Wat een angst voor een leger waar soldaten met bosjes tegelijk sterven, tanks van kruidkoek zijn, de soldaten hondenvoer krijgen, soldij in de zakken van de commandant belandt, en raketten waar chips uit wasmachines zitten.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eigenlijk verspil ik liever geen woorden aan deze voze hollander...en ga ik verder ook niet doen want het is weer puur domme propaganda.
Goed om de massa opgejut te houden en geld binnen te halen voor zijn daddy.
Maar volgende uitspraak is te grappig om niet te quoten :
[..]
Existentiele dreiging want Rusland gaat aan de stoep van NAVO staan wanneer oekraine verliest !!!
Alleen is hij blijkbaar te dom om te beseffen dat het omgekeerde een van de oorzaken van dit conflict is.
Zijn redenering volgend heeft NAVO dus de oorlog terug gebracht naar Europa door oekraine bij NAVO te willen en NAVO aan de stoep van Rusland te willen zetten.
Maar ja, nadenken doen we al lang niet meer in Europa ...
In 2022 wilde niemand onderhandelenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:20 schreef UncleScorp het volgende:
Ja duh
Ik zit in met de vele onnodige slachtoffers van dit zinloos conflict.
Zal ik meeduimen dat de EU de russische tegoeden steelt ten voordele van nog meer oekrainse gouden wc-potten, koffers vol cash, nog meeer slachtoffers, nog meer oekr verval en verloren grondgebied?
Om uiteindelijk toch het conflict aan de onderhandelingstafel te moeten beslechten? Wat in 2022 had moeten gebeuren, zal nu vele malen pijnlijker zijn
Ja hoe mensen in deze bullshit blijven meedraaien is mij een raadsel. Tegenstrijdige argumenten voor eenzelfde uitkomst.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat een angst voor een leger waar soldaten met bosjes tegelijk sterven, tanks van kruidkoek zijn, de soldaten hondenvoer krijgen, soldij in de zakken van de commandant belandt, en raketten waar chips uit wasmachines zitten.
En toch was er een draft akkoord Istanbul.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:36 schreef sp3c het volgende:
Rusland en Oekraine wilden beiden niet
Sja zo gaat dat nu eenmaal bij onderhandelingen.quote:Er is soort van onderhandeld, daarbij kwamen beide partijen iedere dag met nieuwe eisen en daar is toen logischerwijs nieta uit gekomen
Opvallend hoe je niet eens oekraine vernoemt.quote:En ja Rusland stond er toen idd beter voor, dus die hadden zichzelf flink wat leed kunnen besparen als ze zich wat schappelijker hadden opgesteld toen maar dat is water onder de brug, dat komt niet meer terug
Klopt. Hetzelfde dat de kansen groot worden ingeschat dat Oekraïne de Russen verslaat - of tenminste grote schade toebrengt- maar daar tegenover staat dat als Oekraïne dat niet doet dat de EU dan in groot gevaar is.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja hoe mensen in deze bullshit blijven meedraaien is mij een raadsel. Tegenstrijdige argumenten voor eenzelfde uitkomst.
Groot gelijk johquote:Op donderdag 11 december 2025 18:51 schreef sp3c het volgende:
oekraine stond er toen slechter voor dan nu
Boeieuhquote:
Niemand denkt dat en alleen jij zegt dat, reageer op de feiten plsquote:Op donderdag 11 december 2025 19:04 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Groot gelijk joh
Ik zie ze binnenkort ook als grote overwinnaar uit dit conflict komen.
Laat me raden. Rusland heeft verloren want ze hebben niet gans oekraine kunnen veroveren.
oekraine wordt letterlijk opgeofferd om Rusland schade toe te brengen, en dit ten voordele van de VS. Maar zoals hierboven vermeld boeit dat niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Hetzelfde dat de kansen groot worden ingeschat dat Oekraïne de Russen verslaat - of tenminste grote schade toebrengt- maar daar tegenover staat dat als Oekraïne dat niet doet dat de EU dan in groot gevaar is.
Het is precies andersom. De situatie van Oekraïne is precair, maar die van de EU niet.
En stop jij met persoonlijke opmerkingen. Nergens voor nodigquote:Op donderdag 11 december 2025 19:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niemand denkt dat en alleen jij zegt dat, reageer op de feiten pls
En "feiten"quote:Op donderdag 11 december 2025 19:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niemand denkt dat en alleen jij zegt dat, reageer op de feiten pls
Echtquote:Op donderdag 11 december 2025 18:51 schreef sp3c het volgende:
oekraine stond er toen slechter voor dan nu
Jij begonquote:Op donderdag 11 december 2025 19:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En stop jij met persoonlijke opmerkingen. Nergens voor nodig
Klopt. De hele wereld lijkt onverschillig te zijn omtrent dit conflict.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
oekraine wordt letterlijk opgeofferd om Rusland schade toe te brengen, en dit ten voordele van de VS. Maar zoals hierboven vermeld boeit dat niet.
Rusland heeft ondertussen en vele andere economische relaties uitgebouwd, terwijl Europa enkel focust op Rusland aanpakken, ten koste van haar eigen economie en financien, en binnenkort ook nog haar reputatie. Dus ja, Europa is in groot gevaar...voor zichzelf.
En de VS lacht in haar vuistje. Europa ontneemt zich zelf haar kansen om nog iets te betekenen op het wereldtoneel. Ideaal voor de VS...Rusland even verzwakt, Europa schiet zichzelf in de voet. Kunnen ze nu ff Latijns-Amerika de grond in domineren. Ff kijken wie ze kunnen opvoeren als proxy tegen China en zelf lekker achteruit leunen terwijl anderen bloeden voor hun agenda.
But we love em!!
En toch was dat een goed moment om te onderhandelen.quote:
Jep. Met 190.000 troepen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |