Zeker, is fijn om weer te kunnen bewegen als je een tijd in dezelfde positie hebt gelegenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Strek je dan ook even helemaal uit?
Soms is dat ook wel fijn. Even goed uitrekken..
quote:
@Wrapster kan ook heel goed koffie zetten!quote:Op woensdag 3 december 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben net weer een heerlijk bakkie aan het zetten.
[ afbeelding ]
* gebrokenglas wil dat best eens beoordelen.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:wrapster kan ook heel goed koffie zetten!
Noch? Of ben je nu nog wel oud, maar straks niet meer?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gelukkig niet slecht ter been
nog ben ik oud
nochquote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Noch? Of ben je nu nog wel oud, maar straks niet meer?
Ben je soms oud aan het wordenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat ook niets over in het schriftje
Ja, de jeugd van tegenwoordig heeft moeite met correcte spelling.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
noch
maar jonge mensen kennen dat woord niet
Devzero wil dat wel graag verkondigen jaquote:
Dankjequote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
@:wrapster kan ook heel goed koffie zetten!
Plaatje of irl?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wil dat best eens beoordelen.
Als ik om me heen kijk, dan zijn ze allemaal uitermate slecht met nederlandse spellingquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, de jeugd van tegenwoordig heeft moeite met correcte spelling.
Ja, domme Amerikanenquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik om me heen kijk, dan zijn ze allemaal uitermate slecht met nederlandse spelling
Dat was mijn eerdere puntquote:Op woensdag 3 december 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind oud niet per definitie slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |