Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die roept dat iedereen die ouder dan 35 "oud" is?Dan ben ik maar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je bent zo als als jij je voeltquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent zo als als jij je voeltVoel me idd nog geen 41SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dan ben je 70+ en ingewikkeldquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die roept dat iedereen die ouder dan 35 "oud" is?Ik heb de grens zelfs al naar 30 jaar verlegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middelbare leeftijd begint pas bij 40 jaar, dus wellicht is dat de correcte grens
I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
verkwikkend ontwikkeldquote:Op woensdag 3 december 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar daarna wel weer 40+ en ontwikkelend
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ontwikkeld! Dat klinkt wel positiefquote:Op woensdag 3 december 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar daarna wel weer 40+ en ontwikkelend
En ik ben oud en wijs, dus ik kan het wetenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee. Vraag maar aan @:mizzezamy
En nu ga ik vissticks in de pan gooien, die heb ik voor het laatst in mn jeugd gehad
zou je 20 jaar terug in de tijd willen ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent zo als als jij je voeltHet hangt van je definitie af van wat "oud" betekend voor je. Als je bij oud denkt aan "slecht ter been zijn en iedereen van de sokken rijden in je scootmobiel in de supermarkt", dan zijn er maar weinig mensen oud hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja tochquote:Op woensdag 3 december 2025 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ontwikkeld! Dat klinkt wel positief
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Niet echt, geen leuke periodequote:Op woensdag 3 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou je 20 jaar terug in de tijd willen ?
Tenzij ik het opnieuw mag belevenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
ook slecht ter been is niet per definitie oudquote:Op woensdag 3 december 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Het hangt van je definitie af van wat "oud" betekend voor je. Als je bij oud denkt aan "slecht ter been zijn en iedereen van de sokken rijden in je scootmobiel in de supermarkt", dan zijn er maar weinig mensen oud hier.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet echt, geen leuke periode
Tenzij ik het opnieuw mag beleven![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik zit hier midden tussen de studenten, dus allemaal tussen de 18 en 25, dat noem ik jongquote:Op woensdag 3 december 2025 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de grens zelfs al naar 30 jaar verlegd
Middelbare leeftijd begint pas bij 40 jaar, dus wellicht is dat de correcte grensMaar kennelijk heerst er een soort van stigma op "oud" of "middelbare" leeftijd
Alsof een nummertje wat uitmaakt.
![]()
En dan alles opnieuw of gewoon een kijkje nemen?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou je 20 jaar terug in de tijd willen ?![]()
TU DU DU DU!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Lekker! Ik heb die ook al sinds mijn jeugd niet meer gehadquote:Op woensdag 3 december 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik ben oud en wijs, dus ik kan het weten
En nu ga ik vissticks in de pan gooien, die heb ik voor het laatst in mn jeugd gehad![]()
![]()
MAX VERSTAPPENIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
TU DU DU DU !!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zou op zittenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
alles opnieuwquote:Op woensdag 3 december 2025 19:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En dan alles opnieuw of gewoon een kijkje nemen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Voelde je even oudquote:Op woensdag 3 december 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook slecht ter been is niet per definitie oud![]()
![]()
Dat hoeft van mij niet, zeker als er geen weg terug is. Ik heb de jaren goed besteed vind ik en hoef niet per se dingen over te doen.quote:![]()
Strek je dan ook even helemaal uit?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Voelt soms wel beetje zo als ik zelf ingewikkeld ben geweest
Soms is dat ook wel fijn. Even goed uitrekken..I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ben gelukkig niet slecht ter beenquote:
nog ben ik oudEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: