Dat ook, ik kan me niet voorstellen dat Karst richting plaats 40 gaat. Ik vind plek 150 nog verontrustend hoog eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Fred_B het volgende:
Dit suggereert in elk geval geen extreem hoge nieuwe binnenkomer, zoals vorig jaar.
Jij gelooft niet dat S&F dik in de top 100 gaan binnenkomen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Fred_B het volgende:
Dit suggereert in elk geval geen extreem hoge nieuwe binnenkomer, zoals vorig jaar.
Ehhm Lichtje branden gaat wel hoog staanquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Fred_B het volgende:
En we zitten er langer dan een jaar aan vast.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Karst zo hoog binnenkomt vind ik wel verontrustend, ik had niet verwacht dat die serieus in de race zou zijn om hoogste binnenkomer te zijn.
Dit is ook een manier van kijken inderdaad. Misschien zit er wel een gat van 500 platen tussen Rene en Freek. Dat zegt bartje er niet bij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Fred_B het volgende:
Dat kan nog steeds prima, maar binnenkomen in de Top 10 had me ook niets verbaasd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij gelooft niet dat S&F dik in de top 100 gaan binnenkomen?
Bartje voor de sfeerquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is ook een manier van kijken inderdaad. Misschien zit er wel een gat van 500 platen tussen Rene en Freek. Dat zegt bartje er niet bij.
Dat is toch niet uitgesloten?quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds prima, maar binnenkomen in de Top 10 had me ook niets verbaasd.
Kan het dit jaar helaas allemaal wat minder goed volgen, werkrooster komt dit jaar bijzonder ongelukkig uitquote:Op vrijdag 5 december 2025 04:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Iets zegt me dat ik dit jaar meer van de nachtelijke uurtjes van de Top 2000 ga meekrijgen.
Nee,misschien zei ie eerder dat 1 van de 2 in de race was voor hoogste binnenkomer, het ging nogal snelquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is ook een manier van kijken inderdaad. Misschien zit er wel een gat van 500 platen tussen Rene en Freek. Dat zegt bartje er niet bij.
Ik vind plek 1900 al verontrustend, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ook, ik kan me niet voorstellen dat Karst richting plaats 40 gaat. Ik vind plek 150 nog verontrustend hoog eigenlijk.
We kunnen het over een paar minuten terugluisteren.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee,misschien zei ie eerder dat 1 van de 2 in de race was voor hoogste binnenkomer, het ging nogal snel
Als ze in de race zijn met René Karst, zou het me, met alle respect, verbazen als dat allebei voor de Top 10 zou zijn.quote:
Ik kan met niet voorstellen dat René Karst evenveel stemmen krijgt als Simon & Fargunkelquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze in de race zijn met René Karst, zou het me, met alle respect, verbazen als dat allebei voor de Top 10 zou zijn.
Het zegt iets over het niveau van beidenquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En het kwam nog eens in het nieuws voorbij..was toch echt race tussen SeF en Karst
Neequote:Op vrijdag 5 december 2025 11:18 schreef Rob het volgende:
Niemand Christmas Tears van Janet Bowersox gestemd![]()
Je kan nu nog je stemlijst aanpassen
(Is een AI nummer van @:Danny )
Bekijk deze YouTube-video
Als je minder Ads wil kun je een abonnement nemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee
Ik haat stemacties dus ook van FOK
Ik haat AI muziek
En Danny kan beter tijd besteden aan die Ads weghalen ipv AI meuk maken
Platformen waar de bovenste baan van de vlag oranje is, dus niet heel verrassend. Maar wel bevestiging van wat bartcore net zei dus.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
O.b.v. 330 tot nu toe bijgehouden lijstjes op X en FB komen de twee hoogste nieuwe binnenkomers van René Karst en René Karst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |