Origineel om het zo te doen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:18 schreef Jippie het volgende:
Moest even zoeken waar Nova nu staat, maar heb haar gevonden in Abo. Zal morgen een screenshot plaatsen van haar keuze.
Ben benieuwd Jippie.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:18 schreef Jippie het volgende:
Moest even zoeken waar Nova nu staat, maar heb haar gevonden in Abo. Zal morgen een screenshot plaatsen van haar keuze.
Ik raakte lichtelijk in paniek toen ik Nova niet in GC zag staan, via MyCroft vond ik haar in ABOquote:
O verplaatst? Zijn wel meer dingen waar je mee kan verlofen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik raakte lichtelijk in paniek toen ik Nova niet in GC zag staan, via MyCroft vond ik haar in ABO
Ik zie geen ABOquote:Op donderdag 11 december 2025 20:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik raakte lichtelijk in paniek toen ik Nova niet in GC zag staan, via MyCroft vond ik haar in ABO

Mooie lijst met winnaars Jippiequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:57 schreef Jippie het volgende:
Nog even de foto uitvergroot:
[ afbeelding ]
quote:
Gefeliciteerd winnaarsquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:38 schreef Jippie het volgende:
Nova heeft de winnaars random uitgekozen, door haar keuze krijgt iedereen zijn/haar eerste keus garen.
1. @:Pisces29 – Bridal White Gold
2. @:Ceviche – Bridal White Gold
3. @:Tele6 – Bridal White Gold
4. @:Fritsie1960 – English Tearose Gold
5. @:Tink89 - Bridal White Gold
Ik zal jullie zo een DM sturen met het verzoek een adres te geven waar het haakpakket naar toe kan worden gestuurd.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, ook namens Kim
Leuk voor je Fritsie, je kon ook wel eens een meevallertje gebruikenquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dankjewel, en wat een leuke aktie zo vlak voor de feestdagen.
Eindresultaat ga ik posten als het klaar is.
En Fritsie dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nova is duidelijk discriminerend naar mannelijke usernames.
Mijn overgrootmoeder heette Pietje. Dus dat zegt niks. Maar een username met ‘Lord’ erin is niet echt multi-interpretabel.quote:
Mwah, anno 2025 zou ik dat niet met stelligheid durven beweren. Toevallig weet ik dat Fritsie1960 een echte heer is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder heette Pietje. Dus dat zegt niks. Maar een username met ‘Lord’ erin is niet echt multi-interpretabel.
Tegen de zomer weer een kansquote:Op woensdag 17 december 2025 22:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wrijf het vooral nog even in...
quote:
Je bent de NS toch niet? Je hoeft dingen niet aan te kondigen hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:04 schreef Jippie het volgende:
Onderhand wilde ik weer iets nieuws gaan organiseren
Ik wil niet de expert uithangen... maar kan ik je helpen?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 11:28 schreef Tink89 het volgende:
Nee! Hij is moeilijk. Maar ik doe m’n best.
Ik wilde eigenlijk iets voor Pasen organiseren, dat is al op 5 april meneer Lord_Vetinariquote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je bent de NS toch niet? Je hoeft dingen niet aan te kondigen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |