quote:Op woensdag 3 december 2025 20:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Owh dat is echt kud..doe je dan gewoon epileren?
dus jouw wenkies zijn nu on fleekquote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kan ook. Ik ben daar zelf niet zo goed in
Jaquote:Op woensdag 3 december 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus jouw wenkies zijn nu on fleek
ik denk dat ze ook haar neus verbrand zou moeten hebbenquote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
@:gebrokenglas
Zit helaas een fout in; ze zet de koffie terug en het is niet te zien dat eruit gedronken is. Zo jammer.
[ afbeelding ]
Owjaquote:Op woensdag 3 december 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze ook haar neus verbrand zou moeten hebben
En de koffie heeft geen last van de zwaartekracht. Maar toch niet gek deze.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
Zit helaas een fout in; ze zet de koffie terug en het is niet te zien dat eruit gedronken is. Zo jammer.
[ afbeelding ]
Buiten de foutjes om is het best goed gelukt, vandaar ook dat het jammer is dat ze erin zijn geslopen. Maar het is idd knap hoe het model het er gewoon bij bedenkt zonder enige kennis ervan te hebben.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de koffie heeft geen last van de zwaartekracht. Maar toch niet gek deze.
Geweldig hoe die de setting van het cafe helemaal aanvult als de camera draait.
En geen schuim op haar neusquote:Op woensdag 3 december 2025 20:16 schreef Wrapster het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |