Ja tochquote:Op woensdag 3 december 2025 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ontwikkeld! Dat klinkt wel positief
Niet echt, geen leuke periodequote:Op woensdag 3 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou je 20 jaar terug in de tijd willen ?
ook slecht ter been is niet per definitie oudquote:Op woensdag 3 december 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Het hangt van je definitie af van wat "oud" betekend voor je. Als je bij oud denkt aan "slecht ter been zijn en iedereen van de sokken rijden in je scootmobiel in de supermarkt", dan zijn er maar weinig mensen oud hier.
quote:Op woensdag 3 december 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet echt, geen leuke periode
Tenzij ik het opnieuw mag beleven
Ik zit hier midden tussen de studenten, dus allemaal tussen de 18 en 25, dat noem ik jongquote:Op woensdag 3 december 2025 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de grens zelfs al naar 30 jaar verlegd
Middelbare leeftijd begint pas bij 40 jaar, dus wellicht is dat de correcte grens
En dan alles opnieuw of gewoon een kijkje nemen?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou je 20 jaar terug in de tijd willen ?
Lekker! Ik heb die ook al sinds mijn jeugd niet meer gehadquote:Op woensdag 3 december 2025 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik ben oud en wijs, dus ik kan het weten
En nu ga ik vissticks in de pan gooien, die heb ik voor het laatst in mn jeugd gehad
zou op zittenquote:
alles opnieuwquote:Op woensdag 3 december 2025 19:34 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En dan alles opnieuw of gewoon een kijkje nemen?
Voelde je even oudquote:Op woensdag 3 december 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook slecht ter been is niet per definitie oud
Dat hoeft van mij niet, zeker als er geen weg terug is. Ik heb de jaren goed besteed vind ik en hoef niet per se dingen over te doen.quote:
Strek je dan ook even helemaal uit?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:33 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Voelt soms wel beetje zo als ik zelf ingewikkeld ben geweest
quote:
ik ben gelukkig niet slecht ter beenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |