abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:06:33 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466338
je lijkt je er behoorlijk druk om te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_219466428
Ja duh
Ik zit in met de vele onnodige slachtoffers van dit zinloos conflict.
:')
Zal ik meeduimen dat de EU de russische tegoeden steelt ten voordele van nog meer oekrainse gouden wc-potten, koffers vol cash, nog meeer slachtoffers, nog meer oekr verval en verloren grondgebied?
Om uiteindelijk toch het conflict aan de onderhandelingstafel te moeten beslechten? Wat in 2022 had moeten gebeuren, zal nu vele malen pijnlijker zijn
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:28:29 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Eigenlijk verspil ik liever geen woorden aan deze voze hollander...en ga ik verder ook niet doen want het is weer puur domme propaganda.
Goed om de massa opgejut te houden en geld binnen te halen voor zijn daddy.

Maar volgende uitspraak is te grappig om niet te quoten :
[..]
Existentiele dreiging want Rusland gaat aan de stoep van NAVO staan wanneer oekraine verliest !!!
Alleen is hij blijkbaar te dom om te beseffen dat het omgekeerde een van de oorzaken van dit conflict is.
Zijn redenering volgend heeft NAVO dus de oorlog terug gebracht naar Europa door oekraine bij NAVO te willen en NAVO aan de stoep van Rusland te willen zetten.

Maar ja, nadenken doen we al lang niet meer in Europa ...
Wat een angst voor een leger waar soldaten met bosjes tegelijk sterven, tanks van kruidkoek zijn, de soldaten hondenvoer krijgen, soldij in de zakken van de commandant belandt, en raketten waar chips uit wasmachines zitten.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:29:27 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466483
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef UncleScorp het volgende:
Ja duh
Ik zit in met de vele onnodige slachtoffers van dit zinloos conflict.
:')
Zal ik meeduimen dat de EU de russische tegoeden steelt ten voordele van nog meer oekrainse gouden wc-potten, koffers vol cash, nog meeer slachtoffers, nog meer oekr verval en verloren grondgebied?
Om uiteindelijk toch het conflict aan de onderhandelingstafel te moeten beslechten? Wat in 2022 had moeten gebeuren, zal nu vele malen pijnlijker zijn
In 2022 wilde niemand onderhandelen
pi_219466509
In 2022 wilde het westen niet dat er (verder) onderhandeld werd.
Maar zoals je zei boeit het niet wat de VS wil/wou.

Ja en nu zijn ze beter af, dankzij onze inspanningen om ze in een betere onderhandelingspositie te krijgen
Valt dat ff tegen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219466521
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat een angst voor een leger waar soldaten met bosjes tegelijk sterven, tanks van kruidkoek zijn, de soldaten hondenvoer krijgen, soldij in de zakken van de commandant belandt, en raketten waar chips uit wasmachines zitten.
Ja hoe mensen in deze bullshit blijven meedraaien is mij een raadsel. Tegenstrijdige argumenten voor eenzelfde uitkomst.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:36:31 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466524
Rusland en Oekraine wilden beiden niet

Er is soort van onderhandeld, daarbij kwamen beide partijen iedere dag met nieuwe eisen en daar is toen logischerwijs nieta uit gekomen

En ja Rusland stond er toen idd beter voor, dus die hadden zichzelf flink wat leed kunnen besparen als ze zich wat schappelijker hadden opgesteld toen maar dat is water onder de brug, dat komt niet meer terug
pi_219466594
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:36 schreef sp3c het volgende:
Rusland en Oekraine wilden beiden niet
En toch was er een draft akkoord Istanbul.
Raar
quote:
Er is soort van onderhandeld, daarbij kwamen beide partijen iedere dag met nieuwe eisen en daar is toen logischerwijs nieta uit gekomen
Sja zo gaat dat nu eenmaal bij onderhandelingen.
En toen kwam Boris langs die zelensky onvoorwaardelijke steun van het westen/VS (lees: NAVO) en overwinning/vernedering van Rusland beloofde.
quote:
En ja Rusland stond er toen idd beter voor, dus die hadden zichzelf flink wat leed kunnen besparen als ze zich wat schappelijker hadden opgesteld toen maar dat is water onder de brug, dat komt niet meer terug
Opvallend hoe je niet eens oekraine vernoemt.
Zoals ik zei
Nobody cares om oekraine.
Russofobie vertroebelt alle realiteitszin.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:51:09 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466626
oekraine stond er toen slechter voor dan nu
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:51:43 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466628
en nee er was geen draft akkoord

beide partijen hadden een lijst waar de ander dan maar een handtekening onder moest zetten, dat is niet hetzelfde
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 18:53:08 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466634
en nog daarnaast heb ik weinig tegen de Russen, dat is ook weer iets wat je zit te verzinnen en het blijft een irritante gewoonte
  donderdag 11 december 2025 @ 19:00:29 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219466695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja hoe mensen in deze bullshit blijven meedraaien is mij een raadsel. Tegenstrijdige argumenten voor eenzelfde uitkomst.
Klopt. Hetzelfde dat de kansen groot worden ingeschat dat Oekraïne de Russen verslaat - of tenminste grote schade toebrengt- maar daar tegenover staat dat als Oekraïne dat niet doet dat de EU dan in groot gevaar is.

Het is precies andersom. De situatie van Oekraïne is precair, maar die van de EU niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219466725
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:51 schreef sp3c het volgende:
Groot gelijk joh

Ik zie ze binnenkort ook als grote overwinnaar uit dit conflict komen.
Laat me raden. Rusland heeft verloren want ze hebben niet gans oekraine kunnen veroveren.
:)
pi_219466728
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:53 schreef sp3c het volgende:
het blijft een irritante gewoonte
Boeieuh
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 19:14:58 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219466809
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Groot gelijk joh

Ik zie ze binnenkort ook als grote overwinnaar uit dit conflict komen.
Laat me raden. Rusland heeft verloren want ze hebben niet gans oekraine kunnen veroveren.
:)
Niemand denkt dat en alleen jij zegt dat, reageer op de feiten pls
pi_219466856
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt. Hetzelfde dat de kansen groot worden ingeschat dat Oekraïne de Russen verslaat - of tenminste grote schade toebrengt- maar daar tegenover staat dat als Oekraïne dat niet doet dat de EU dan in groot gevaar is.

Het is precies andersom. De situatie van Oekraïne is precair, maar die van de EU niet.

oekraine wordt letterlijk opgeofferd om Rusland schade toe te brengen, en dit ten voordele van de VS. Maar zoals hierboven vermeld boeit dat niet.
Rusland heeft ondertussen en vele andere economische relaties uitgebouwd, terwijl Europa enkel focust op Rusland aanpakken, ten koste van haar eigen economie en financien, en binnenkort ook nog haar reputatie. Dus ja, Europa is in groot gevaar...voor zichzelf.
En de VS lacht in haar vuistje. Europa ontneemt zich zelf haar kansen om nog iets te betekenen op het wereldtoneel. Ideaal voor de VS...Rusland even verzwakt, Europa schiet zichzelf in de voet. Kunnen ze nu ff Latijns-Amerika de grond in domineren. Ff kijken wie ze kunnen opvoeren als proxy tegen China en zelf lekker achteruit leunen terwijl anderen bloeden voor hun agenda.
But we love em!!
pi_219466872
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
En stop jij met persoonlijke opmerkingen. Nergens voor nodig
pi_219466882
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
En "feiten"
Als jij zegt dat oekraine er nu beter voor staat, stel ik mij serieuze vragen bij "feiten".
pi_219467073
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:51 schreef sp3c het volgende:
Echt
Deze uitspraak zou ik wel es uitgelegd zien worden. Hoeven zelfs geen feiten te zijn.
Ben gewoon benieuwd naar de zienswijze.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 19:51:47 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467166
Maart 2022 stonden russen voor Kiev
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 19:52:09 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467169
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En stop jij met persoonlijke opmerkingen. Nergens voor nodig
Jij begon :{w
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 19:52:27 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219467173
Ad usual
  donderdag 11 december 2025 @ 20:00:57 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219467264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
oekraine wordt letterlijk opgeofferd om Rusland schade toe te brengen, en dit ten voordele van de VS. Maar zoals hierboven vermeld boeit dat niet.
Rusland heeft ondertussen en vele andere economische relaties uitgebouwd, terwijl Europa enkel focust op Rusland aanpakken, ten koste van haar eigen economie en financien, en binnenkort ook nog haar reputatie. Dus ja, Europa is in groot gevaar...voor zichzelf.
En de VS lacht in haar vuistje. Europa ontneemt zich zelf haar kansen om nog iets te betekenen op het wereldtoneel. Ideaal voor de VS...Rusland even verzwakt, Europa schiet zichzelf in de voet. Kunnen ze nu ff Latijns-Amerika de grond in domineren. Ff kijken wie ze kunnen opvoeren als proxy tegen China en zelf lekker achteruit leunen terwijl anderen bloeden voor hun agenda.
But we love em!!
Klopt. De hele wereld lijkt onverschillig te zijn omtrent dit conflict.
Hier wordt alles opgehemeld met leuzen als: ze vechten voor onze waarden en vrijheid.

Deze waanzin had in 03-2022 over kunnen zijn als de EU-liberalen over hun schaduw hadden gestapt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 11 december 2025 @ 20:01:18 #149
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219467270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:51 schreef sp3c het volgende:
En toch was dat een goed moment om te onderhandelen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219467289
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:51 schreef sp3c het volgende:
Jep. Met 190.000 troepen.
Elk weldenkend persoon weet dat je hiermee geen land verovert, en zeker niet oekraine.
Rusland heeft haar eisen (militair) kracht willen bijzetten. Beiden zijn dan aan de onderhandelingstafel gaan zitten en bij een bijna-akkoord hebben ze hun troepen terug getrokken. Waarna de boel omkeerde aka Boris.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')