Dat ken ik nietquote:Op woensdag 3 december 2025 19:53 schreef Wrapster het volgende:
@:moonlight doet me altijd denken aan Savage Daughter van Sarah Hester Ross
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:58 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wow Ma1ly dat voelt als eeuwen geleden![]()
Zou goed kunnen dat laatstequote:Op woensdag 3 december 2025 20:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ohhh toch wel, was jij dat niet die dat al eens had gezegd?
quote:Op woensdag 3 december 2025 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dinertime. Maar mijn avondeten is nog aan het ontdooien.
Nee, nasi in de wok.quote:
goed bezigggggquote:Op woensdag 3 december 2025 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, nasi in de wok.
Ik kook gelijk voor twee dagen, gister ging de 2e helft dus in de vriezer. Ik laat het eerst rustig ontdooien en als het ontdooid is weer langzaam opwarmen.
heb je ze geverfd?quote:
Ben je er tevreden over?quote:Op woensdag 3 december 2025 20:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voor het eerst mijn wenkies laten doenwauw wat was ik zenuwachtig haha!! waxen en verven
Ja ben er heel tevreden overquote:Op woensdag 3 december 2025 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je er tevreden over?
No regrets!
ik ben allergisch voor de waxquote:Op woensdag 3 december 2025 20:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voor het eerst mijn wenkies laten doenwauw wat was ik zenuwachtig haha!! waxen en verven
quote:Op woensdag 3 december 2025 20:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh dat is echt kud..doe je dan gewoon epileren?
dus jouw wenkies zijn nu on fleekquote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kan ook. Ik ben daar zelf niet zo goed in
Jaquote:Op woensdag 3 december 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus jouw wenkies zijn nu on fleek
ik denk dat ze ook haar neus verbrand zou moeten hebbenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
@:gebrokenglas
Zit helaas een fout in; ze zet de koffie terug en het is niet te zien dat eruit gedronken is. Zo jammer.
[ afbeelding ]
Owjaquote:Op woensdag 3 december 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze ook haar neus verbrand zou moeten hebben
En de koffie heeft geen last van de zwaartekracht. Maar toch niet gek deze.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
Zit helaas een fout in; ze zet de koffie terug en het is niet te zien dat eruit gedronken is. Zo jammer.
[ afbeelding ]
Buiten de foutjes om is het best goed gelukt, vandaar ook dat het jammer is dat ze erin zijn geslopen. Maar het is idd knap hoe het model het er gewoon bij bedenkt zonder enige kennis ervan te hebben.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de koffie heeft geen last van de zwaartekracht. Maar toch niet gek deze.
Geweldig hoe die de setting van het cafe helemaal aanvult als de camera draait.
En geen schuim op haar neusquote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg dat wel, keek ook net even weerquote:
Ja ik kijk ook af en toe even. Vaak ook gelijk weer weg.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeg dat wel, keek ook net even weer
Als het zo rustig us, is het niet veel aan neequote:Op woensdag 3 december 2025 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook af en toe even. Vaak ook gelijk weer weg.
Trusten!quote:Op woensdag 3 december 2025 21:08 schreef Wrapster het volgende:
Helaas, filmpje bevat weer zelfde fout. Tijd om te gaan slapen, welterusten alvast
welterustenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:08 schreef Wrapster het volgende:
Helaas, filmpje bevat weer zelfde fout. Tijd om te gaan slapen, welterusten alvast
Dattie eerst ff appt ofzoquote:Op woensdag 3 december 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT kwam naar beneden omdat hij een boterham wilde......precies toen ik bezig was met Sinterklaascadeaus in te pakken!
Alles is nog NÉT goed gegaan, behalve dat hij 1 klein cadeautje wel gezien heeft, maar die geef ik hem later wel een keer zo tussendoor; die kan ik niet meer als Sinterklaascadeau geven natuurlijk.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
De tekeningen en wortel had ik ook al uit de schoentjes gehaald en ik had 2 mega grote cadeaus op de schoenen gelegd, maar hij keek toevallig net niet die richting uit toen hij de trap af kwam!
Snel een willekeurige tekening gepakt en op een schoentje gelegd, cadeaus achter een gordijn verstopt en snel een wortel uit de keuken gegrist en sneaky in een schoen gepropt.
Op zo manier is het toch niet leuk spelen. Ze komen aangewaaid.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het zo rustig us, is het niet veel aan nee
Wel fijn punten pakken
Oepsquote:Op woensdag 3 december 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT kwam naar beneden omdat hij een boterham wilde......precies toen ik bezig was met Sinterklaascadeaus in te pakken!
Alles is nog NÉT goed gegaan, behalve dat hij 1 klein cadeautje wel gezien heeft, maar die geef ik hem later wel een keer zo tussendoor; die kan ik niet meer als Sinterklaascadeau geven natuurlijk.
Er komt vast wel verandering in. En een beetje punten pakken nu vind ik niet erg. Misschien haal ik Lovely nog in.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zo manier is het toch niet leuk spelen. Ze komen aangewaaid.
Ik zie dat ik jou wel ingehaald hebquote:Op woensdag 3 december 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komt vast wel verandering in. En een beetje punten pakken nu vind ik niet erg. Misschien haal ik Lovely nog in.
Had verwacht dat deze maand wel iets drukker zou worden maar helaas.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komt vast wel verandering in. En een beetje punten pakken nu vind ik niet erg. Misschien haal ik Lovely nog in.
Tsja, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat ik jou wel ingehaald heb
En ik er niet eens veel. Ben van 14.45 tot 19.00 wegeweest en vanmorgen ook een tijdje.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niet alles hebben
De punten heb je vooral gisteren gepakt, zo te zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik er niet eens veel. Ben van 14.45 tot 19.00 wegeweest en vanmorgen ook een tijdje.
Gewoon bij ieder nummer keihard bingo gaan roepen. Voor je het weet mag je iets anders gaan doenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:51 schreef DJMO het volgende:
kom op zeg, ik participeer al genoeg door mee te doen in de groep voor zover dat in mijn vermogen ligt, je kunt echt niet van mij verlangen dat ik ook nog ga zitten bingo'en
En dan zingenquote:Op woensdag 3 december 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon bij ieder nummer keihard bingo gaan roepen. Voor je het weet mag je iets anders gaan doen
Denk je nou echt dat een prijs me ook maar iets kan schelen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |