Zeker, is fijn om weer te kunnen bewegen als je een tijd in dezelfde positie hebt gelegenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Strek je dan ook even helemaal uit?
Soms is dat ook wel fijn. Even goed uitrekken..
quote:
@Wrapster kan ook heel goed koffie zetten!quote:Op woensdag 3 december 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben net weer een heerlijk bakkie aan het zetten.
[ afbeelding ]
* gebrokenglas wil dat best eens beoordelen.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:wrapster kan ook heel goed koffie zetten!
Noch? Of ben je nu nog wel oud, maar straks niet meer?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet slecht ter been
nog ben ik oud
nochquote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Noch? Of ben je nu nog wel oud, maar straks niet meer?
Ben je soms oud aan het wordenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat ook niets over in het schriftje
Ja, de jeugd van tegenwoordig heeft moeite met correcte spelling.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
noch
maar jonge mensen kennen dat woord niet
Devzero wil dat wel graag verkondigen jaquote:
Dankjequote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:wrapster kan ook heel goed koffie zetten!
Plaatje of irl?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wil dat best eens beoordelen.
Als ik om me heen kijk, dan zijn ze allemaal uitermate slecht met nederlandse spellingquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de jeugd van tegenwoordig heeft moeite met correcte spelling.
Ja, domme Amerikanenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik om me heen kijk, dan zijn ze allemaal uitermate slecht met nederlandse spelling
Dat was mijn eerdere puntquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind oud niet per definitie slecht
Hoe is hun Engels?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik om me heen kijk, dan zijn ze allemaal uitermate slecht met nederlandse spelling
Ik ben ouder dan jijquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Terecht, welquote:Op woensdag 3 december 2025 19:48 schreef devzero het volgende:
FWIW, mijn 15-jarige dochter vindt iedereen die ouder is dan 20, oud
Ik weet nog dat ik 18 was en me afvroeg wat al die 30-jarigen nog op festivals en in de kroeg dedenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was mijn eerdere puntMaar kennelijk rust er een negatieve klank op dat woord
Engels. Ik heb wel geprobeerd om Nederlands te praten, maar op een gegeven moment opgegeven. Mijn dochter spreekt alleen Nederlands met mijn ouders en broers, maar Engels met mijquote:Op woensdag 3 december 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
dev, spreken jullie Engels of Nederlands thuis?
Daar is ze hoor!quote:
Dat denken ze nu nog steedsquote:Op woensdag 3 december 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 18 was en me afvroeg wat al die 30-jarigen nog op festivals en in de kroeg deden
Moontjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ja, maar nu weet ik dat hoe oud je ook bent, het nog steeds leuk blijftquote:
Toppieeeeequote:Op woensdag 3 december 2025 19:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Moontjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik word over het algemeen jonger ingeschat dan ik daadwerkelijk ben. Saillant detail; toen ik jonger was dacht bijna iedereen dat ik ouder wasquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat een hoop kinderen tieners/twintigers dat ook afvroegen van mij toen ik met mijn dochter bij concerten van oa Sabrina Carpenter of Beabadoobee was afgelopen jaarquote:Op woensdag 3 december 2025 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 18 was en me afvroeg wat al die 30-jarigen nog op festivals en in de kroeg deden
Ze kan het dus wel spreken. Maarja, wel logisch, overal is het Engels en Spaans, alleen thuis dus met paps zou het Nederlands zijn.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Engels. Ik heb wel geprobeerd om Nederlands te praten, maar op een gegeven moment opgegeven. Mijn dochter spreekt alleen Nederlands met mijn ouders en broers, maar Engels met mij
Owjeequote:Op woensdag 3 december 2025 19:55 schreef Wrapster het volgende:
Eens zien wat ik met dat kopje koffie van @:gebrokenglas kan
Beabadoobeequote:Op woensdag 3 december 2025 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop kinderen tieners/twintigers dat ook afvroegen van mij toen ik met mijn dochter bij concerten van oa Sabrina Carpenter of Beabadoobee was afgelopen jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |