dat Max en Norris beiden uitvallen om wat voor reden dan ook.
Ik denk dat Max alleen kans maakt als Norris uitvalt en in die case heeft Piastri ook kans. Hij hoeft dan alleen maar Max te verslaan voor de win. Die kans acht ik niet ondenkbeeldig. Sterker nog: ik zie Piastri eerder winnen dan Max.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:02 schreef Perox het volgende:
Mijn inschatting:
Norris is toch vierde geworden vorige race? Als Piastri zich laat afzakken tot plek 4 is Norris dus kampioen want dan schuift hij een plek op.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee want Max staat 12 punten achter. Als hij wint krijgt hij er 25 bij.
Als Norris net als vorige week 4de wordt krijgt hij 12 punten.
Max krijgt dus 13 punten meer en dan wordt hij kampioen met 1 punt verschil in zijn voordeel.
Dat of ik kan zo vroeg nog niet rekenen.
Als ie 2de wordt en Max 4de of lager en Norris geen punten om wat voor reden dan ook dan is Puastri ook kanpioen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als Norris uitvalt en piastri wint de race is ie gewoon kampioen.
Die kans is echt niet 0.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ie 2de wordt en Max 4de of lager en Norris geen punten om wat voor reden dan ook dan is Puastri ook kanpioen.
Het kan alle kanten op.
En dan ook nog eens tot de laatste ronde als dan ineens iemand eraf ligt 9f stuk gaat of lek rijdt of weet ik het dan kan alles weer veranderen.
Dat dachten we vorige week ook en het liep toch weer anders.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef Vliegbaard het volgende:
We hopen natuurlijk met zijn allen op een hele spannende race met een weerzinwekkende ontknoping. Ik ben bang dat het gewoon een hele saaie race wordt met een McLaren die van pole zo naar een 1-2tje rijdt en een Max die daar als derde achteraan sloft.
Ik denk wereldwijd dat er dan wat hartaanvallentjes gebeuren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:06 schreef vosss het volgende:
Hij gaat zondag iedereen de moeder racen en zijn 5de titel pakken! Ik weet het zeker!!
Of Piastri die in de laatste bocht van de laatste ronde stil gaat staan om Norris P3 te geven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Heerlijk.
Nu al zin in beelden van de laatste ronde dat we ineens naar Norris schakelen die door een fout, met een lekke band en een over de bodem schurende voorvleugel op P3 tergend langzaam probeert de bolide over de streep te trekken. Terwijl Antonelli er nog na de laatste bocht voorbij schiet. (Max is al binnen op p1. Straatfeest!)
De statistieken spekrn in het voordeel van Piastri en Max en in het nadeel van Norris.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik denk wereldwijd dat er dan wat hartaanvallentjes gebeuren.
Twee weekenden achter elkaar flinke mazzel, dat houdt een keer op.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat dachten we vorige week ook en het liep toch weer anders.
Zeker, maar driemaal is scheepsrechtquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Twee weekenden achter elkaar flinke mazzel, dat houdt een keer op.
Anticlimax dit waar eindigt norris in dit verhaal?quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell gaat winnen met Piastri er achter. En Max voltooid het podium.
Ik denk van niet, ik denk dat Max allin gaat de eerste bocht hij gaat zich zeker daar niet het kaas van zijn brood laten eten, daarnaast denk ik dat we nog wel wat gekke momenten gaan zien, het is de laatste race en veel coureurs willen nog wat laten zienquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef Vliegbaard het volgende:
We hopen natuurlijk met zijn allen op een hele spannende race met een weerzinwekkende ontknoping. Ik ben bang dat het gewoon een hele saaie race wordt met een McLaren die van pole zo naar een 1-2tje rijdt en een Max die daar als derde achteraan sloft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |